EKÁER a gyakorlatban 2018. – A rendszer és a vállalati folyamatok


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


Az EKÁER szabályrendszere komoly kihívást jelent. 2017-es változások óta többlet EKÁER-kötelezettsége van például az újonnan alapított magyar társaságoknak, az áfakörbe újonnan belépőknek, de a gazdasági tevékenységüket Magyarországon megkezdő külföldi társaságoknak is. Újabb változások léptek életbe 2018-ban!

A nap folyamán szó esik az aktuális szabályokról, valamint az EKÁER rendszer összefüggéseiről a céges folyamatokkal szállítói, szállítmányozói valamint logisztikai oldalról. Áttekintik a rendszerrel kapcsolatos adóellenőrzési eljárás lépésit, buktatóit is. Hogyan készülhetünk fel? Mire érdemes odafigyelni, hogy elkerüljük a bírságokat? Az EKÁER rendszer használatával kapcsolatos tippeket, tapasztalatokat, a mindennapi használatban bevált megoldásokat osztja meg tehát előadónk a szakmai nap folyamán, és részletezi a 2018-tól életbe lépő szabályokra is. Az előadás keretében lehetőség nyílik egyedi problémák, kérdések interaktív megfogalmazására, az előadóval való konzultációra is.

Ajánljuk a gyakorlati képzést mindazok figyelmébe, akik még csak most kezdik használni a rendszert, és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértő előadónk tanácsai, ötletei, példái alapján.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:

  • 2018. június 4. (hétfő), 10-15-ig, regisztráció 9:30-tól!

A KÉPZÉS DÍJA:

  • Részvételi díj: 29 900 Ft + Áfa / fő. – Ebéd igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő

ELŐADÓNK >>

KNEITNER LEA
igazságügyi okleveles adószakértő,
Tilea Tanácsadó Kft.

Amennyiben egy cégtől kettő vagy kettőnél több fő regisztrál,
40% KEDVEZMÉNNYEL 17 940 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

Amennyiben 2018. május 28-ig regisztrál,
30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron,
jelentkezhet rendezvényünkre!

KÉPZÉSAJÁNLÓ

CÉGKAPUS SZOLGÁLTATÁSOK HASZNÁLATA
E-ügyintézés adóügyekben NAV-al
<< TOVÁBBI INFORMÁCIÓ >>
DM, HÍRLEVÉL SZABÁLYOSAN - AZ ÚJ GDPR ALAPJÁN
Ügyféladatbázis, profilozás – Online képzés
<< TOVÁBBI INFORMÁCIÓ >>
  • EKÁER számok igénylése ( különösen háromszög-és láncügyletek, bérmunka)
  • Szükséges adatok – mit kell bejelenteni és mit nem?
  • Módosított mentességek az EKÁER szám igénylése alól, kockázatok
  • Kockázatos termékek és kockázatos élelmiszerek speciális szabályai
  • Jogkövetkezmények kivédése felelősségi körök szállítmányozói oldalról
  • Megrendelési, értékesítési adatok szükséges kiegészítése – együttműködés a felek között
  • Módosítások az EKÁER-ben
  • Kockázatok, a kockázatok csökkentésének lehetőségei
  • Gyűjtőfuvar
  • Harmadik országbeli termékek behozatala
  • 2017-es változások: kockázati biztosíték, ellenőrzési irányok, gyűjtőfuvar tapasztalatok
  • Háromszög-és láncügyletek, bérmunka, csoportos adóalanyiság kérdése
  • Nem bejelenthető termékek, saját áru fuvarozása
  • Az adóellenőrzések jogszabályi háttere, tapasztalatai (útközbeni, telephely és utólagos ellenőrzések közötti különbség)
  • Megoldatlan helyzetek, megoldási alternatívák, buktatók, kockázatok
  • Mikor, mit kérhet az adóellenőr  – CMR, számla, szállítólevél, szerződés, nyilatkozatok összefésülése
  • A logisztika, beszerzés, értékesítés, raktározás és a pénzügy – a szállítmányozó cég együttműködése az EKÁER rendszerben

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. Ebéd külön igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>