Ingatlan bérbeadásból származó gyakorlati problémák és megoldásuk – Konzultációs Konferencia


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


IDŐPONT:

2015. május 19. (kedd), 10-15-ig, regisztráció 9-tól!

FIGYELEM! HELYSZÍNVÁLTOZÁS!
Új helyszín: Best Western Hotel Hungaria ****
(1074 Budapest, Rákóczi út 90.)

A KÉPZÉS DÍJA:

Részvételi díj: 24 900 Ft + Áfa /fő

Büféebéd külön igényelhető 4 000 Ft + Áfa áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK (tantermi képzés):

  • Amennyiben 2015. május 11-ig regisztrál 25% KEDVEZMÉNNYEL 18 675 Ft + Áfa / fő áron,
  • amennyiben 2015. május 12. és 2015. május 17. között regisztrál
    15% KEDVEZMÉNNYEL 21 165 Ft + Áfa áron jelentkezhet rendezvényünkre!

BÓNUSZ KEDVEZMÉNY: Minden résztvevőnk AJÁNDÉKBA megkapja a
A fizetési meghagyásos eljárás lépésről-lépésre (2015)
c. online képzésünkre! (Előadó: Dr. Szécsényi-Nagy Kristóf jogi ügyvezető, Magyar Országos Közjegyzői Kamara)
Jelentkezéskor igényét jelezze a JELENTKEZÉSI ŰRLAP “Megjegyzések” mezőjében!

ONLINE KÉPZÉS:

Ha nem tud eljönni, személyesen részt venni a rendezvényen, jelentkezzen online képzésünkre!

  • Az online képzés 2015. május 25-től 2015. augusztus 25-ig elérhető.
  • Korlátlan hozzáférés a világ bármelyik pontjáról, internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről.
  • Az online képzés videoanyaga tematikusan kereshető.

Online képzési díj: 24 900 Ft + Áfa /fő (A részvételi díjra kedvezmény NEM vonatkozik!)

ELŐADÓK:

  • Kondásné dr. Kovács Erika bíró, címzetes törvényszéki bíró Pesti Központi Kerületi Bíróság
  • Fónyiné dr. Kazareczki Andrea csoportvezető-helyettes  bíró Pesti Központi Kerületi Bíróság

AJÁNLÓ:

Minden szerződés annyit ér, amennyit betartanak belőle, de ha már jogvita van, a leírt szövegnek nagyon nagy a jelentősége. Szakértő bíró előadóink tapasztalata, hogy nem minden bérbeadással foglalkozó jogász van tisztában minden jogi problémával, hiszen nem lenne akkor annyi peres eljárás. A cél nem elméleti “oktatás”, kizárólag gyakorlati tapasztalatok, a perekből leszűrhető szerződési hiányosságok, ezek elkerülése, a végrehajtási nehézségek megkönnyítése. Előadóink várják az előre feltett kérdéseket, amelyek segítségével célirányosabb előadást tudnak tartani.

Előzetes kérdéseiket 2015. május 10-ig tudják elküldeni a szervezes@systemmedia.hu címre

TÉMAKÖRÖK:

A bérleti szerződés formái, tartalma, szükséges mellékletei ▪ Teendők fizetési késedelem esetén ▪ Kártérítési igények ▪ A rendeltetésellenes használat következményei ▪ A bérlő szavatossági igényei ▪ Jogcím nélküli lakáshasználat, fizetési kötelezettség ▪ Mit vizsgál a bíróság bérleti jogviszonyból eredő perekben ▪ A közjegyzői okirat jelentősége a végrehajtás szempontjából, a közokiratba foglalt szerződés felmondásának alakiságai, hatáskör ▪ A végrehajtás elrendelésének feltételei jogerős bírósági határozat ill. közjegyzői okiratba foglalt szerződés alapján ▪ A befogadó nyilatkozat jelentősége ▪ A végrehajtás foganatosítása ▪ Moratórium ▪ A helység kiürítése végrehajtásának általános és különös szabályai ▪ Önkényesen elfoglalt lakás kiürítésének szabályai ▪ Az ideiglenes intézkedés és a biztonsági intézkedés szerepe, jelentősége ▪ A felszámoló jogai a felszámolás alatt álló cég bérlőjével szemben ▪ A felszámolói értékesítési pályázat ▪ A korlátozott birtokba adás ▪ A végrehajtási kifogás, mint a végrehajtó mulasztása elleni jogorvoslat  ▪ Konzultáció

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK:

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. Büféebéd igényelhető: 4 000 Ft + Áfa / fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.