Közbeszerzési aktualitások, változások – Kötelező elektronikus közbeszerzés 2018. – Országos Közbeszerzési Konferencia


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


FIGYELEM!

A rendezvény létszáma betelt! Több regisztrációt nem áll módunkban fogadni!

Kérem, jelentkezzen a 2017. december 18-i rendezvényünkre ITT >>

<<< TOVÁBBI INFORMÁCIÓKAT ITT TALÁL! >>>

2018. januárjától jelentős változás várható a közbeszerzések területén: a papír alapú közbeszerzési eljárásról kötelezően át kell állnia minden ajánlatkérőnek Magyarországon az elektronikus úton történő eljárásra. Egy központi modell keretében működő egységes elektronikus közbeszerzési rendszer került kialakításra, melynek használata minden ajánlatkérő számára kötelező 2017. december 31-től. Az új elektronikus közbeszerzési rendszer lényeges előrelépést jelent az átláthatóság, a gyorsaság és az egyszerűsítés, hatékonyság terén a magyarországi közbeszerzések körében.

Az elektronikus közbeszerzésre történő átállásra való felkészülésen túlmenően rendezvényünkön az aktuális jogalkalmazási kérdések is „terítékre kerülnek”. Ezek a Közbeszerzési Döntőbizottság és a bíróságok joggyakorlatának érdekesebb döntései, a közel múltban elérhetővé tett segédanyagok, ellenőrzési tapasztalatok. Hagyományainknak megfelelően gyakorlati példákkal, jogesetekkel készülünk, hogy megfelelő módon tájékoztathassuk a résztvevőket az újdonságokról, fontosabb jogértelmezési kérdésekről.

ELŐADÓINK >>
  • DR. MOLNÁR MARGARÉTA osztályvezető, az Európai Unió Bizottsága EXEP szakértő bizottságának tagja, Miniszterelnökség Elektronikus Közbeszerzési Rendszert Támogató Osztály
  • DR. NAGY-FRIBICZER GABRIELLA közbeszerzési és európai jogi szakjogász, ügyvéd, Ecovis Hungary Legal

A KÉPZÉSI IDŐPONTOK:

2017. november 30. (csütörtök), 10-15-ig, regisztráció 9 órától!

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 29 900 Ft + Áfa / fő.  – Ebéd igényelhető: 3 200 Ft + áfa /fő áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

TAKARÍTSON MEG 40% MÉG MA!

Amennyiben 2017. november 28-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
40% KEDVEZMÉNNYEL 17 940 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek a rendezvényünkre!

Amennyiben 2017. november 13-ig regisztrál,
30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron,
amennyiben 2017. november 28-ig regisztrál,
10% KEDVEZMÉNNYEL 26 910 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhet rendezvényünkre.

KÉSZÜLJÖN FEL IDŐBEN!

ITT AZ ÚJ POLGÁRI PERRENDTARTÁS!
<< TOVÁBBI INFORMÁCIÓ >>
A KÖZIGAZGATÁSI ELJÁRÁS ÚJ SZABÁLYAI – ÁKR-KP

A program megváltoztatásának jogát fenntartjuk!

Az elektronikus közbeszerzésre való átállás vonatkozásában várható változások ▪ A kötelező elektronikus közbeszerzési rendszer használata ▪ Részekre bontási tilalom ▪ Az értékelési szempontok meghatározása: a minőségi értékelés buktatói, a szakemberek értékelésének kérdései ▪ Az alkalmasság vizsgálata és a kapacitást nyújtó szervezetre támaszkodás lehetősége ▪ A bírálat és az értékelés kérdései, hiánypótlás, indokolás-kérés ▪ A nemzeti eljárásrend lehetőségei ▪ Konzultáció

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. – Ebéd igényelhető: 3 200 Ft + áfa /fő áron!
A program megváltoztatásának jogát fenntartjuk!

Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.