Az elektronikus anyakönyvi rendszer jogi háttere – Az anyakönyvi eljárásról szóló 2010. évi I. törvény rendelkezései – Anyakönyvvezetők Szakmai napja


Helyszín
OKISZ Irodaház (1146 Budapest, Thököly út 58-60.)


Kategóriák


IDŐPONT:

2015. június 9. (kedd), 10-15:30-ig, regisztráció 9-tól!

A RENDEZVÉNY BETELT!

TÖBB JELENTKEZÉST NEM TUDUNK FOGADNI!

A KÉPZÉS DÍJA:

Részvételi díj: 19 900 Ft + Áfa / fő (A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé és a déli szendvicsebéd költségeit!)

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

  • Amennyiben 2015. május 29-ig regisztrál,
    30% KEDVEZMÉNNYEL 13 930 Ft + Áfa / fő áron,
  • amennyiben 2015. május 30. és 2015. június 5. között regisztrál
    20% KEDVEZMÉNNYEL 15 920 Ft + Áfa áron jelentkezhet rendezvényünkre!
  • Amennyiben a hivataltól a rendezvényre többen regisztrálnak,
    40% KEDVEZMÉNNYEL 11 940 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhetnek a rendezvényre!

ELŐADÓ:

  • Piros Zsuzsanna Judit osztályvezető, Anyakönyvi Felügyeleti Osztály, Bevándorlási és Állampolgársági hivatal Állampolgársági Igazgatóság

AJÁNLÓ:

2014. július 1-jével a manuális, papír alapú anyakönyvezést – a kormányzati céloknak megfelelő – hatékonyabb és gazdaságosabb elektronikus anyakönyvi rendszer váltotta fel. Az új rendszer alapjaiban változtatta meg az anyakönyvi eljárás eddigi szabályait. A bevezetés óta eltelt lassan egy év jogalkalmazói észrevételeit, tapasztalatait, valamint a vonatkozó jogszabályok közelgő módosításait figyelembe véve kapnak tájékoztatást az anyakönyvvezetők az elektronikus anyakönyv jogi hátteréről.
A témában szakértő előadónk tehát az elektronikus anyakönyvi rendszer jogi hátterét és nem a rendszer gyakorlati működését ismerteti.

Nézzen bele a 2014. májusi konferenciánk szakmai anyagaiba!

TÉMAKÖRÖK:

Általános rendelkezések értelmező rendelkezések, hatásköri és illetékességi szabályok ▪ Az anyakönyvek vezetése ▪ Az anyakönyvi nyilvántartások rendszere ▪ Az anyakönyvi okiratok ▪ Adattovábbítás ▪ Házasságkötés és bejegyzett élettársi kapcsolat létesítése ▪ Konzultáció

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK:

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, szendvicsebéd. A részvételi díj a szendvicsebéd árát tartalmazza!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.