KREDITPONTOS ÜGYVÉD TOVÁBBKÉPZÉSEK | KÖNYVELŐ, ADÓSZAKÉRTŐ, AT TOVÁBBKÉPZÉSEK | ADÓZÓNA TOVÁBBKÉPZÉS | ÁKSZ TOVÁBBKÉPZÉSEK

A papír alapú és az elektronikus iratkezelés – Hogyan döntsünk erről?
Szakmai Konferencia (Élő közvetítés + E-learning)

Egyre gyakoribb annak a kérdésnek a felvetése, hogy hogyan váltsuk ki a papír alapú iratkezelést? Az ötlet, hogy papírmentes irodát alakítsunk ki vonzó mindenki számára, de vajon elérhető-e ez? Mindeközben az iratkezelés szabályozása és a dokumentumbiztonsággal kapcsolatos elvárások nem változtak meg. Hogyan lehetséges tehát egyszerre alkalmazkodni a technikai feltételek megváltozásához és a vonatkozó szabályozási és adatbiztonsági környezethez? Mi kell a jó döntéshez és hogyan tudunk jól dönteni?

  • A képzést MICROSOFT TEAMS-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről akár otthonról vagy irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni!
  • Ha nem tud részt venni az eseményen válassza az otthonról vagy irodájából utólag is megtekinthető ONLINE KÉPZÉST!

Jogi, adatvédelmi képzéseinket a Magyar Jogászegylet Fővárosi Szervezete és a Magyar Közlöny Lap- és Könyvkiadó
és a Gál Ferenc Egyetem szakmai támogatásával szervezzük!

TÉMAKÖRÖK

Papír alapú és elektronikus iratkezelés hasonlósága és különbsége ▪ Iratkezelés a közszférában és a vállalkozásoknál ▪ Iratokkal szemben támasztott követelmények ▪ Iratkezelés belső szabályozása ▪ Elektronikus másolatkészítések ▪ Hiteles elektronikus iratkezelés ▪ Hogyan döntsünk az iratkezelés fejlesztéséről ▪ Iratkezelés fejlesztési indikátorok – Bizalmi szolgáltatások az elektronikus iratkezelésben: E-aláírások, időbélyegzés, archiválás, papírlapú dokumentumok hiteles e-konverziója – KONZULTÁCIÓ

ELŐADÓNK

  • Csóti Csaba iratkezelési szakértő, főlevéltáros, történész
  • Dr. Lovas Lilla vezető jogtanácsos, Microsec Zrt.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2023. október 18. (szerda), 10-15-ig, belépés: 09:45-től, MS Teams élő közvetítés.

RÉSZVÉTELI DÍJ / KEDVEZMÉNYEK

  • 29 900 Ft / fő + 27% Áfa / fő
  • Amennyiben 2023. október 16-ig jelentkezik
    20% KEDVEZMÉNNYEL 23 920 Ft / fő + 27% Áfa / fő áron regisztrálhat rendezvényünkre!
  • Amennyiben egy cégtől 2 vagy több fő jelentkezik
    30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft / fő + 27% Áfa / fő áron regisztrálhatnak rendezvényünkre!

HA NEM TUD RÉSZT VENNI A KONFERENCIÁN, VÁLASSZA AZ E-LEARNING KÉPZÉST!

REGISZTRÁLJON 50% KEDVEZMÉNNYEL!
A PAPÍR ALAPÚ ÉS AZ ELEKTRONIKUS IRATKEZELÉS
Szakmai Konferencia (október 18.)

+
AZ IRATKEZELÉS, SELEJTEZÉS SZABÁLYAI, E -IRATOK NYILVÁNTARTÁSA ÉS KEZELÉSE, DIGITÁLIS IRATTRANSZFORMÁCIÓ
e-Learning képzés

<< TOVÁBBI INFORMÁCIÓ >>
A két képzés (tamtermi+e-Learning) ára most:
4̶7̶ ̶8̶2̶0̶ ̶F̶t̶ ̶+̶ ̶Á̶f̶a̶ ̶h̶e̶l̶y̶e̶t̶t̶
35 870 Ft + 27% Áfa / fő
Az e-Learning képzés a számla befizetése után azonnal elérhető oktatási portálunkon 2023. december 26-ig korlátlan hozzáféréssel!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK AZ ÉLŐ KÖZVETÍTÉSRE

  • A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
  • A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
  • A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás.
  • A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni.
  • Az MS TEAMS használatát itt találja: >>>

Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat a SBERBANK Magyarország Zrt.: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

Részletek
Részletek
Megosztás
iratkezelési szakértő, főlevéltáros
1997 óta dolgozik levéltári területen. 2005 óta a fizikai iratrendezés, 2006 óta pedig az elektronikus iratrendezés területén végez szakértői munkákat. Az elmúlt évtizedben számos közepes és nagyvállalat, bank, államigazgatási szervezet és önkormányzat iratkezelési szervezetének kialakításában, iratkezelő szoftvereik bevezetésében, illetve digitalizálási munkák háttérelemzésében vett részt.