Az uniós nyílt eljárás lényeges szabályainak gyakorlati alkalmazása – Közbeszerzési Szeminárium I. rész


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


KÖZBESZERZÉSI SZEMINÁRIUM SOROZAT RÉSZEI:

  1. Az uniós nyílt eljárás lényeges szabályainak gyakorlati alkalmazása (I. rész)
    / 2016. március 30. (szerda) – TOVÁBB >>>
  2. Az uniós nyílt eljárás lényeges szabályainak gyakorlati alkalmazása (II. rész)
    / 2016. április 19. (kedd) – TOVÁBB >>>
  3. Az uniós értékhatár alatti közbeszerzési eljárások buktatói ajánlatkérői szempontból (III. rész)
    / 2016. május 18. (szerda) – TOVÁBB >>>
  4. A sikeres ajánlattétel kérdései a nemzeti eljárásrendben az új Kbt. alapján (IV. rész)
    / 2016. június 14. (kedd) – TOVÁBB >>>

A KÖZBESZERZÉSI SZEMINÁRIUM SOROZAT I-II. RÉSZÉT
AJÁNLATKÉRŐKNEK ÉS AJÁNLATTEVŐKNEK EGYARÁNT AJÁNLJUK!

A KÉPZÉS IDŐPONTJA (I. RÉSZ):
2016. március 30. (szerda), 10-13-ig, regisztráció 9-tól!

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 16 900 Ft + Áfa / fő

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK (I. RÉSZ):

  • Amennyiben 2016. március 25-ig regisztrál,
    20 % KEDVEZMÉNNYEL 13 520 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhet a szeminárium sorozat I. RÉSZÉRE!
  • Amennyiben 2016. március 25-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
    30% KEDVEZMÉNNYEL 11 830 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhetnek a szeminárium sorozat I. RÉSZÉRE!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK A SOROZAT TÖBB RÉSZÉRE VALÓ JELENTKEZÉS ESETÉN:

  • Amennyiben 2016. március 18-ig a szeminárium sorozat 2 tetszőleges részére regisztrál,
    30 % KEDVEZMÉNNYEL 11 830 Ft + Áfa / fő / szeminárium áron jelentkezhet a rendezvényekre.
  • Amennyiben 2016. március 18-ig a szeminárium sorozat 3 vagy több részére regisztrál,
    40 % KEDVEZMÉNNYEL 10 140 Ft + Áfa / fő / szeminárium áron jelentkezhet a rendezvényekre.

(Kérjük jelentkezéskor a MEGJEGYZÉS mezőbe tüntesse fel, mely részekre jelentkezik!)

A MEGHIRDETETT KEDVEZMÉNYEK NEM VONHATÓK ÖSSZE!

dr. Tátrai TündeDr. Tátrai Tünde egyetemi docens, közbeszerzési szakértő Budapesti Corvinus Egyetem
Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella közbeszerzési szakértő, európai jogi szakjogász Dr. Kardkovács és Társai Ügyvédi Iroda

Gyakorlati szeminárium sorozatunkat ajánljuk mind az ajánlattevőknek, mint az ajánlat kérőknek, akik az új Kbt. gyakorlati alkalmazását szeretnék megismerni. A változások olyan átfogók, hogy oktatóink szakmai tapasztalatára alapozva emeltük ki azokat a területeket, amelyek részletes megvitatása nagyon fontos, hasznos lehet a közbeszerzési eljárásokban.

Tematika: A tovább módosított összeférhetetlenségi szabályok alkalmazása ▪ Hogyan alkalmazzuk jól a becsült érték-meghatározási szabályokat? ▪  A Kbt. mellőzése, és annak következményei (a közbeszerzési döntőbizottság gyakorlatának bemutatása a hivatalbóli eljárás-kezdeményezésekre is tekintettel) ▪ A kiegészítő tájékoztatás-kérés és adás keretei – mikor szükséges feltétlenül a dokumentumok módosítása? ▪ Hogyan töltsük ki az egységes európai közbeszerzési dokumentumot ajánlatkérői és ajánlattevői oldalon? ▪ Milyen igazolásokat szükséges beadni az uniós közbeszerzési eljárásokban és mikor? ▪ Az alkalmasság és a kizáró okok vizsgálata- a nyilatkozatok és igazolások, valamint nyilvántartások alapján ▪  A bírálat buktatói  hogyan folytassuk le helyesen az ajánlatok bírálatát? ▪ Bontásspecifikus kérdések a közbeszerzési eljárásokban ▪ Konzultáció

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, szendvicsek.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.