EKÁER a gyakorlatban – Szakmai Reggeli és Webinárium Siklós Mártával a Leitner&Leitner szakértőjével


Helyszín
Hotel Mercure Budapest Metropol **** (1074 Budapest, Rákóczi út 58.)


Kategóriák


IDŐPONT:

2015. március 31. (kedd), 9-13-ig, regisztráció 8:30-tól! Adáskezdés: 8:55-től.

A KÉPZÉSI DÍJAK:

TANTERMI KÉPZÉS: Részvételi díj: 19 900 Ft + Áfa / fő (A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé árát!)

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

  • Amennyiben 2015. március 27-ig regisztrál, 30% KEDVEZMÉNNYEL 13 930 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhet rendezvényünkre!

INTERAKTÍV WEBINÁRIUM: Részvételi díj: 19 900 Ft + Áfa

NEM TUD ELJÖNNI A RENDEZVÉNYRE?
Jelentkezzen WEBINÁRIUMUNKRA!

Miért a WEBINÁRIUM?

  • mert akár OTTHONRÓL vagy MUNKAHELYÉRŐL is részt vehet a képzésen, csupán internet kapcsolttal rendelkező számítógépre van szükség!
  • mert nemcsak látja, hallja az előadót, hanem kérdezhet is, a képzés interaktív!
  • mert sokkal kedvezőbb áron juthat hozzá, mint egy tantermi képzéshez: nem kell utazási költséget fizetni, azonnal visszaülhet a munkájához, nem megy el a napja…

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK, JELENTKEZÉS ITT: >>>

ELŐADÓK:

  • Siklós Márta ügyvezető igazgató, Leitner&Leitner

Konzultáció – Előre feltett kérdések

AJÁNLÓ:

Tovább módosultak az EKAER szabályok és további változások is várhatók! A szakmai reggelin előadónk kizárólag gyakorlati példákon keresztül ismerteti és szemlélteti a gazdálkodók számára hasznos információkat és feldolgozza az alkalmazás során leggyakrabban felmerült kérdéseket. A résztvevőknek lehetőségük lesz megismerni a legutolsó változások gyakorlati alkalmazásait, a felmerülő problémákat, a biztosítékadási kötelezettség témakörét, valamint az áprilistól élete lépő szabályokat. Konzultáció során lehetőség nyílik feltenni egyéni kérdését!

Adózási és könyvviteli kérdések, feladatok példák bemutatásán keresztül

A WEBINÁRIUM interaktív, kérdéseit előre vagy élőben tehetik fel, közvetlenül az előadónak!

A résztvevők előzetes kérdéseket 2015. március 27-ig tehetik fel a szervezes@systemmedia.hu e-mail címre vagy a rendezvény során!

KÉPZÉSI TEMATIKA:

A témakörök az előzetes kérdések tükrében bővülhetnek!

  • Fókuszban a biztosítékadási kötelezettség,
  • Gyakran felmerülő problémák, az alkalmazás során előkerült főbb kérdések,
  • Bejelentési kötelezettség teljesítése,
  • Címzett, Feladó kérdésköre,
  • Az üzletben részt vevők szerepe és felelőssége (feladó, címzett, fuvarozó/szállítmányozó),
  • Többszereplős ügyletek a gyakorlatban – Lánc- és háromszögügyletek,
  • Vámmal kapcsolatos esetek,
  • Bérmunka ügyletek,
  • Őstermelő,
  • Fel- vagy összeszerelés tárgyát képező értékesítés,
  • Felkészülés az ellenőrzésre.

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK:

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.