ADR 2019.- A veszélyes áruk szállítására vonatkozó új szabályok – Szakmai Konferencia


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


Az elmúlt hónapokban összehangolt ellenőrzés keretében több helyszínen is ellenőrizték a közúti fuvarozásban résztvevőket a Katasztrófavédelmi Igazgatóság és kirendeltségei. 2017. óta vannak érvényben a jogszabályok, amelyeket kötelezően alkalmazni kell a veszélyes áruk közúti szállítására (ADR). Ezek a szabályok a megjelenés óta többször is módosultak.

Szemináriumunkon a változásokon és az új szabályozáson túl, az elmúlt időszak tapasztalataira, a gyakorlati megvalósításokra, a felmerülő problémákra és azok megoldásaira fektet nagy hangsúlyt előadónk. A nap folyamán fókuszba kerül az ellenőrzés és az abban bekövetkező változások gyakorlati alkalmazása. Lehetőség nyílik a nemzetközi és a belföldi alkalmazással kapcsolatos gyakorlati kérdések megvitatására és a résztvevők választ kapnak a felmerült kérdéseikre.

TÉMAKÖRÖK:

Új veszélyes áruk bemutatása- Új UN számok – Új fogalmak és jelentőségük – Új osztályozás:
– műtrágyák besorolása
– energetikai minták
– változások a maró anyagok (ADR 8 osztály) osztályozásában.
A járművekre, és berendezésekre vonatkozó változások – Változások a lítium akkumulátorok szállításában – Új és módosított különleges előírások, új feltételek – Csomagolási előírások változásai – Tartány műszaki kérdések – Egyéb fontos és lényeges részletinformációk.

ELŐADÓNK:

  • Dr. Sárosi György veszélyes áru szakértő, Hungária Veszélyes áru Mérnöki Iroda Kft.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:

  • 2018. november 27. (kedd), 10-15-ig, regisztráció 9:30-tól!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 29 900 Ft + Áfa / fő. – Ebéd külön igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!
  • Amennyiben 2018. november 23-ig regisztrál,
    30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

TAKARÍTSON MEG 40% MÉG MA!

Amennyiben egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
17 940 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

A System Media Kft.-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

CÉGKAPU BEÁLLÍTÁSAI, HASZNÁLATA
Online képzés a NISZ és a NAV szakértőivel
<< MOST MEGNÉZEM >>
ÜZLETI SZERZŐDÉSEK ADÓTERVEZÉSE
Online képzés Vadász Ivánnal
<< MOST MEGNÉZEM >>