Kamerás megfigyelőrendszerek adatvédelme, üzemeltetése a jogszabályváltozások tükrében – Konferencia


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


IDŐPONT:

2015. március 24. (kedd), 10:00-15:00-ig, regisztráció 09:30-tól!

A KÉPZÉS DÍJA:

Részvételi díj: 24 900 Ft + Áfa / fő
Ebéd külön igényelhető 3000 Ft + Áfa áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

  • Amennyiben 2015. február 17-ig regisztrál, 40% KEDVEZMÉNNYEL 14 940 Ft + Áfa / fő  áron jelentkezhet rendezvényünkre!

ELŐADÓK:

  • dr. Kulcsár Zoltán adatvédelmi szakértő PPOS
kulcsar_zoltan

dr. Kulcsár Zoltán

Előadónkról: Dr. Kulcsár Zoltán adatvédelmi szakértő, jogász-informatikus mérnök. Hét éve kizárólag a személyes adatok védelmével és közérdekű adatok nyilvánosságával foglalkozik, olyan vállalatoknál, mint a Díjbeszedő Zrt., a Drogerie Markt, az Ikea, a MÁV-Start, vagy éppen a Neckermann. Rendszeresen tart előadást bankok, biztosítók, direkt marketing cégek illetve egészségügyi, hírközlési szervezetek részére.

AJÁNLÓ:

Gombamód szaporodnak a kamerák az országban. A kisboltok, nagyáruházak, bankok, társasházak és hivatalok sorra telepítik a kamerarendszereket, sőt, már a buszokon és vonatokon is megfigyelnek. Figyelik az ügyfeleket, ellenőrzik a dolgozókat, sokszor tájékoztatás, hozzájárulás és az adatvédelmi biztos nyilvántartásába való bejelentés nélkül. Vajon mire fog menni az adatkezelő a jogellenesen készített felvételekkel…

TÉMAKÖRÖK:

A kamerarendszerek használata melletti pro és kontra érvek; vajon mennyit segít a bűncselekmények megelőzésében a kamera, és mennyit torzít a megfigyelt emberek személyiségén – Az Infotv. és a vagyonvédelmi törvény főbb szabályai – közérthetően – Sérelemdíj – A jogellenes adatkezelés következményei – Kamerarendszerek üzemeltetésének szabályai – Hol, mikor, milyen célból telepíthetünk kamerát? – Mennyi ideig tárolhatók a felvételek, és mire használhatjuk fel azokat? – Másolatkészítés, törlés, adatszolgáltatás szabályai. – Egyéb, vagyonvédelemmel összefüggő, magánszférát is érintő kérdések; ruházat- és csomagátvizsgálás, öltözőszekrény, beléptető rendszerek (mágneskártya, ujjlenyomat) – Jó és rossz gyakorlatok bemutatása konkrét eseteken keresztül – KONZULTÁCIÓ

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK:

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. Ebéd igényelhető: 3000 Ft + Áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.