2017. évi változások a közbeszerzésekben – Közbeszerzési Konferencia


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


kihelyezett-vallalati-tovabbkepzes
Szakértő előadóink szívesen kimennek Önökhöz, és az előre meghatározott tematika alapján vállalati képzést tartanak. Kérje ajánlatunkat ITT: >>>

Évkezdő közbeszerzési konferenciánkon a 2017. január 1-jétől alkalmazandó jogszabályi változások bemutatására koncentrálunk.  A jogszabály-változások ismertetése mellett az utolsó hónapok legfrissebb és legérdekesebb döntőbizottsági határozataiból is szemezgetünk a jogalkalmazási tapasztalatok bemutatása érdekében.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:
2017. január 24. (kedd), 10-15-ig, regisztráció 9-tól!

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 24 900 Ft + Áfa / fő. – Ebéd külön igényelhető: 2 800 Ft + Áfa /fő áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

Amennyiben 2016. december 23-ig regisztrál,
40% KEDVEZMÉNNYEL 14 940 Ft + Áfa / fő áron,
amennyiben 2016. december 24. és 2017. január 20. között regisztrál,
30% KEDVEZMÉNNYEL 17 430 + Áfa / fő áron jelentkezhet rendezvényünkre!

TAKARÍTSON MEG 50% MÉG MA!

Amennyiben 2017. január 20-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
50% KEDVEZMÉNNYEL 12 450 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhetnek a rendezvényünkre!

KÖZBESZERZÉSI SZEMINÁRIUM AJÁNLÓ

Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum (ESPD) kitöltése,
hiánypótlás lépésről-lépésre (Elmélet+Gyakorlat)
SZEMINÁRIUM

Az új Kbt. lényegesen megváltoztatta a kizáró okok és alkalmassági feltételek igazolásának módját. Az ajánlatban az egységes európai közbeszerzési dokumentumot (ESPD) kell benyújtani, melyben arról kell nyilatkoznia a gazdasági szereplőnek, hogy nem tartozik a Kbt-ben szereplő kizáró okok hatálya alá, valamint teljesíti az ajánlatkérő által előírt alkalmassági követelményeket. Az ESPD kitöltése komoly előkészületet és gondos odafigyelést igényel.

<< JELENTKEZZEN ITT >>

JOGI KÉPZÉSAJÁNLÓ

KÖZBESZERZÉS:

MUNKAJOG:

JOG:

dr. Tátrai TündeDr. Tátrai Tünde egyetemi docens, közbeszerzési szakértő Budapesti Corvinus Egyetem
Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella közbeszerzési szakértő, európai jogi szakjogász Dr. Kardkovács és Társai Ügyvédi Iroda

Évkezdő közbeszerzési konferenciánkon a 2017. január 1-jétől alkalmazandó jogszabályi változások bemutatására koncentrálunk.  A jogszabály-változások ismertetése mellett az utolsó hónapok legfrissebb és legérdekesebb döntőbizottsági határozataiból is szemezgetünk a jogalkalmazási tapasztalatok bemutatása érdekében.

Tematika: Három ajánlat bekérésének kötelezettsége 1 millió forinttól  ▪  Alkalmazandó eljárásrend meghatározása, átmenet az uniós és nemzeti eljárásrendben, választási lehetőség az egyes nemzeti eljárások között  ▪  Új kötelező kizáró ok  ▪ A szükséges mérték az alkalmasság előírásakor  ▪ A kapacitást nyújtó szervezetek  ▪ A kétlépcsős bírálat kiigazítása  ▪ Új eredeménytelenségi okok ▪  Nemzeti eljárásrend alkalmazása, értékhatárok változása ▪ Az összefoglaló tájékoztatással induló eljárás kiigazításai  ▪ Az „5 ajánlattevős” eljárás v „4 ajánlattevős” eljárás ▪ Az 50%-os szabály törlése szolgáltatás-megrendeléseknél, és átalakítása építési beruházásoknál ▪ A közvetlen kifizetési szabályok változása ▪ Előleg-szabályok pontosodása ▪ A de-minimis szerződés-módosítási eset pontosítása  ▪  Felkészülés a kötelező elektronikus közbeszerzésre ▪  Joggyakorlat egyes kiemelt témakörök kapcsán

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, üdítők. – Ebéd igényelhető 2.800 Ft + Áfa/ fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.