Jogszabályi változások, gyakorlati kérdések a közbeszerzésben 2018. – Országos Közbeszerzési Konferencia


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


FIGYELEM!
A KONFERENCIA LÉTSZÁMA BETELT
Több regisztrációt nem áll módunkban fogadni!
Jelentkezzen itt a következő közbeszerzés konferenciánkra!
<< TOVÁBBI INFORMÁCIÓK ITT >>

2018. januárjától törvényi és kormányrendeleti változások történtek a közbeszerzések területén: változtak a jogorvoslati szabályok, továbbá több kormányrendelet is módosult, valamint nem kötelező jelleggel, de a papír alapú közbeszerzési eljárásról teljes egészében átállunk Magyarországon az elektronikus úton történő eljárásra. A szemináriumon a változások bemutatása mellett irányadó jogorvoslati esetek, példák, gyakorlati problémák kerülnek bemutatásra, figyelemmel az alakuló joggyakorlatra.

ELŐADÓINK >>
  • DR. TÁTRAI TÜNDE egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem, Európai Bizottság szakértője,
  • DR. NAGY-FRIBICZER GABRIELLA közbeszerzési és európai jogi szakjogász,ügyvéd, Ecovis Hungary Legal

A KÉPZÉSI IDŐPONTOK:

2018. február 20. (kedd), 10-15-ig, regisztráció 9 órától!

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 29 900 Ft + Áfa / fő.  – Ebéd igényelhető: 3 200 Ft + áfa /fő áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

TAKARÍTSON MEG 40% MÉG MA!

Amennyiben 2018. február 18-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
40% KEDVEZMÉNNYEL 17 940 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek a rendezvényünkre!

Amennyiben 2018. február 18-ig regisztrál,
30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron,
jelentkezhet rendezvényünkre!

KÉSZÜLJÖN FEL IDŐBEN!

KÖTELEZŐ ELEKTRONIKUS KÖZBESZERZÉS 2018.

ONLINE KÉPZÉS
<< JELENTKEZZEN ITT >>

Online képzésünk két közbeszerzés konferenciánkon elhangzott 3 előadást tartalmaz. Az EKR rendszer bemutatásán túl az első előadás közbeszerzési aktualitásokkal, joggyakorlat, ellenőrzési tapasztalatokkal is foglalkozik.

Jogorvoslati szabályok változása, érvénytelenség kérdésköre ▪ Elektronikus közbeszerzés irányelvi értelmezése ▪ Újdonságok, főbb változások az elektronikus közbeszerzési eljárásban a papír alapú eljárással szemben ▪ eESPD, E-certis ▪ Konzultáció

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. – Ebéd igényelhető: 3 200 Ft + áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.