Környezetvédelmi termékdíj asszisztens (E-001831/2018/D012) – Államilag engedélyezett képzés


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


Államilag engedélyezett képzés

Ismerje meg a környezetvédelmi termékdíj nyilvántartás vezetését, és a megfelelő bevallás elkészítéséhez szükséges tudnivalókat 2 napos Környezetvédelmi termékdíj asszisztens képzésünkön.
Előadónk részletesen bemutatja a termékdíjköteles termékek meghatározásához szükséges áruosztályozási szabályokat, valamint a termékdíj-kötelezettséggel kapcsolatos teendőket és az adózási feladatok elvégzéséhez szükséges jogszabályi előírásokat.

  • A képzés nyilvántartásba-vételi száma: E-001831/2018/D012
  • A 2 napos képzés elvégzéséről államilag engedélyezett tanúsítványt állítunk ki.
  • Kiscsoportos képzés (max. 40 fő)!
  • Ez a képzés ÁFA-MENTES!!! (Tehát az áfával nem kell számolni.)

A résztvevők a képzés végére képesek lesznek a termékdíjköteles termékek meghatározására az áruosztályozási szabályok szerint, valamint a termékdíj-kötelezettséggel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátására.

A System Media Kft. felnőttképzési engedélyszáma: E-001831/2018.

SZAKMAI PROGRAM

Termékdíjköteles termékek és azok lehatárolása

1. Áruismeret szükségessége. Mit szükséges tudni a termékekről?
2. Áruazonosító szám, vámtarifaszám szerepe.
3. Hogyan és milyen elvek mentén kell meghatározni egy termék vámtarifaszámát.
4. A Kombinált Nómenklatúra értelmezésére vonatkozó általános szabályok.
5. A vámtarifa használatának szabályai.
6. Alapanyagok, félkész termékek és késztermékek megítélése a termékdíj szabályozásában.
7. Nem termékdíjköteles termék alkotórésze, tartozéka szabály jellemzői.
8. Csomagolószer termékkör
9. Akkumulátor termékkör
10. Egyéb kőolajtermék termékkör
11. Elektromos és elektronikai berendezés termékkör
12. Gumiabroncs termékkör
13. Reklámhordozó papír termékkör
14. Irodai papír termékkör
15. Egyéb vegyipari termék termékkör
16. Egyéb műanyag termék termékkör
17. Helyes vámtarifaszám megállapításának fontossága a nyilatkozattal történő beszerzés, az átvállalás és a visszaigénylés során.
18. Termékdíj-köteles termékek áruosztályozása az elévülési időn belül.
19. Mit kell tenni, ha visszamenőleg megállapításra kerül, hogy helytelen a vámtarifaszám!
20. Cikkszám, vámtarifaszám és KT, CsK kód szerepe a termékdíj-kötelezettség teljesítésében.
21. Vámtarifaszám ellenőrzése, a belső audit szerepe.
22. Gyakorlati példák

A KÉPZÉS DÍJA

  • Részvételi díj: 80 000 Ft / fő / 2 nap – A képzés ÁFA-mentes!
  • A részvételi díj teljes ellátást tartalmaz: Kávé, tea, reggeli sütemények, 3 fogásos ebéd.

TAKARÍTSON MEG 10 EZER FT MÉG MA!

Amennyiben egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
  70 000 Ft / fő / 2 nap áron
jelentkezhetnek a rendezvényünkre!

Kötelezettek, termékdíj-kötelezettség és adminisztráció a termékdíjban

1. Környezetvédelmi termékdíj általános rendelkezései
2. Termékdíj-kötelezettség teljesítése
3. Cikkszám szerepe, vámtarifaszám szükségessége és KT, CsK kód meghatározása és a beillesztése a vállalat termékdíj-kötelezettségébe.

Nyilatkozattal történő beszerzés, átvállalás, átalány, termékdíj raktár és visszaigénylés

1. Hogyan lehet és kell tervezni a termékdíjjal kapcsolatos kötelezettséget.
2. Mit jelent a cégnek a „nem kell megfizetni” és a „nem keletkezik kötelezettség” rendszere.
3. Belföldről történő beszerzés a termékdíjban, vagyis ez eladó felszámította-e a termékdíjat.
4. Beszerzés – termelés – értékesítés komplex vizsgálata!
5. Nyilatkozat adással történő beszerzés részletszabályai
6. A szerződéssel történő termékdíj-kötelezettség átvállalása
7. Termékdíjátalány
8. Termékdíj raktár
9. Termékdíj visszaigénylése
10. Az adminisztráció és a felelősségi viszonyok az átvállalás és a nyilatkozatadás során!
11. Hogyan lehet a cég tevékenységét optimalizálni az átvállalás, a nyilatkozatadás és a visszaigénylés oldaláról?
12. A bejelentés és a bevallás teljesítésének nyomtatványai és azok kitöltése, valamint a kitöltés során tapasztalt jellemző hibák és hiányosságok!
13. NAV ellenőrzés, mikor mire kell felkészülni! Szankciók az ellenőrzést követően!

Képzési tájékoztató >>

Panaszkezelési tájékoztató >>

ELŐADÓNK

  • Debreczeni László környezetvédelmi termékdíj szakértő

A System Media Kft.-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

VÁLASSZON IDŐPONTOT!

KÉPZÉS IDŐPONTJA

ELŐADÓ

JELENTKEZÉS

2020. augusztus 25-26.
9-16:30-ig
(kedd-szerda)

Debreczeni László

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, 3 fogásos ebéd.
FIZETÉSI FELTÉTELEK: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat a SBERBANK Magyarország Zrt.: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni. A befizetett részvételi díj után küldjük ki azokat a belépési kódokat, amivel az online képzést képzési elkezdheti!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

A System Media Kft. felnőttképzési engedélyszáma: E-001831/2018

KÉPZÉSAJÁNLÓ

A KÖZBESZERZÉSI TÖRVÉNY VÁLTOZÓ SZABÁLYAI 2020-BAN
ONLINE KÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>
ESETJOG ÉS AKTUALITÁSOK A KÖZBESZERZÉSBEN
ONLINE TOVÁBBKÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>