Fogyasztóvédelmi alapképzés


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


IDŐPONT:

2015. május 27. (szerda), 9-16-ig, regisztráció 8:30-tól!

A KÉPZÉS DÍJA:

Részvételi díj: 24 900 Ft + Áfa /fő

Ebéd külön igényelhető 3 000 Ft + Áfa áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

  • Amennyiben 2015. május 18-ig regisztrál 40% KEDVEZMÉNNYEL 14 945 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhet rendezvényünkre!

ELŐADÓ:

  • Siklósi Máté fogyasztóvédelmi szakértő, CP Contact Kft.

AJÁNLÓ:

A fogyasztóvédelmi alapképzés során szakértő előadónk, Siklósi Máté ismerteti a fogyasztóvédelmi jogszabályokat, esettanulmányokon keresztül segíti azok megértését, helyes alkalmazását. A képzést elsősorban a kereskedelemben dolgozók számára ajánljuk, kifejezetten alkalmas kisebb és nagy cégek munkatársainak fogyasztóvédelmi alapképzéseként. A képzésen részt vevő személy képes lesz helyesen és önállóan reklamációt kezelni, panaszt kezelni, észrevenni a fogyasztóvédelmi szempontból kritikus pontokat. A képzés vizsgával zárul. A vizsgatesztet sikeresen kitöltő résztvevők TANÚSÍTVÁNYT kapnak a képzés elvégzéséről.

Képzésünket ajánljuk továbbá:

  • Ügyfélszolgálati munkatársaknak,
  • Értékesítéssel foglalkozó munkatársaknak,
  • Reklamációkezeléssel, panaszkezeléssel foglalkozó munkatársaknak,
  • Minőségbiztosítással, belső ellenőrzéssel foglalkozó kollégáknak,
  • Boltvezetőknek,
  • Minden vezetőnek, a megfelelő döntések meghozatalához!

TÉMAKÖRÖK:

Általános bevezetés, a fogyasztóvédelmi szabályok háttere, azok indoka ▪ Miben változtak a fogyasztóvédelmi szabályok 2014-ben? ▪ A fogyasztóvédelmi hatóság eljárási szabályai – hogyan ellenőriznek, mit néznek, miért bírságolnak? ▪ Szavatosság, jótállás – miért ne hívjuk garanciának, mi mit jelent? ▪ Szavatosság, jótállás: mikor utasítható el a reklamáció, mikor nem? ▪ Új fogalmak: termékszavatosság és kellékszavatosság ▪ Helyes jegyzőkönyv felvétele hibás termék visszavételénél ▪ Helyes tartalmú jótállási jegy készítése, kitöltése ▪ Panaszkezelés: miért biztonságosabb az írásbeli panasz, mint a szóbeli? ▪ Panaszkezelés: miért lesz szinte minden bírság és vizsgálat panaszból? ▪ Hogyan kezeljük eredményesen a fogyasztói panaszokat? ▪ Hogyan lesz milliós bírság a reklámból – tisztességtelen hirdetések ▪ Árfeltüntetési megoldások helyesen – akciók, kedvezmények, kuponok, egységár ▪ Konzultáció

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK:

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. Ebéd igényelhető: 3 000 Ft + Áfa / fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.