Az elektronikus építési napló – Előírások, a naplóvezetés lépései a gyakorlatban – Gyakorlati Szeminárium


Helyszín
OKISZ Irodaház (1146 Budapest, Thököly út 58-60.)


Kategóriák


IDŐPONT:

2015. április 14. (kedd), 10-16-ig, regisztráció 9-tól!

A KÉPZÉS DÍJA:

Részvételi díj: 19 900 Ft + Áfa / fő
A részvételi díj az ebéd árát nem tartalmazza! Ebéd: az irodaház büféjében vagy a szomszédos Récsei Centerben igény szerint!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

  • Amennyiben 2015. március 31-ig regisztrál,
    25% KEDVEZMÉNNYEL 14 925 Ft + Áfa / fő áron,
  • amennyiben 2015. április 1. és 2015. április 10. között regisztrál,
    15% KEDVEZMÉNNYEL 16 915 Ft + Áfa / fő áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

ELŐADÓK:

  • Dr. Papp Ferenc jogász, szakmai főtanácsadó (Dr. Papp Ferenc részt vett az e-napló gyakorlati kialakításában és a szabályozás kidolgozásában.)
  • Wolford Ágnes építésjogi szakokleveles mérnök

AJÁNLÓ:

2015. január 1-jétől a közlekedési sajátos építményfajták vonatkozásban, 2015. március 1-jétől elektronikus hírközlési építményfajták vonatkozásában, míg 2016. október 1-jétől az atomenergia alkalmazására szolgáló építmények tekintetében is kötelező az elektronikus építési napló vezetése.

KÉPZÉSI TEMATIKA:

Milyen esetben és kinek kell vezetni az e-naplót ▪ Az e-napló (közlekedési építmények esetében projektmappa), az e-főnapló és az e-alnapló készenlétbe helyezése ▪ Mire szolgál a Naplóügyfél Jel ▪ Az egyszer használatos jelszó szerepe ▪ Szerepkörök az e-naplóban ▪ Az online és az offline napi jelentés ▪ E-napló vezetésének átvállalása ▪ Ki tehet bejegyzést és ki tekinthet bele az e-naplóba ▪ E-napló alkalmazások elérhetősége ▪ Az e-napló/ projektmappa felületének, menüpontjainak bemutatása ▪ Az e-napló mellékleteinek bemutatása ▪ Felelős műszaki vezetői nyilatkozat készítése ▪ Az e-napló/ projektmappa, e-főnapló és az e-alnapló zárása ▪ Konzultáció, a gyakorlatban előforduló kérdések modellezése, megválaszolása

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK:

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. A részvételi díj az ebéd árát nem tartalmazza! Ebéd: az irodaház büféjében vagy a szomszédos Récsei Centerben igény szerint!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.