Környezetvédelmi termékdíj – I. negyedéves bevallás és az ellenőrzés


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


A környezetvédelmi termékdíj szabályozás évről évre sok fejtörést okoz a vállalkozásoknak, hiszen a bonyolult és sűrűn változó szabályrendszer. A szerteágazó adminisztratív feladatok komoly kihívást jelentenek a mindennapi munka során. Sok a változás, amelyhez igazodni kell, meg kell felelni a szerteágazó szabályozásnak. 2018. januártól ismét számos változás lépett életbe a környezetvédelmi termékdíjas szabályozásban!

A kötelezettségek és a feladatok ismerete mellett nélkülözhetetlen az átgondolt, biztos alapokon nyugvó belső nyilvántartások kialakítása, amelyből megállapítható és alátámasztható a negyedéves termékdíj-fizetési kötelezettség.

Április 20.-a az I. negyedéves bevallás határideje! Szerezze meg szakértőnktől a tudást, hogy az Ön környezetvédelmi termékdíj nyilvántartása, és negyedéves bevallása is tökéletes lehessen!

A NAV nagy hangsúlyt fektet a termékdíj fizetés ellenőrzésére, ebből következően komoly a mulasztásokkal kapcsolatos bírság kockázata.

Jöjjön el konferenciánkra, és kerülje el a bírságot!

ELŐADÓNK >>>

DEBRECZENI LÁSZLÓ
főosztályvezető- helyettes, OKTF, Nemzeti Hulladékgazdálkodási Igazgatóság,

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:
2018. március 27. (kedd)  10-16-ig, regisztráció 9-től!

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 29 900 Ft + Áfa / fő – Ebéd külön igényelhető: 3 800 Ft + Áfa / fő áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

JELENTKEZZENEK 40% KEDVEZMÉNNYEL MÉG MAI!

Amennyiben 2018. január 22-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak
40% KEDVEZMÉNNYEL 17 940 Ft + Áfa / fő / áron
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

Amennyiben 2018. március 12-ig regisztrál,
30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron,
amennyiben 2018. március 22-ig regisztrál,
10% KEDVEZMÉNNYEL 26 910 Ft + Áfa / fő áron,
jelentkezhet rendezvényünkre!

RENDEZVÉNYAJÁNLÓ

BÉREN KÍVÜLI JUTTATÁSOK 2018. KÖLTSÉGTÉRÍTÉSEK , KIKÜLDETÉSEK
Szakmai Konferencia a Deloitte szakértőjével
<< TOVÁBBI INFORMÁCIÓ >>
NEMZETKÖZI ÜGYLETEK ÁFA ÉS SZÁMLÁZÁSI SZABÁLYAI 2018.
Szakmai Konferencia dr. Csátaljay Zsuzsával
<< TOVÁBBI INFORMÁCIÓ >>
  • Kötelezettek/adózók meghatározása
  • Ügyféli kötelezettségekről részletesen
  • Cégen belüli árukezelés és termékdíj nyilvántartás kapcsolata
  • Bejelentés, bevallás szabályai és adminisztrációja
  • ’KTBEV nyomtatvány részletei, összefüggései
  • Kibocsátás és készletre vétel! Mikor melyiket célszerű választani!
  • Belföldre és külföldre értékesítés szabályai
  • Kinek és hogyan kell felszámítani, feltüntetni a termékdíjat!
  • A múlt rendezése, vagyis az elmulasztott adatokat hogyan kell bevallani!
  • Pótbevallás és önellenőrzés szabályai!
  • Szerződések, árukódok, cikkszámok, CsK/KT kódok optimális tervezése
  • Nyilatkozatadás és a szerződéses átvállalás részletei a bevallás oldaláról
  • Újrahasználható csomagolószer, és a hozzá kapcsolódó ügyletek megítélése!
  • Göngyölegek adminisztrációjának egyszerűsítése
  • Visszaigénylés jogcímei, nyilvántartásai és bevallási részletei
  • Csomagolás meghatározásának pontosításai, vagyis: alkotóelem, összetevő, alkotórész és tartozék
  • Termékdíj-átalány előnyei
  • Termékdíjhiány, termékdíj-tartozás, termékdíj-különbözet
  • Termékdíjbírság és mulasztási bírság megelőzése!
  • Ellenőrzésre vonatkozó rendelkezések!
  • Gyakorlati példák a jogszerű bevallásra
  • Ellenőrzés

Tarifaszámok a termékdíjban 2018. –  „Az adózás első lépése a helyes vámtarifaszám megállapítása!”

  • Vámtarifaszám meghatározásnak kell lenni az első lépésnek a gyártói és a forgalmazói oldalról, enélkül nincs helyes adózás!
  • Tarifaszámok szerepe a termékdíj szabályozásban!
  • Áruazonosító szám szerepe, a vámtarifa használatának szabályai.
  • Áruismeret szükségessége. Mit szükséges tudni a termékekről!
  • Hogyan és milyen elvek mentén kell meghatározni egy termék vámtarifaszámát.
  • Mit szükséges tenni, ha első látásra nem határozható meg a termék vámtarifaszáma!
  • Ha eddig helytelen volt a vámtarifaszám, akkor mit kell és lehet tenni!
  • Alapanyagtól a késztermékig, számviteltől az adózásig. Számtalan részletkérdés tisztázása!
  • Csomagolószer önálló termékként, illetve csomagolás részeként!
  • Mit jelent a csomagolóeszköz, a csomagolóanyag és a csomagolási segédanyag a vámtarifaszám és a CsK kód meghatározásának szemszögéből! Papír, műanyag, fa, fém stb. alapanyagból készült csomagolószerek!
  • Az elektronikai berendezések, termékek áruosztályozása. Hogyan állapítható meg, hogy a termék tartalmaz-e elektronikai leven működő részeket! Alkotórész és tartozék ismérvei. Ipari és háztartási gépek, szerszámok, eszközök. Az elektromotortól, a kapcsolókig és relékig. Több száz elektronikai termék adózása!
  • Hogyan határozható meg a reklámhordozó papír termékdíj-kötelezettsége!
  • Alapvető szabályok és kivételek! Prospektustól a szóróanyagokig!
  • Akkumulátor, gumiabroncs és kenőolajok, akár önálló termékként, akár gépek, berendezések részeként!
  • Egyéb műanyag termék, az egyéb vegyipari termék és az irodai papír ismérvei!
  • Hogyan változtak a termékdíjköteles termékek az elmúlt években! Mit kell tenni, ha visszamenőleg megállapításra kerül, hogy helytelen a vámtarifaszám.
  • Cikkszám, vámtarifaszám és KT, CsK kód szerepe a termékdíj-kötelezettség teljesítésében!
  • Vámtarifaszám ellenőrzése gazdálkodói és hatósági oldalról!
  • Ellenőrzés!? Hogyan és milyen szabályok alapján történik!
  • Termékdíjbírság és mulasztási bírság elkerülése a hatóság ellenőrzése során!
  • Gyakorlati példák a termékdíjköteles termékek vámtarifaszám meghatározására!
  • Konzultáció a résztvevők kérdései alapján.

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. – Ebéd külön igényelhető: 3 200 Ft + Áfa / fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza az étkezés költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
A jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>