Kérdések és válaszok az elektronikus közbeszerzésben – Közbeszerzési Szeminárium


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


Az Elektronkus Közbeszerzési Rendszer funkcióinak bővülése, a vonatkozó szabályok változása hatással van közbeszerzési eljárások mindennapi lebonyolítására, ajánlattevőkre, ajánlatkérőkre egyaránt. A délelőtt során felhívjuk a jelenlévők figyelmet azokra a praktikus kérdésekre, melyek megkönnyítik munkájukat, meghatározzák vagy éppen korlátozzák korábbi gyakorlatukat, figyelemmel a hazai jogorvoslati példákra.
Jöjjön el szakmai képzésünkre, hogy naprakész gyakorlati tudást szerezzen szakértő előadóinktól!

TÉMAKÖRÖK

Újdonságok, főbb változások elektronikus közbeszerzési eljárásban ▪ Regisztráció ▪ Nyilatkozattétel, képviselet, ajánlattétel, felelősségi viszonyok ▪ Egyes eljárási cselekmények elektronikus támogatása, utólagos adatfeltöltési kötelezettség ▪ Hasznos gyakorlati tanácsok ajánlatkérőknek és ajánlattevőknek a rendszer használatához ▪ eESPD, E-certis ▪ Elektronikus aláírás kérdése ▪ Elektronikus adatbázisok ▪ Elektronikus aukció, elektronikus licit, elektronikus katalógus, Dinamikus Beszerzési Rendszer ▪ Konzultáció

ELŐADÓINK

  • Dr. Tátrai Tünde egyetemi docens, közbeszerzési szakértő, Budapesti Corvinus Egyetem,
  • Dr. Molnár Margaréta LL.M. közbeszerzési szakértő, az Európai Bizottság EXEP szakértő csoportjának tagja.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2019. június 13. (csütörtök), 9-12:20-ig, regisztráció 8:30-tól!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 24 900 Ft + Áfa / fő.
  • Amennyiben 2019. június 3-ig regisztrál
    15% KEDVEZMÉNNYEL 21 165 Ft + Áfa / fő áron,
  • amennyiben 2019. június 6-ig regisztrál
    5% KEDVEZMÉNNYEL 23 655 Ft + Áfa / fő áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

TAKARÍTSON MEG 20% MÉG MA!

Amennyiben 2019. június 11-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
19 920 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

   

Jogi képzéseinket a Magyar Jogászegylet Fővárosi és Pest Megyei Szervezete és a Magyar Közlöny Lap- és Könyvkiadó szakmai támogatásával szervezzük!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

BEVEZETÉS A KÖZBESZERZÉSBE
KÖZBESZERZÉSI ALAPKÉPZÉS
(SZÉKESFEHÉRVÁR)
<< MOST MEGNÉZEM >>
FÓKUSZBAN A KÖZBESZERZÉSI TÖRVÉNY VÁLTOZÁSAI ÉS JOGGYAKORLAT 2019-BEN
ONLINE JOGI KÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>