Környezetvédelmi Termékdíj 2015. – II. negyedéves bevallás, évközi változások, gyakorlat


Helyszín
Hotel Mercure Budapest Metropol **** (1074 Budapest, Rákóczi út 58.)


Kategóriák


IDŐPONT:

2015. június 25. (csütörtök), 9-16-ig, regisztráció 8:30-tól!

A KÉPZÉS DÍJA:

Részvételi díj: 24 900 Ft + Áfa /fő

Ebéd külön igényelhető 3 000 Ft + Áfa áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

  • Amennyiben 2015. június 5-ig regisztrál
    40%  KEDVEZMÉNNYEL 14 940 Ft + Áfa / fő áron,
  • amennyiben 2015. június 6. és 2015. június 23. regisztrál
    30% KEDVEZMÉNNYEL  17 430 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhet rendezvényünkre!

ADÓZÁS / SZÁMVITEL 2015.
ONLINE kreditpontos kötelező szakmai továbbképzése
17 adószakértő, AT, OASZ kreditpont, 8 könyvvizsgáló
KÖNYVELŐKNEK 16 kreditpont!

SZEREZZE MEG KÖTELEZŐ KREDITPONTJAIT
AKÁR OTTHONRÓL IS, SZÁMÍTÓGÉPÉN!
IDŐT és PÉNZT spórol, AKÁR OTTHONRÓL, MUNKAHELYÉRŐL IS,
SAJÁT IDŐBEOSZTÁSBAN, végezheti el a képzést.
4 képzésből tud választani, a NAV és az NGM előadóitól!
Számítógépén kényelmesen végighallgatja a tantermi képzés videó anyagát! VIZSGA NINCS!
A képzés ára: 13 000 Ft + Áfa!

JELENTKEZZEN ITT:>>

ELŐADÓK:

  • Fekete Balázs vezető szakértő, GS1 MAGYARORSZÁG Nonprofit Zrt.
  • Debreczeni László Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV)

AJÁNLÓ:

 2015. január 1-től kibővült a termékdíjjal érintett termékek köre! Új termékek az irodai papír, az egyéb vegyipari termékek, illetve az egyéb műanyag termékek. 2015. április 16-tól módosult az irodai papír termékkör fogalma, illetve kibővült az elektromos és elektronikai berendezés termékkör.
A változásokon felül a konferencián részletesen foglalkozunk majd a soron következő negyedéves bevallással, annak gyakorlati teendőivel, az előző bevallások javítási lehetőségeivel, tévedések korrigálásával, és az ellenőrzési szempontokkal, metódusokkal is.

TÉMAKÖRÖK:

Környezetvédelmi termékdíj 2015. – aktuális változások, felkészülés a II. negyedéves bevallásra – A környezetvédelmi termékdíj – mint adó típusú gazdasági szabályozó eszköz – fogalma, célja, kapcsolódása az uniós és a hazai hulladékgazdálkodási szabályozáshoz. Hatályos jogszabályi háttér. –  A 2015-ös jogszabályi változások átfogó áttekintése. – A szabályozás tárgyi hatályának bemutatása – termékdíjköteles termékáramok és anyagáramok jellemzése, besorolása, termékdíj-tételeik bemutatása. Új termékáramok 2015-től (egyéb műanyag termék, egyéb vegyipari termék, irodai papír) –  Alanyi hatály és eljárásrendi szabályok – kötelezettek köre, kötelezettséget keletkeztető tevékenységek: forgalomba hozatal, saját célú felhasználás. Kötelezettség keletkezésének időpontja. Mikor nem keletkezik kötelezettség? – Termékdíj-kötelezettségek részletes bemutatása: bejelentkezés, bejelentés, változás-bejelentés, termékdíj-megállapítás, termékdíj-előleg megállapítás, termékdíj-bevallás, termékdíj-előleg bevallás, termékdíj-fizetés, termékdíj-előleg fizetés, számlán történő feltüntetés, nyilvántartás-vezetés, adatszolgáltatás, nyilatkozattétel. –  Speciális intézmények, lehetőségek: készletre vétellel történő kötelezettség-keletkeztetés, átvállalási szerződés, nyilatkozat adás (nem kell megfizetni a termékdíjat), visszaigénylés, egyéni hulladékkezelés, termékdíj-átalány, termékdíj-raktár. – Előkészületek, regisztrációk elvégzése a termékdíjas adminisztrációhoz. Ügyfélkapu regisztráció, bejelentés adóügyek elektronikus intézéséhez, képviselő bejelenése. 2015-ös termékdíjas nyomtatványcsomagok (bejelentés, bevallás). – Termékdíj-szabályzat készítésének módja, lehetősége, ebből származó előnyök bemutatása. ▪ Konzultáció

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK:

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. Büféebéd igényelhető: 3 000 Ft + Áfa / fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.