EKÁER 2020. – Jelentős változások, gyakorlat, ellenőrzés – Szakmai Konferencia


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


EKÁER előadásunk célja, hogy a résztvevők a vállalati folyamatokat EKÁER szempontból tudják megvizsgálni, besorolni és elvégezni a szükséges bejelentéseket (módosítani, törölni), tisztában legyenek az EKAER bejelentés tartalmával, az adóellenőrzés szempontjaival. Megismerjék a nyári adócsomaggal, illetve a 2020-tól életbe lépő változásokat.

  • Változnak az EKÁER önellenőrzésre vonatkozó szabályok. Lehet-e korrigálni a már lezárt EKÁER számokat és ha igen, meddig lehet ezt megtenni? Milyen pótlékfizetési kötelezettséggel jár az utólagos adatmódosítás?
  • Változnak a bírságolásra vonatkozó EKÁER szabályok. Az új szabályok szerint az EKÁER-rel kapcsolatos mulasztási bírság kiszabásának nincs helye, ha az adózó igazolja, hogy úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. Mit jelent ez a gyakorlatban? Mire kell törekedni, hogy mentesüljünk a bírság alól? Mit jelent az adott helyzetben általában elvárható magatartás? Milyen dokumentumokkal lehet ezt igazolni?

Ajánljuk a képzésünket mindazok figyelmébe, akik még csak most kezdik használni a rendszert, és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértő előadónk tanácsai, ötletei, példái alapján, és kíváncsiak a változásokra.

TÉMAKÖRÖK

Mely ügyletek során kell EKÁER számot igényelni – Különösen háromszög-és láncügyletek, bérmunka, belföldi láncügyletek, saját áru mozgatása, mit jelent az első belföldi áfa köteles termékértékesítés, szolgáltatás esetén mi a helyzet, címzett, feladó fogalma, milyen járművekre vonatkozik – Fuvarozó / szállítmányozó vállalatok számára szolgáltatandó adatok megnevezése, illetve a megrendelőtől és beszállítótól szükséges adatok, hogyan szerezhetjük be ezeket, felelősségi körök, hogyan egyeztessünk a fuvarozóval EKAER szempontból – Milyen adatokat kell bejelenteni, melyeket nem szükséges, online felület bejelentési kérdések – Mentességek az EKÁER szám igénylése alól, kockázatok, hogyan kell szerepelnie ennek az okmányokon? – Kockázatos termékek és kockázatos élelmiszerek speciális szabályai az EKÁER rendszerben és az egyéb jogszabályokban, veszélyes, de nem kockázatos termékek – Jogkövetkezmények kivédése felelősségi körök meghatározásával, belső szabályzatok és a könyvelés, beszerzés, értékesítés, logisztika összehangolása az EKÁER rendszerrel – Megrendelési adatok szükséges kiegészítése – együttműködés a felek között, szállítmányozási szerződések egyeztetése, megrendelések dokumentálása, értékesítések EKAER kezelése – Módosítások elvégzése az EKÁER rendszerben – mit és mikor tehetünk meg? Törölni mikor lehet? – EKÁER rendszer kockázatainak ismertetése, a kockázatok csökkentésének lehetőségei – Áfa ügylettípusok szerinti EKÁER szám igénylésének ismertetése, paritások ismertetése – Gyűjtőfuvar és terítőfuvar kérdései –mikor melyik, mik a veszélyek? – Harmadik országbeli termékek behozatalának, kivitelének kérdése – van mikor kell EKAER vámoltatástól függően – Az EKÁER rendszer és más adónemek összefüggései (környezetvédelmi termékdíj, áfa, kockázatos és megbízható adózók stb.) – Túlpakolt gépjárművek kérdései, személygépjárművek, útdíjköteles gépjárművek kérdései, rendszám adatok, súlyeltérések, raklap/göngyöleg kérdései, konténer kérdései, többször fordulás kérdései, EKAER szám hiány – mit tehetünk? – Háromszög-és láncügyletek, bérmunka tapasztalatok, csoportos adóalanyiság kérdése, nem bejelenthető termékek, saját áru fuvarozása, hogyan ismerjük fel, melyek a kockázatok EKAER szempontból? – Adóellenőrzések ismertetése (út közbeni, telephely és utólagos ellenőrzések közötti különbség), jegyzőkönyvek ismertetése, gyakorlati bírságtételek bemutatása, jegyzőkönyvek észre vételezése, ellenőrzés és a képviselet kérdései  ▪ Konzultáció

ELŐADÓNK

  • Dr. Sztankó Dániel vezető adószakértő, RSM Hungary Zrt.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2020. február 10. (hétfő), 10-15-ig, regisztráció 9-től!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 29 900 Ft + Áfa / fő. Ebéd igényelhető 3 500 Ft + áfa /fő áron.
  • Amennyiben 2020. február 5-ig regisztrál
    25% KEDVEZMÉNNYEL 22 425 Ft + Áfa áron jelentkezhet rendezvényünkre!

A System Media Kft-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!


TUDÁSÁRÓL SZEREZZEN ÁLLAMI BIZONYÍTVÁNYT AZ
“EKÁER ÜGYINTÉZŐI ISMERETEK”
C. 2 NAPOS KURZUSUNKON!

TAKARÍTSON MEG 30 % MÉG MA!

Amennyiben egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
20 930 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

(16 KREDIT) ADÓZÁS – SZÁMVITEL 2020.
KÖNYVELŐIRODÁK, ADÓSZAKÉRTŐK, ADÓTANÁCSADÓK ONLINE, KREDITPONTOS TOVÁBBKÉPZÉSE
<< MOST MEGNÉZEM >>
SZANKCIÓK A MUNKAVÁLLALÓVAL SZEMBEN A BÍRÓI GYAKORLAT SZEMSZÖGÉBŐL
ONLINE KÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>