Az elektronikus per (e-per) – Kiscsoportos (30 fő) gyakorlati képzés (Saját laptop használattal)


Helyszín
OKISZ Irodaház (1146 Budapest, Thököly út 58-60.)


Kategóriák


mje_fsz

A képzés Magyar Jogászegylet Fővárosi Szervezete és a System Media közös rendezvénye!

systemmedia_áll_kicsi

2016. július 1. napjától életbe lép az elektronikus kommunikáció a polgári perben. Már most látszik, hogy óriási nehézséget fog ez okozni a területen dolgozóknak. Kiscsoportos (max. 2X30 fő) szakmai továbbképzést szervezünk két időpontban, amelynek során a hallgatók saját laptopjaikon előadónk útmutatása alapján végig járják az elektronikus eljárási folyamatait (e-perkapu), az ÁNYK funkcióinak megismerésétől az űrlapkitöltésig, beküldésig, archiválásig.

Ha nem férne be a most meghirdetett időpontba jelentkezzen, új csoportokat indítunk!

A KÉPZÉSEN VALÓ RÉSZVÉTEL TECHNIKAI, MŰSZAKI FELTÉTELEI:

A képzésen kizárólag azok a jelentkezők vehetnek részt, akiknek van

  • regisztrált ügyfélkapuja, e-perkapuja,
  • rendelkezik saját használatú laptoppal (amelyet el kell hoznia a képzési alkalomra). A laptopon wifi vagy mobilnet kapcsolat! Wifi-t biztosítunk!

A laptopon (amelyet elhoz a képzésre)

  • Windows operációs rendszer (Win XP, Vista, Win 7-8 vagy Win 10),
  • Internet Explorer 9 vagy afölötti verziószámú böngésző,
  • telepített ÁNYK kitöltőprogram,
  • Java (1.8 vagy afölötti) keretprogram fut.

Kérem a részletekhez kattintson a “TELEPÍTÉSI ÚTMUTATÓ” fülre!

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:
2016. június 29. (szerda), 2 időpontban!

  • I. csoport (max. 30 fő) – 9.00 -11.00 óráig. (Regisztráció 8.30 órától.)
  • II. csoport (max. 30 fő) – 11.30 -13.30 óráig. (Regisztráció 11.00 órától.)

A jelentkezéseket érkezési sorrendben tudjuk teljesíteni. A csoportlétszám elérése után további időpontokat ajánlunk fel!

A KÉPZÉS DÍJA:

  • Részvételi díj: 30 000 Ft + Áfa / fő.

A jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezést visszaigazoljuk a megadott e-mail címre, díjbekérőt küldünk. A részvételi díjat a visszaigazolás napját követő 3 munkanapon belül a díjbekérő számára hivatkozva kérjük átutalni. Amennyiben a díjfizetés a fentiek határidő alapján nem teljesül a jelentkezést semmisnek tekintjük!
A jelentkezéseket érkezési sorrendben tudjuk visszaigazolni. A csoportlétszám elérése után további időpontokat ajánlunk fel.

JOGI ONLINE KÉPZÉSAJÁNLÓ

dr-nehez-posony-martonDr. Nehéz-Posony Márton ügyvéd

  • Az elektronikus út kötelező és választható esetei a polgári perben (e-perkapu);
  • Az elektronikus beadvány előállítása, mellékletek elektronikus csatolása;
  • Az elektronikus beadvány benyújtása, igazolások a benyújtásról;
  • Illetékfizetés;
  • Bírósági iratok fogadása, határidők, kézbesítési vélelem
  • Gyakorlati példák

A képzésen való részvétel technikai feltételei:

Telepítési útmutató lépésről-lépésre:

I. lépés – Böngésző ellenőrzés, frissítés:

  • Internet Explorer 11 verzió – Ellenőrizze a verziószámot és frissítsen!
    Ha frissítenie kell, akkor pipálja be az “Új verziók automatikus telepítése” opciót!
    Az alábbi video a verziószám ellenőrzést mutatja be. (Nyissa meg a videot és kattintson teljes képernyőre!)

II. lépés – JAVA keretprogram – e-aláíró program ellenőrzése, frissítés

  • Java 1.8 vagy afölötti keretprogram >>> https://www.java.com/en/
    Kattintson a linkre, telepítse/frissítse. FIGYELEM! Telepítés/frissítésnél a megjelenő felugró ablakban érdemes a “Instal Amazon Assistant” pipát kivenni!
  • Telepített elektronikus aláíró program (Microsec-féle E-szigno szoftver/Netlock)
    Keresse a szolgáltatót!

III. lépés – ÁNYK keretprogram letöltése, telepítése:

IV. lépés – Az ÁNYK-ba telepítendő nyomtatványok letöltése, telepítése

Technikai segítségnyújtás a 1/787-7570 telefonszámon vagy szervezes@systemmedia.hu e-mail címen
biztosítunk az iroda nyitvatartási ideje alatt!

KERESSEN MINKET, HA MEGAKAD ÉS SEGÍTÜNK!

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: NINCS!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezést visszaigazoljuk a megadott e-mail címre, díjbekérőt küldünk. A részvételi díjat a visszaigazolás napját követő 3 munkanapon belül a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra díjbekérőnk száma alapján szíveskedjen utalni. A rendezvény napján számlát állítunk ki.
Amennyiben a díjfizetés a fentiek alapján nem teljesül a jelentkezést semmisnek tekintjük!
A jelentkezéseket érkezési sorrendben tudjuk visszaigazolni. A csoportlétszám elérése után további időpontokat ajánlunk fel. Lemondást csak írásban 2016. június 23. 17 óráig fogadunk el. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
FIGYELEM! Amennyiben a Jelentkező a megadott “Technikai, műszaki feltételek” hiányában érkezik a képzésre a System Media Kft. (szervező) jogosult a képzésből való kizárására, a befizetett részvételi díj visszafizetése nélkül! Előzetesen technikai segítséget tud kérni telefonon vagy e-mailben! Tel.: a 1/787-7570 vagy szervezes@systemmedia.hu e-mail címen!
A jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.