EKÁER 2020. – Változások, gyakorlat, ellenőrzés – Szakmai Konferencia


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


Az EKAER szabályrendszere komoly kihívást jelent. Életbe lépése óta számos esetben módosították a szabályokat, és most ismét jelentős változások léptek életbe!

  • Végre van lehetőség a lezárt EKAER-bejelentés módosítására? Változtak az EKAER önellenőrzésre vonatkozó szabályok? Milyen pótlékfizetési kötelezettséggel jár az utólagos adatmódosítás?

EKAER előadásunk célja, hogy a vállalati folyamatokat EKAER szempontból tudják a résztvevők megvizsgálni, besorolni és elvégezni a szükséges bejelentéseket (módosítani, törölni). Továbbá tisztában legyenek az EKAER bejelentés tartalmával, illetve adóellenőrzési szempontjaival, és megismerjék a legutóbb 2020-tól életbe lépett változásokat.

  • Változnak a bírságolásra vonatkozó EKAER szabályok is! Az EKAER-bejelentés elmulasztása, illetve hibás és valótlan tartalommal történő teljesítése esetén nem lesz helye mulasztási bírság kiszabásának, amennyiben bebizonyosodik, hogy az adózó úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben tőle elvárható. De mit jelent ez a gyakorlatban?

Ajánljuk a képzésünket mindazok figyelmébe,

  • akik még csak most kezdik használni a rendszert,
  • és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértő előadónk tanácsai, ötletei, példái alapján, és kíváncsiak a változásokra.

HA NEM TUD ELJÖNNI A RENDEZVÉNYRE, VÁLASSZA AZ ONLINE KÉPZÉSI FORMÁT!
A konferenciát Microsoft Teams-en keresztül akár az irodájából is meg tudja nézni!

TÉMAKÖRÖK

Mely ügyletek során kell EKÁER számot igényelni – Különösen háromszög-és láncügyletek, bérmunka, belföldi láncügyletek, saját áru mozgatása, mit jelent az első belföldi áfa köteles termékértékesítés, szolgáltatás esetén mi a helyzet, címzett, feladó fogalma, milyen járművekre vonatkozik – Fuvarozó / szállítmányozó vállalatok számára szolgáltatandó adatok megnevezése, illetve a megrendelőtől és beszállítótól szükséges adatok, hogyan szerezhetjük be ezeket, felelősségi körök, hogyan egyeztessünk a fuvarozóval EKAER szempontból – Milyen adatokat kell bejelenteni, melyeket nem szükséges, online felület bejelentési kérdések – Mentességek az EKÁER szám igénylése alól, kockázatok, hogyan kell szerepelnie ennek az okmányokon? – Kockázatos termékek és kockázatos élelmiszerek speciális szabályai az EKÁER rendszerben és az egyéb jogszabályokban, veszélyes, de nem kockázatos termékek – Jogkövetkezmények kivédése felelősségi körök meghatározásával, belső szabályzatok és a könyvelés, beszerzés, értékesítés, logisztika összehangolása az EKÁER rendszerrel – Megrendelési adatok szükséges kiegészítése – együttműködés a felek között, szállítmányozási szerződések egyeztetése, megrendelések dokumentálása, értékesítések EKAER kezelése – Módosítások elvégzése az EKÁER rendszerben – mit és mikor tehetünk meg? Törölni mikor lehet? – EKÁER rendszer kockázatainak ismertetése, a kockázatok csökkentésének lehetőségei – Áfa ügylettípusok szerinti EKÁER szám igénylésének ismertetése, paritások ismertetése – Gyűjtőfuvar és terítőfuvar kérdései –mikor melyik, mik a veszélyek? – Harmadik országbeli termékek behozatalának, kivitelének kérdése – van mikor kell EKAER vámoltatástól függően – Az EKÁER rendszer és más adónemek összefüggései (környezetvédelmi termékdíj, áfa, kockázatos és megbízható adózók stb.) – Túlpakolt gépjárművek kérdései, személygépjárművek, útdíjköteles gépjárművek kérdései, rendszám adatok, súlyeltérések, raklap/göngyöleg kérdései, konténer kérdései, többször fordulás kérdései, EKAER szám hiány – mit tehetünk? – Háromszög-és láncügyletek, bérmunka tapasztalatok, csoportos adóalanyiság kérdése, nem bejelenthető termékek, saját áru fuvarozása, hogyan ismerjük fel, melyek a kockázatok EKAER szempontból? – Adóellenőrzések ismertetése (út közbeni, telephely és utólagos ellenőrzések közötti különbség), jegyzőkönyvek ismertetése, gyakorlati bírságtételek bemutatása, jegyzőkönyvek észre vételezése, ellenőrzés és a képviselet kérdései – Konzultáció

ELŐADÓNK

  • Dr. Sztankó Dániel vezető adószakértő, RSM Hungary Zrt.

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 22 900 Ft + Áfa / fő. Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, büfé.
  • 3 fogásos ebéd igényelhető 3 500 Ft + áfa /fő áron.

TAKARÍTSON 2 000 FT MÉG MA!

Amennyiben egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
20 900 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

VÁLASSZA AZ ONLINE KÉPZÉSI FORMÁT!

  • Online képzési forma részvételi díja: 21 400 Ft + ÁFA / fő

A képzést valós időben Microsoft Teams-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező eszközén (PC, mobiltelefon, laptop..) tudja megnézni!

 

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2020. október 14. (szerda), 10-15-ig, regisztráció 9-től!


TUDÁSÁRÓL SZEREZZEN ÁLLAMI BIZONYÍTVÁNYT AZ
“EKÁER ÜGYINTÉZŐI ISMERETEK”
C. 2 NAPOS KURZUSUNKON!

A System Media Kft-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé, ebéd költségeit. Ebéd külön igényelhető!
FIZETÉSI FELTÉTELEK: A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat a SBERBANK Magyarország Zrt.: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra.
Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

(16 KREDIT) ADÓZÁS – SZÁMVITEL 2020.
KÖNYVELŐIRODÁK, ADÓSZAKÉRTŐK, ADÓTANÁCSADÓK ONLINE, KREDITPONTOS TOVÁBBKÉPZÉSE
<< MOST MEGNÉZEM >>
SZANKCIÓK A MUNKAVÁLLALÓVAL SZEMBEN A BÍRÓI GYAKORLAT SZEMSZÖGÉBŐL
ONLINE KÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>