EKÁER a gyakorlatban – Az EKÁER rendszer és a vállalati folyamatok


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


Az EKÁER rendszer használatával kapcsolatos tippeket, tapasztalatokat, a mindennapi használatban bevált megoldásokat osztja meg előadónk a szakmai nap folyamán. Ajánljuk a gyakorlati képzést mindazok figyelmébe, akik még csak most kezdik használni a rendszert, és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértő előadónk tanácsai, ötletei, példái alapján.

ELŐADÓNK >>

KNEITNER LEA igazságügyi okleveles adószakértő,  Tilea Tanácsadó Kft.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:
2017. augusztus 28. (hétfő), 10-15-ig, regisztráció 9 órától!

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 29 900 Ft + Áfa / fő. – Ebéd igényelhető: 3 200 Ft + áfa /fő

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

Amennyiben 2017. augusztus 24-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
50% KEDVEZMÉNNYEL 14 950 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

Amennyiben 2017. augusztus 15-ig regisztrál,
40% KEDVEZMÉNNYEL 17 940 Ft + Áfa / fő áron,
amennyiben 2017. augusztus 21-ig regisztrál,
30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhet rendezvényünkre!

MEGSZEREZTE MÁR ÉVES KÖTELEZŐ KREDITPONTJAIT?

  • EKÁER számok igénylése ( különösen háromszög-és láncügyletek, bérmunka)
  • Szükséges adatok – mit kell bejelenteni és mit nem?
  • Módosított mentességek az EKÁER szám igénylése alól, kockázatok
  • Kockázatos termékek és kockázatos élelmiszerek speciális szabályai
  • Jogkövetkezmények kivédése felelősségi körök szállítmányozói oldalról
  • Megrendelési, értékesítési adatok szükséges kiegészítése – együttműködés a felek között
  • Módosítások az EKÁER-ben
  • Kockázatok, a kockázatok csökkentésének lehetőségei
  • Gyűjtőfuvar
  • Harmadik országbeli termékek behozatala
  • 2017-es változások: kockázati biztosíték, ellenőrzési irányok, gyűjtőfuvar tapasztalatok
  • Háromszög-és láncügyletek, bérmunka, csoportos adóalanyiság kérdése
  • Nem bejelenthető termékek, saját áru fuvarozása
  • Az adóellenőrzések jogszabályi háttere, tapasztalatai (útközbeni, telephely és utólagos ellenőrzések közötti különbség)
  • Megoldatlan helyzetek, megoldási alternatívák, buktatók, kockázatok
  • Mikor, mit kérhet az adóellenőr  – CMR, számla, szállítólevél, szerződés, nyilatkozatok összefésülése
  • A logisztika, beszerzés, értékesítés, raktározás és a pénzügy – a szállítmányozó cég együttműködése az EKÁER rendszerben.

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. Ebéd külön igényelhető: 3 200 Ft + áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>