EKÁER Konzultáció és Konferencia (Változtatások az EKAER szabályozásban, Tapasztalatok, Gyakorlat, Ellenőrzés)


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


IDŐPONT:

2015. március 4. (szerda), 09:00-16:00-ig, regisztráció 8:30-tól!

A KÉPZÉS DÍJA:

Részvételi díj: 24 900 Ft + Áfa / fő
Ebéd külön igényelhető 3600 Ft + Áfa áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

  • Amennyiben 2015. február 20-ig regisztrál, 40% KEDVEZMÉNNYEL 14 940 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhet rendezvényünkre!
NEM TUD ELJÖNNI A RENDEZVÉNYRE?
NÉZZE VÉGIG A RENDEZVÉNYT ONLINE KÉPZÉS KERETÉBEN, OTTHONRÓL VAGY MUNKAHELYÉRŐL, SZÁMÍTÓGÉPÉRŐL!
online_kurzus_jelentkezs

JELENTKEZZEN ITT: >>>

  • ONLINE képzésünket távoktatási portálunkon tudja elkezdeni!
  • Az online képzés 2015. március 9-től elérhető!
  • Letölthető szakmai anyagot biztosítunk .pdf formátumban!
  • A tantermi képzés kép-, hang és szakmai anyagaiból készül, tematikusan kereshető, amelyet távoktatási portálunkon tud elkezdeni!

ELŐADÓK:

  • dr. Horváth Gábor, NAV Jogi, Tájékoztatási és Törvényességi Főosztály – főosztályvezető
  • Siklós Márta ügyvezető igazgató, Leitner&Leitner

Konzultáció – Előre feltett kérdések

AJÁNLÓ:

A rendezvény résztvevői előadóinktól formában választ kaphatnak az EKÁER rendszerrel kapcsolatos  kérdéseikre személyre szabottan, konzultációs formában!
A kérdéseket előzetesen tehetik fel a szervezes@systemmedia.hu e-mail címen vagy a rendezvény során!

A rendezvény résztvevői a jogszabályi ismereteken, a változásokkal kapcsolatos naprakész tájékoztatáson, a gyakorlati tapasztalatok, és a gyakori hibák bemutatásán, valamint a konzultációs lehetőségen felül a következő lehetőségeket kapják a Dyntell Software és az iData felajánlásából:

  • amennyiben EKAER szoftvert vásárolnak, ajándékba kapják az éves frissítést (szoftvertől függően 12-20.000,-Ft értékben) és a mobil applikációt (Dyntell Software)!
  • aktuális, frissített EKÁER szakmai összefoglaló anyagot (iData)

KÉPZÉSI TEMATIKA:

TERVEZETT PROGRAM:
09.00-11.00     (dr. Horváth Gábor) Az EKAER rendszer várható változásai, a türelmi időszak gyakorlati tapasztalatai az adóhatóság szemével és a próbaellenőrzések tapasztalatai
11.00-11.20     Szünet
11.20-12.30     (Siklós Márta) – Az EKAER adózási és könyvviteli kérdései, gyakorlati példák
12.30-13.30     Ebéd
13.30-15.00     Konzultáció – általános és előre feltett kérdések
15.00-16.00     Szekciós konzultáció – egyedi és speciális kérdések
 ————————————————————————————–
ELŐADÁSOK TÉMAKÖREI: Dr. Horváth Gábor, NAV: EKAER rendszer alapja, változásai, NAV értelmezések – Általánosan érintett tranzakciók – Eljárásra jogosultak köre – EKAER szám megállapítása – EKAER szám igénylése – A bejelentésre kötelezettek köre (címzett, átvevő, feladó, felrakodó) – A bejelentéssel érintet termékkörök – A bejelentési kötelezettséggel érintett tevékenységi körök – Mentességi szabályok – Mentességek köre – A bejelentendő adatok – Kapcsolódások egyéb szabályozásokkal – ÁFA és EKAER kapcsolódási pontjai – INCOTERMS paritások szerepe – Útdíj és EKAER rendszer kapcsolódási pontjai – Kockázatos termékek az EKAER-ben – Kockázatos termékek, kockázatos élelmiszerek köre – Különleges eljárási szabályok – Bejelentési kötelezettség és a kockázati biztosíték – Kockázati biztosítékok rendszere – Kockázati biztosíték és a mentesség – Ellenőrzések, Szankciók az EKAER-ben – Ellenőrzési lehetőségek, irányelvek – Mit és hogyan ellenőriz a hatóság? – Mulasztási bírság esetei – Lefoglalás – ÁFA-levonhatóság korlátozása – Szankcionáltak köre – A próbaellenőrzések tapasztalatai – Tapasztalatok, időközi változások az EKAER-rel kapcsolatban – A rendszer 2 hónapos működésének tapasztalatai – Működés során felmerült korrekciók, változtatások – Főbb kérdések, megoldási javaslatok
Siklós Márta, Leitner & Leitner: EKÁER gyakorlati példák – Gyűjtőfuvarozás, átrakás – Háromszögügyletek – Láncügyletek – Konszignációs raktár – Bérmunka – Fel- vagy összeszerelés tárgyát képező értékesítés – Felkészülés a rendszer használatára –  Felkészülés az ellenőrzésre

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK:

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. Ebéd igényelhető: 3600 Ft + áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.