Hulladékgazdálkodási kötelezettségek 2019. – Aktualitások, Adatszolgáltatás, Nyilvántartás, Bevallás, Várható változások – Szakmai Konferencia


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


A konferencia során áttekintést adunk a hulladékgazdálkodással kapcsolatos aktuális jogszabályi környezetről, a várható változásokról. A nap második felében az adatszolgáltatással, nyilvántartással, bevallással kapcsolatos feladatok, kötelezettségek részletes áttekintésére kerül sor. Jöjjön el konferenciánkra, rendszerezze ismereteit és kérdezzen előadóinktól!

ADATSZOLGÁLTATÁSI HATÁRIDŐ: MÁRCIUS 1.

PROGRAM

10.00-12.00 A hatályos hulladékgazdálkodási jogszabályi környezet – Dr. Csepregi István

  • A hatályos jogszabályi környezet, várható változások 2020-tól, elsősorban az EU körforgásos gazdaságra vonatkozó jogszabályaira tekintettel
  • Az állami hulladékgazdálkodási közfeladatból adódó kötelezettségek
  • A környezetvédelem irányítási és hatósági szervezetrendszere
  • Konzultáció

12.00-13.00 Ebéd

13.00-15.00 Hulladékgazdálkodási adatszolgáltatási kötelezettségek, várható változások – előadó felkérés alatt

  • EHIR, a hatályos jogszabályok
  • A nyilvántartás szabályai
  • Adatszolgáltatás szabályai, adatlapok kitöltése
  • Hulladékgazdálkodási Információs Rendszer
  • Hulladékgazdálkodás összesített adatai
  • Várható változások a körforgásos gazdaság megvalósítása érdekében elfogadott javaslatcsomag hazai jogrendbe történő átültetése kapcsán

15.00- 15.15 Szünet

15.15-17.00 Az adatszolgáltatás gyakorlata és ellenőrzése – Kissné Petró Mária

  • Általányos Nyomtatványkitöltő Program (ÁNYK) adatlapok
  • ÁNYK és HIR által vizsgált összefüggések
  • Adatfeldolgozás
  • Az ÁNYK-ról röviden (telepítés, programfelület, tulajdonságok)
  • Az elektronikus adatszolgáltatások teljesítése az ÁNYK-n keresztül, beadás és feldolgozás
  • Adatfeldolgozás ÁNYK-val (kézi adatbevitel, módosítás, ellenőrzés, mentés, nyomtatás, törlés)
  • XML állomány kezelése
  • Nyomtatványok beküldése az Ügyfélkapun keresztül
  • Gyakran előforduló hibák, hiányosságok, a helyes kitöltés módja
  • Tippek, tanácsok,
  • Konzultáció

ELŐADÓINK

  • Kissné Petró Mária hulladékgazdálkodás felügyelet Fejér Megyei Kormányhivatal Környezetvédelmi Főosztály
    /Megalakulása, azaz 1990 óta dolgozom a környezetvédelmi közigazgatásban, akkor a Közép-dunántúli Környezetvédelmi Felügyelőségen, 2015-től a Fejér Megyei Kormányhivatal Környezetvédelmi Főosztályán. Fő feladatom a hulladékgazdálkodás felügyeleti vonala alkotja. Adatszolgáltatások fogadása, szakmai szempontú ellenőrzése, elfogadása. Engedélyben foglalt előírások ellenőrzése. Felkérésre több alkalommal szakértőként közreműködtem az ágazat informatikai rendszerének fejlesztésében. Az új OKIR Egységes Hulladékgazdálkodási Információs Rendszerének kialakításában, továbbfejlesztésében jelenleg is részt veszek./

  • Dr. Csepregi István ügyvezető igazgató Zöldjog Kft.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2019. február 14. (csütörtök), 10-17-ig, regisztráció 9:30-tól!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 29 900 Ft + Áfa / fő. – Ebéd külön igényelhető: 3 200 Ft + áfa /fő áron!
  • Amennyiben 2019. február 11-ig regisztrál,
    30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron,
    jelentkezhet rendezvényünkre!

TAKARÍTSON MEG 35% MÉG MA!

Amennyiben 2019. február 12-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
19 435 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

A System Media Kft.-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

CÉGKAPU BEÁLLÍTÁSAI, HASZNÁLATA
Beállításai - használata
<< MOST MEGNÉZEM >>
ÜZLETI SZERZŐDÉSEK ADÓTERVEZÉSE
Online képzés Vadász Ivánnal
<< MOST MEGNÉZEM >>