Az uniós értékhatár alatti közbeszerzési eljárások buktatói ajánlatkérői szempontból – Közbeszerzési Szeminárium III. rész


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


Jogi képzéseinket a Magyar Jogász Egylet Fővárosi Szervezete szakmai támogatásával szervezzük! mje_fsz

KÖZBESZERZÉSI SZEMINÁRIUM SOROZAT RÉSZEI:

  1. Az uniós nyílt eljárás lényeges szabályainak gyakorlati alkalmazása (I. rész)
    / 2016. március 30. (szerda) – TOVÁBB >>>
  2. Az uniós nyílt eljárás lényeges szabályainak gyakorlati alkalmazása (II. rész)
    / 2016. április 19. (kedd) – TOVÁBB >>>
  3. Az uniós értékhatár alatti közbeszerzési eljárások buktatói ajánlatkérői szempontból (III. rész)
    / 2016. május 18. (szerda) – TOVÁBB >>>
  4. A sikeres ajánlattétel kérdései a nemzeti eljárásrendben az új Kbt. alapján (IV. rész)
    / 2016. június 14. (kedd) – TOVÁBB >>>

A KÉPZÉS IDŐPONTJA (III. RÉSZ):
2016. május 18. (szerda), 10-13-ig, regisztráció 9-tól!

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 16 900 Ft + Áfa / fő

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK (III. RÉSZ):

  • Amennyiben 2016. május 11-ig regisztrál,
    20 % KEDVEZMÉNNYEL 13 520 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhet a szeminárium sorozat III. RÉSZÉRE!
  • Amennyiben 2016. május 13-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
    30% KEDVEZMÉNNYEL 11 830 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhetnek a szeminárium sorozat III. RÉSZÉRE!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK A SOROZAT TÖBB RÉSZRE VALÓ JELENTKEZÉS ESETÉN:

  • Amennyiben 2016. május 11-ig a szeminárium sorozat 2 tetszőleges részére regisztrál,
    30 % KEDVEZMÉNNYEL 11 830 Ft + Áfa / fő / szeminárium áron jelentkezhet a rendezvényekre.

(Kérjük jelentkezéskor a MEGJEGYZÉS mezőbe tüntesse fel, mely részekre jelentkezik!)

A MEGHIRDETETT KEDVEZMÉNYEK NEM VONHATÓK ÖSSZE!

dr. Tátrai TündeDr. Tátrai Tünde egyetemi docens, közbeszerzési szakértő Budapesti Corvinus Egyetem
Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella közbeszerzési szakértő, európai jogi szakjogász Dr. Kardkovács és Társai Ügyvédi Iroda

Gyakorlati szeminárium sorozatunkat ajánljuk mind az ajánlattevőknek, mint az ajánlat kérőknek, akik az új Kbt. gyakorlati alkalmazását szeretnék megismerni. A változások olyan átfogók, hogy oktatóink szakmai tapasztalatára alapozva emeltük ki azokat a területeket, amelyek részletes megvitatása nagyon fontos, hasznos lehet a közbeszerzési eljárásokban.

Tematika: Mikor lehet alkalmazni a 4 ajánlattevős eljárást? ▪ Kiket kell, illetve lehet meghívni az összefoglaló tájékoztatással induló eljárásba? ▪ Milyen speciális előírásokra kell figyelnünk? ▪ Az eljárások előkészítésének módosított szabályai ▪ Hogyan alkalmazzuk jól a becsült érték-meghatározási szabályokat és hogyan válasszuk meg a megfelelő eljárási szabályokat? Milyen megoldásokat ajánl a Kbt. tévedés esetén? ▪ Milyen igazolásokat szükséges bekérni az uniós értékhatár alatti eljárásokban és mikor? ▪ Az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának kérdései ▪ A bírálat buktatói – hogyan folytassuk le helyesen az ajánlatok bírálatát? ▪ A hiánypótlás, a felvilágosítás-kérés, a számítási hiba-javítás alkalmazási kérdései a  gyakorlatban ▪ Mikor lehet érvénytelen az ajánlat? ▪ Az értékelési szempontok alkalmazása ▪ Mikor lehet szabályosan módosítani a közbeszerzés szerződést és milyen következményei lehetnek a szerződésmódosításnak? ▪ Az elektronikus licit alkalmazási kérdései ▪ A szerződés teljesítésének szabályai ajánlattevői szempontból ▪ Konzultáció

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, szendvicsek.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.