Ez a képzés már nem elérhető!
2016. július 1. napjától életbe lép az elektronikus kommunikáció a polgári perben. Már most látszik, hogy óriási nehézséget fog ez okozni a területen dolgozóknak. Kiscsoportos (max. 2X30 fő) szakmai továbbképzést szervezünk két időpontban, amelynek során a hallgatók saját laptopjaikon előadónk útmutatása alapján végig járják az elektronikus eljárási folyamatait (e-perkapu), az ÁNYK funkcióinak megismerésétől az űrlapkitöltésig, beküldésig, archiválásig.
Ha nem férne be a most meghirdetett időpontba jelentkezzen, új csoportokat indítunk!
A KÉPZÉSEN VALÓ RÉSZVÉTEL TECHNIKAI, MŰSZAKI FELTÉTELEI:
A képzésen kizárólag azok a jelentkezők vehetnek részt, akiknek van
- regisztrált ügyfélkapuja, e-perkapuja,
- rendelkezik saját használatú laptoppal (amelyet el kell hoznia a képzési alkalomra). A laptopon wifi vagy mobilnet kapcsolat! Wifi-t biztosítunk!
A laptopon (amelyet elhoz a képzésre)
- Windows operációs rendszer (Win XP, Vista, Win 7-8 vagy Win 10),
- Internet Explorer 9 vagy afölötti verziószámú böngésző,
- telepített ÁNYK kitöltőprogram,
- Java (1.8 vagy afölötti) keretprogram fut.
Kérem a részletekhez kattintson a “TELEPÍTÉSI ÚTMUTATÓ” fülre!
A KÉPZÉS IDŐPONTJA:
2016. június 29. (szerda), 2 időpontban!
- I. csoport (max. 30 fő) – 9.00 -11.00 óráig. (Regisztráció 8.30 órától.)
- II. csoport (max. 30 fő) – 11.30 -13.30 óráig. (Regisztráció 11.00 órától.)
A jelentkezéseket érkezési sorrendben tudjuk teljesíteni. A csoportlétszám elérése után további időpontokat ajánlunk fel!
A KÉPZÉS DÍJA:
- Részvételi díj: 30 000 Ft + Áfa / fő.
A jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezést visszaigazoljuk a megadott e-mail címre, díjbekérőt küldünk. A részvételi díjat a visszaigazolás napját követő 3 munkanapon belül a díjbekérő számára hivatkozva kérjük átutalni. Amennyiben a díjfizetés a fentiek határidő alapján nem teljesül a jelentkezést semmisnek tekintjük!
A jelentkezéseket érkezési sorrendben tudjuk visszaigazolni. A csoportlétszám elérése után további időpontokat ajánlunk fel.
JOGI ONLINE KÉPZÉSAJÁNLÓ
- Az elektronikus per – Jogszabályi háttér – Gyakorlati bemutató – Online képzés
- Az új Polgári Perrendtartás koncepciója – Online Jogi képzés a PKKB címzetes törvényszéki bírójával
- Munkajog 2016. – Online jogi képzés az FKMB bíróival
- A szellemi alkotások jogai – Jogvédelem a gyakorlatban – Online képzés a FT tanácselnök bírójával
- A bírósági végrehajtás és a végrehajtási perek a gyakorlat szemszögéből – Online jogi képzés a PKKB csoportvezető bírójával
- Birtokvédelem a bírósági gyakorlat tükrében – Online jogi képzés a PKKB bírójával
- Az új Polgári törvénykönyv személyiségi jogi, kártérítési újdonságai – Online jogi képzés dr. Kerepesy Krisztián bíróval
- Kötelmi jog, szerződések joga az új Polgári törvénykönyvben – Online képzés dr. Kerepesy Krisztián bíróval
- A fizetési meghagyásos és polgári peres eljárás a hatékony végrehajtás tükrében – Buktatók és gyakorlat tanácsok – Online képzés a PKKB csoportvezető bírójával
- Az ingatlan bérbeadásból származó gyakorlati problémák és megoldásuk – Online jogi képzés dr. Fónyiné dr. Kazareczki Andrea címzetes törvényszéki bíróval
- Bizalmi vagyonkezelés (Trust) – Ingyenes online jogi képzés
- Az új közbeszerzési szabályok gyakorlati alkalmazása – Felmerülő kérdések és megoldások – Online képzés
- A követeléskezelés jogi, számviteli és adózási kérdései – Online képzés
- Az elektronikus út kötelező és választható esetei a polgári perben (e-perkapu);
- Az elektronikus beadvány előállítása, mellékletek elektronikus csatolása;
- Az elektronikus beadvány benyújtása, igazolások a benyújtásról;
- Illetékfizetés;
- Bírósági iratok fogadása, határidők, kézbesítési vélelem
- Gyakorlati példák
A képzésen való részvétel technikai feltételei:
Telepítési útmutató lépésről-lépésre:
I. lépés – Böngésző ellenőrzés, frissítés:
- Internet Explorer 11 verzió – Ellenőrizze a verziószámot és frissítsen!
Ha frissítenie kell, akkor pipálja be az “Új verziók automatikus telepítése” opciót!
Az alábbi video a verziószám ellenőrzést mutatja be. (Nyissa meg a videot és kattintson teljes képernyőre!)
II. lépés – JAVA keretprogram – e-aláíró program ellenőrzése, frissítés
- Java 1.8 vagy afölötti keretprogram >>> https://www.java.com/en/
Kattintson a linkre, telepítse/frissítse. FIGYELEM! Telepítés/frissítésnél a megjelenő felugró ablakban érdemes a “Instal Amazon Assistant” pipát kivenni! - Telepített elektronikus aláíró program (Microsec-féle E-szigno szoftver/Netlock)
Keresse a szolgáltatót!
III. lépés – ÁNYK keretprogram letöltése, telepítése:
- ÁNYK program 2.70 >>> http://www.nav.gov.hu/data/cms36637/abevjava_install.jnlp
A linkről töltse le a programot és telepítse!
Letöltési útmutató: https://www.nav.gov.hu/nav/ebevallas/abevjava
IV. lépés – Az ÁNYK-ba telepítendő nyomtatványok letöltése, telepítése
- http://ukp.birosag.hu/portal-frontend/stream/id/228/type/formanyomtatvanyTorzs/rtype/formanyomtatvany/
A linkről töltse le az űrlapcsomagot és telepítse! (Kizárólag az ÁNYK telepítése után!) - E-nyomtatványok >>> http://birosag.hu/ugyfelkapcsolati-portal/formanyomtatvanyok
Azonosító (kódok):
T-P-12-02-1
KÍTMV-KPMG-12-23-01
V-G-12-01-01
P26-16-01
FMH-01
A weboldalról válassza ki a számozott űrlapcsomagokat, kattintson a letöltésre és telepítse. (Kizárólag az ÁNYK telepítése után!)
Technikai segítségnyújtás a 1/787-7570 telefonszámon vagy szervezes@systemmedia.hu e-mail címen
biztosítunk az iroda nyitvatartási ideje alatt!
KERESSEN MINKET, HA MEGAKAD ÉS SEGÍTÜNK!
Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: NINCS!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A jelentkezést visszaigazoljuk a megadott e-mail címre, díjbekérőt küldünk. A részvételi díjat a visszaigazolás napját követő 3 munkanapon belül a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra díjbekérőnk száma alapján szíveskedjen utalni. A rendezvény napján számlát állítunk ki.
Amennyiben a díjfizetés a fentiek alapján nem teljesül a jelentkezést semmisnek tekintjük!
A jelentkezéseket érkezési sorrendben tudjuk visszaigazolni. A csoportlétszám elérése után további időpontokat ajánlunk fel. Lemondást csak írásban 2016. június 23. 17 óráig fogadunk el. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
FIGYELEM! Amennyiben a Jelentkező a megadott “Technikai, műszaki feltételek” hiányában érkezik a képzésre a System Media Kft. (szervező) jogosult a képzésből való kizárására, a befizetett részvételi díj visszafizetése nélkül! Előzetesen technikai segítséget tud kérni telefonon vagy e-mailben! Tel.: a 1/787-7570 vagy szervezes@systemmedia.hu e-mail címen!
A jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.