EKÁER 2020. – Jelentős változások, gyakorlat, ellenőrzés – Szakmai Konferencia


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


EKÁER előadásunk célja, hogy a résztvevők a vállalati folyamatokat EKÁER szempontból tudják megvizsgálni, besorolni és elvégezni a szükséges bejelentéseket (módosítani, törölni), tisztában legyenek az EKAER bejelentés tartalmával, az adóellenőrzés szempontjaival. Megismerjék a nyári adócsomaggal, illetve a 2020-tól várhatóan életbe lépő változásokat.

  • Változnak a bírságolásra vonatkozó EKAER szabályok is! Az EKAER-bejelentés elmulasztása, illetve hibás és valótlan tartalommal történő teljesítése esetén nem lesz helye mulasztási bírság kiszabásának, amennyiben bebizonyosodik, hogy az adózó úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben tőle elvárható. De mit jelent ez a gyakorlatban?

Ajánljuk a képzésünket mindazok figyelmébe, akik még csak most kezdik használni a rendszert, és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértő előadónk tanácsai, ötletei, példái alapján, és kíváncsiak a változásokra.


TUDÁSÁRÓL SZEREZZEN ÁLLAMI BIZONYÍTVÁNYT AZ
“EKÁER ÜGYINTÉZŐI ISMERETEK”
C. 2 NAPOS KURZUSUNKON!

<< TOVÁBBI INFORMÁCIÓK >>

TÉMAKÖRÖK

Mely ügyletek során kell EKÁER számot igényelni – Különösen háromszög-és láncügyletek, bérmunka, belföldi láncügyletek, saját áru mozgatása, mit jelent az első belföldi áfa köteles termékértékesítés, szolgáltatás esetén mi a helyzet, címzett, feladó fogalma, milyen járművekre vonatkozik – Fuvarozó / szállítmányozó vállalatok számára szolgáltatandó adatok megnevezése, illetve a megrendelőtől és beszállítótól szükséges adatok, hogyan szerezhetjük be ezeket, felelősségi körök, hogyan egyeztessünk a fuvarozóval EKAER szempontból – Milyen adatokat kell bejelenteni, melyeket nem szükséges, online felület bejelentési kérdések – Mentességek az EKÁER szám igénylése alól, kockázatok, hogyan kell szerepelnie ennek az okmányokon? – Kockázatos termékek és kockázatos élelmiszerek speciális szabályai az EKÁER rendszerben és az egyéb jogszabályokban, veszélyes, de nem kockázatos termékek – Jogkövetkezmények kivédése felelősségi körök meghatározásával, belső szabályzatok és a könyvelés, beszerzés, értékesítés, logisztika összehangolása az EKÁER rendszerrel – Megrendelési adatok szükséges kiegészítése – együttműködés a felek között, szállítmányozási szerződések egyeztetése, megrendelések dokumentálása, értékesítések EKAER kezelése – Módosítások elvégzése az EKÁER rendszerben – mit és mikor tehetünk meg? Törölni mikor lehet? – EKÁER rendszer kockázatainak ismertetése, a kockázatok csökkentésének lehetőségei – Áfa ügylettípusok szerinti EKÁER szám igénylésének ismertetése, paritások ismertetése – Gyűjtőfuvar és terítőfuvar kérdései –mikor melyik, mik a veszélyek? – Harmadik országbeli termékek behozatalának, kivitelének kérdése – van mikor kell EKAER vámoltatástól függően – Az EKÁER rendszer és más adónemek összefüggései (környezetvédelmi termékdíj, áfa, kockázatos és megbízható adózók stb.) – Túlpakolt gépjárművek kérdései, személygépjárművek, útdíjköteles gépjárművek kérdései, rendszám adatok, súlyeltérések, raklap/göngyöleg kérdései, konténer kérdései, többször fordulás kérdései, EKAER szám hiány – mit tehetünk? – Háromszög-és láncügyletek, bérmunka tapasztalatok, csoportos adóalanyiság kérdése, nem bejelenthető termékek, saját áru fuvarozása, hogyan ismerjük fel, melyek a kockázatok EKAER szempontból? – Adóellenőrzések ismertetése (út közbeni, telephely és utólagos ellenőrzések közötti különbség), jegyzőkönyvek ismertetése, gyakorlati bírságtételek bemutatása, jegyzőkönyvek észre vételezése, ellenőrzés és a képviselet kérdései  ▪ Konzultáció

ELŐADÓNK

  • Dr. Sztankó Dániel vezető adószakértő, RSM Hungary Zrt.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2019. december 2. (hétfő), 10-15-ig, regisztráció 9-től!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 29 900 Ft + Áfa / fő.
  • Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, büfé.
  • Ebéd igényelhető 3 200 Ft + áfa /fő áron.
  • Amennyiben 2019. november 24-ig regisztrál,
    25% KEDVEZMÉNNYEL 22 425 Ft + Áfa áron,
    jelentkezhet rendezvényünkre!

A System Media Kft-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

TAKARÍTSON MEG 30 % MÉG MA!

Amennyiben egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
20 930 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

(16 KREDIT) ADÓZÁS – SZÁMVITEL 2019.
KÖNYVELŐIRODÁK, ADÓSZAKÉRTŐK, ADÓTANÁCSADÓK ONLINE, KREDITPONTOS TOVÁBBKÉPZÉSE
<< MOST MEGNÉZEM >>
KÜLFÖLDIEK FOGLALKOZTATÁSA MAGYARORSZÁGON - MAGYAROK FOGLALKOZTATÁSA KÜLFÖLDÖN 2019.
ONLINE SZAKMAI KÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>