Az elektronikus per önkormányzatoknak – Gyakorlati képzés saját laptop használattal


Helyszín
OKISZ Irodaház (1146 Budapest, Thököly út 58-60.)


Kategóriák


A 2016. július 1-jén és azután indult közigazgatási és birtokvédelmi eljárásokat követő közigazgatási és birtokvédelmi perekben, valamint a 2016. július 1-jén és azt követően indult egyéb polgári perekben kötelező az elektronikus kapcsolattartás. Az előadáson bemutatjuk az önkormányzatok ügykezelési folyamatait és a számítógépes programok használatát. Olyan szakmai továbbképzést szervezünk, amelynek során mindenki a saját laptopja segítségével az előadónk útmutatása alapján végég járja az elektronikus eljárási folyamatot. Az oktatást ajánljuk minden olyan önkormányzati munkatársnak és önkormányzati ügyekben eljáró jogi képviselőnek, aki az elektronikus peres eljárásban valamilyen formában részt vesz.

ELŐADÓNK >>

ARDÓ PÉTER
ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.

TECHNIKAI FELTÉTELEK:

Képzéseken kizárólag azok vehetnek részt, akinek van:

  • Perkapu regisztrációja,
  • rendelkezik saját használatú laptoppal (amelyet el kell hoznia a képzési alkalomra).
  • A laptopon Windows operációs rendszer (Win 7-8, 8.1 vagy Win 10),
  • Internet Explorer 9 vagy afölötti verziószámú böngésző,
  • Perkapu regisztráció,
  • E-szignó vagy Mokka aláíró SW/HW környezet és kártya (pin kód és időbélyeg hozzáférés ismerete),
  • telepített Adobe Reader,
  • ÁNYK kitöltőprogram,
  • Java (1.8 vagy afölötti) keretprogram fut.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:
2017. június 14. (szerda), 10-15-ig, regisztráció 9 órától!

eper_gyakorlati_kepzes_web

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 24 900 Ft + Áfa / fő. – Ellátás: kávé, tea, reggeli sütemények. – 3 fogásos meleg ebéd külön igényelhető: 2 000 Ft + áfa /fő áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

Amennyiben 2017. június 12-ig egy intézménytől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
30% KEDVEZMÉNNYEL 17 430 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

Amennyiben 2017. június 2-ig regisztrál,
20% KEDVEZMÉNNYEL 19 920 Ft + Áfa / fő áron,
amennyiben 2017. június 12-ig regisztrál,
10% KEDVEZMÉNNYEL 22 410 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhet rendezvényünkre.

TAKARÍTSON MEG 30% MÉG MA!

Kiscsoportos képzés!
A jelentkezést 30 főnél lezárjuk!

AZ ELEKTRONIKUS PER ÜGYVÉDEKNEK, JOGÁSZOKNAK >>

E-per – jogszabályi háttér ▪ Ügykezelés folyamata az egyes ügyfajtákban ▪ Közigazgatási határozat felülvizsgálata iránti per ▪ Birtokvédelmi határozat megváltoztatása iránti per ▪ Hivatali kapu, Perkapu, Ügyfélkapu ▪ NISZ értesítési rendszere, értesítési profilok ▪ Formanyomtatványok és kitöltő programok ▪ Az önkormányzat nyomtatványai ▪ ÁNYK: hitelesítés – titkosítás – beküldés ▪ Az IKR rendszer ▪ Mintafeladatok

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. – 3 fogásos meleg ebéd igényelhető: 2 000 Ft + áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.