A papír alapú és az elektronikus iratkezelés – Hogyan döntsünk erről?
Szakmai Konferencia (Élő közvetítés + E-learning)
Egyre gyakoribb annak a kérdésnek a felvetése, hogy hogyan váltsuk ki a papír alapú iratkezelést? Az ötlet, hogy papírmentes irodát alakítsunk ki vonzó mindenki számára, de vajon elérhető-e ez? Mindeközben az iratkezelés szabályozása és a dokumentumbiztonsággal kapcsolatos elvárások nem változtak meg. Hogyan lehetséges tehát egyszerre alkalmazkodni a technikai feltételek megváltozásához és a vonatkozó szabályozási és adatbiztonsági környezethez? Mi kell a jó döntéshez és hogyan tudunk jól dönteni?
- A képzést MICROSOFT TEAMS-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről akár otthonról vagy irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni!
- Ha nem tud részt venni az eseményen válassza az otthonról vagy irodájából utólag is megtekinthető ONLINE KÉPZÉST!
Jogi, adatvédelmi képzéseinket a Magyar Jogászegylet Fővárosi Szervezete és a Magyar Közlöny Lap- és Könyvkiadó
és a Gál Ferenc Egyetem szakmai támogatásával szervezzük!
TÉMAKÖRÖK
Papír alapú és elektronikus iratkezelés hasonlósága és különbsége ▪ Iratkezelés a közszférában és a vállalkozásoknál ▪ Iratokkal szemben támasztott követelmények ▪ Iratkezelés belső szabályozása ▪ Elektronikus másolatkészítések ▪ Hiteles elektronikus iratkezelés ▪ Hogyan döntsünk az iratkezelés fejlesztéséről ▪ Iratkezelés fejlesztési indikátorok – Bizalmi szolgáltatások az elektronikus iratkezelésben: E-aláírások, időbélyegzés, archiválás, papírlapú dokumentumok hiteles e-konverziója – KONZULTÁCIÓ
ELŐADÓNK
- Csóti Csaba iratkezelési szakértő, főlevéltáros, történész
- Dr. Lovas Lilla vezető jogtanácsos, Microsec Zrt.
A KÉPZÉS IDŐPONTJA
- 2023. október 18. (szerda), 10-15-ig, belépés: 09:45-től, MS Teams élő közvetítés.
RÉSZVÉTELI DÍJ / KEDVEZMÉNYEK
- 29 900 Ft / fő + 27% Áfa / fő
- Amennyiben 2023. október 16-ig jelentkezik
20% KEDVEZMÉNNYEL 23 920 Ft / fő + 27% Áfa / fő áron regisztrálhat rendezvényünkre! - Amennyiben egy cégtől 2 vagy több fő jelentkezik
30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft / fő + 27% Áfa / fő áron regisztrálhatnak rendezvényünkre!
HA NEM TUD RÉSZT VENNI A KONFERENCIÁN, VÁLASSZA AZ E-LEARNING KÉPZÉST!
REGISZTRÁLJON 50% KEDVEZMÉNNYEL!
A PAPÍR ALAPÚ ÉS AZ ELEKTRONIKUS IRATKEZELÉS
Szakmai Konferencia (október 18.)
+
AZ IRATKEZELÉS, SELEJTEZÉS SZABÁLYAI, E -IRATOK NYILVÁNTARTÁSA ÉS KEZELÉSE, DIGITÁLIS IRATTRANSZFORMÁCIÓ
e-Learning képzés
<< TOVÁBBI INFORMÁCIÓ >>
A két képzés (tamtermi+e-Learning) ára most:
4̶7̶ ̶8̶2̶0̶ ̶F̶t̶ ̶+̶ ̶Á̶f̶a̶ ̶h̶e̶l̶y̶e̶t̶t̶
35 870 Ft + 27% Áfa / fő
Az e-Learning képzés a számla befizetése után azonnal elérhető oktatási portálunkon 2023. december 26-ig korlátlan hozzáféréssel!
JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK AZ ÉLŐ KÖZVETÍTÉSRE
- A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
- A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
- A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás.
- A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni.
- Az MS TEAMS használatát itt találja: >>>
Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
FIZETÉSI FELTÉTELEK
A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat a SBERBANK Magyarország Zrt.: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>