Az elektronikus per (E-per) – Gyakorlati képzés saját laptop használattal


Helyszín
OKISZ Irodaház (1146 Budapest, Thököly út 58-60.)


Kategóriák


A 2016. július 1-jén és azt követően indult polgári perekben kötelező az elektronikus kapcsolattartás! Az előadáson bemutatjuk az elektronikusan eljáró felek, képviselők ügykezelési folyamatait és a számítógépes programok használatát. A tanfolyamon a résztvevők számítógép előtt gyakorolhatják az e-bírósági internetes portál kezelését, a formanyomtatványok és a mellékletek elkészítését, hitelesítését, beküldését, és a válaszüzenetek perkapus letöltését.

ELŐADÓNK >>

ARDÓ PÉTER
ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.

TECHNIKAI FELTÉTELEK:

  • Saját laptop, Windows operációs rendszer (Win 7 – Win 8 – 8.1 vagy Win 10),
  • Internet Explorer 9 vagy afölötti verziószámú böngésző,
  • telepített friss ÁNYK kitöltőprogram,
  • Ügyfélkapu / perkapu regisztráció (+belépések ismerete)
  • A külső aláírás rész követéséhez (opcionális) működő E-szignó, vagy Mokka aláíró SW / HW környezet és kártya (+pin kód és időbélyeg hozzáférés ismerete)
  • Java frissítve (1.8 vagy afölötti) keretprogram.
  • Telepített Adobe Reader
  • (Alapvető számítógép-kezelői ismeretek!!!)

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:
2017. június 7. (szerda), 10-13:15-ig, regisztráció 9 órától!

eper_gyakorlati_kepzes_web

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 19 900 Ft + Áfa / fő.

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

Amennyiben 2017. június 5-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
30% KEDVEZMÉNNYEL 13 930 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

Amennyiben 2017. május 22-ig regisztrál,
20% KEDVEZMÉNNYEL 15 920 Ft + Áfa / fő áron,
amennyiben 2017. június 5-ig regisztrál,
10% KEDVEZMÉNNYEL 17 910 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhet rendezvényünkre.

TAKARÍTSON MEG 30% MÉG MA!

Kiscsoportos képzés!
A jelentkezést 30 főnél lezárjuk!

AZ ELEKTRONIKUS PER ÖNKORMÁNYZATOKNAK >>

Jogszabályi háttér ▪ Ügyfélkapu/Perkapu/Hivatali kapu ▪ Polgári/közigazgatási/birtokvédelmi perek ▪ E-bíróság portál ▪ Formanyomtatványok, hitelesítés ▪ Vevénykezelési rendszer, határidők ▪ Illetékfizetés ▪ A beküldés folyamata ▪ Mintafeladatok

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: NINCS!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.