Adatvédelem 2019-2020. – A GDPR alkalmazásának gyakorlata – Adatvédelmi Konferencia a NAIH elnökével
Helyszín
Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont (1097 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-14.)
Kategóriák
ELŐADÓINK
- Dr. Péterfalvi Attila, a NAIH elnöke,
- Dr. Kulcsár Zoltán adatvédelmi szakértő, szakjogász,
- Dr. Farkas Tamás adatvédelmi szakjogász, elnök MADAT.
- Dr. Osztopáni Krisztián ügyvéd, SBGK ügyvédi iroda
SZAKMAI PROGRAM
9.00-9.45 Megnyitó – A Hatóság feladatai, 2020-as irányelvek
előadó: Dr. Péterfalvi Attila, a NAIH elnöke
- Hatósági tapasztalatok, konkrét ügyek, feladatok
- A Hatóság vizsgálati szempontjai
- Mit hoz 2020?
9.45-11.45 A NAIH és az Európai Adatvédelmi Hatóságok konkrét ügyei, felkészülés az ellenőrzésre
előadó: Dr. Osztopáni Krisztián szakértő, SBGK ügyvédi iroda
- Konkrét határozatok, ügyek,
- GDPR esettanulmányok a NAIH és más Európai Adatvédelmi Hatóságok gyakorlatából,
- Ellenőrzési kritériumok, a Hatóság vizsgálati szempontjai,
- GDPR megfelelést elősegítő dokumentumok a gyakorlatban: jogos érdek dokumentálása, belső adatvédelmi szabályzat, adatvédelmi hatásvizsgálat.
11.45-12.45 ebédszünet
12.45-14.45 Adatvédelmi gyakorlat a munkahelyen és az online felületeken
előadó: Dr. Kulcsár Zoltán, adatvédelmi szakértő, PPOS
- A munkavállaló megfigyelése: a kamerás megfigyelőrendszer, a céges számítógép, a levelező rendszer ellenőrzésének szabályai
- Mt. módosítások alkalmazása
- Kritikus hibák
- Honlapok, webáruházak adatkezeléseinek gyakorlata
- Sütik, hírlevelek a gyakorlatban
- Ügyfélkezelés adatvédelmi sajátosságai
14.45-15.00 szünet
15.00-17.00 Incidenskezelések és a hatásvizsgálat kapcsolata, adattovábbítások a gyakorlatban
előadó: Dr. Farkas Tamás, adatvédelmi szakjogász, ISO 27001 vezető auditor, a MADAT elnöke
- Mikor kell bejelentenünk egy adatvédelmi incidenst?
- Milyen formátumban és tartalommal tegyük meg?
- Az incidenskezelés és a hatásvizsgálat kapcsolata
- Hogyan fogjunk hozzá a hatásvizsgálathoz?
- Miben segít a hatásvizsgálat a 2020. év költségtervezésnél?
- Az adatok „export-importálása”, cégcsoportok belül, vagy kívül
- Anya-, leányvállalatok, külföldi partnerek adatmegosztásai
- Adatmegosztási dilemmák, adatáramlás
A KÉPZÉS IDŐPONTJA
- 2019. december 11. (szerda), 9-17-ig, regisztráció 8:30-tól!
RÉSZVÉTELI DÍJ
- 23 990 Ft + Áfa / fő.
- Ellátás: kávé, üdítő, reggeli sütemények.
- Az ebédet minden résztvevő a környező éttermekben tudja megoldani!
Amennyiben egy cégtől hárman vagy három főnél többen regisztrálnak,
20 990 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!
JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK
Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>