Környezetvédelmi termékdíj I. negyedéves bevallása és ellenőrzés – Szakmai Konferencia


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


A környezetvédelmi termékdíj szabályozás évről évre sok fejtörést okoz a vállalkozásoknak, hiszen bonyolult és sűrűn változó a szabályrendszer. A szerteágazó adminisztratív feladatok komoly kihívást jelentenek a mindennapi munka során. Sok a változás, amelyhez igazodni kell, meg kell felelni az összetett szabályozásnak. A kötelezettségek és a feladatok ismerete mellett nélkülözhetetlen az átgondolt, biztos alapokon nyugvó belső nyilvántartások kialakítása, amelyből megállapítható és alátámasztható a negyedéves termékdíj-fizetési kötelezettség.
Április 20-a az I. negyedéves bevallás határideje!
Szerezze meg szakértőnktől a tudást, frissítse fel ismereteit, hogy az Ön környezetvédelmi termékdíj nyilvántartása, és negyedéves bevallása is tökéletes lehessen! A NAV nagy hangsúlyt fektet a termékdíj fizetés ellenőrzésére, ebből következően komoly a mulasztásokkal kapcsolatos bírság kockázata.

Jöjjön el konferenciánkra, készüljön fel az ellenőrzésre, kerülje el az esetleges büntetést!

 

FŐBB TÉMAKÖRÖK

  • Bevallás elkészítése – 19KTBEV kitöltésének részletei! Fókuszban az első negyedéves bevallás – BEV lap és VIS lap,
  • Termékdíj adminisztráció – Mi a fontos?! Optimális kialakítás,
  • Bejelentés és változás-bejelentés – 19TKORNY nyomtatvány részletei,
  • Termékdíj-megállapítás – Hogyan, milyen rendszerekből célszerű elvégezni,
  • Nyilvántartás a termékdíjban – Hogyan kell kialakítani! Szükséges és fontos paraméterek,
  • Nyilvántartás vezetése. De hogyan?! Vonalas füzet vs. excel tábla vs. nyilvántartó program (Eddig jól csináltam típusú kérdésekre válasz?!),
  • Milyen adatok szükségesek a helyes bevalláshoz?,
  • Bevallás, megállapítás és nyilvántartás összefüggései,
  • Bevallás és termékdíj megfizetés részletei,
  • Visszaigénylés jogcímei és bizonylati háttere, adminisztrációja,
  • Bizonylatok a termékdíjban – megállapítás és nyilvántartás kapcsolatai,
  • Számlázás, nettó és bruttó érték – hogyan kell felszámítani a termékdíjat,
  • Árumegnevezés – áruismeret – vámtarifaszám meghatározása,
  • Gyártói és kereskedői kötelezettségek a termékdíjban,
  • Termékdíjköteles termékek meghatározásának fontos kérdései, fogalmak és meghatározások (akkumulátor, csomagolószer, egyéb kőolajtermék, elektromos és elektronikai berendezés, gumiabroncs, reklámhordozó papír, egyéb műanyag termék, egyéb vegyipari termék, irodai papír),
  • Termékdíjköteles termékek helyzete az ellátási láncban,
  • Egyutas és többutas csomagolószer adminisztrációja,
  • Belföldre és külföldre értékesítés,
  • Termékdíj-átalány adminisztrációja. Mezőgazdasági termelők, csekély kibocsátók és gépjármű kereskedők átalány lehetőségei,
  • Nyilatkozatadás, szerződéses átvállalás és a termékdíj raktár részletei,
  • Termékdíj „mentességek és kedvezmények” szabályai,
  • Vállalatirányítás és a termékdíj-kötelezettség kezelése,
  • Hogyan lehet felkészülni az adóellenőrzésekre és a szigorú szankciókra,
  • Megbízhatóság és hatékonyság növelése.

ELŐADÓNK

  • Debreczeni László környezetvédelmi termékdíj szakértő

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2019. április 2. (kedd), 10-17-ig, regisztráció 9:30-tól!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • Részvételi díj: 29 900 Ft + Áfa / fő.
  • Háromfogásos ebéd igényelhető 3 200 Ft + áfa /fő áron.
  • Amennyiben 2019. március 27-ig regisztrál,
    30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa áron,
  • amennyiben 2019. március 31-ig regisztrál,
    10% KEDVEZMÉNNYEL 26 910 Ft + Áfa áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

JELENTKEZZENEK 35% KEDVEZMÉNNYEL MOST!

Amennyiben 2019. március 29-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
19 435 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

A System Media Kft.-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

CÉGKAPU BEÁLLÍTÁSAI, HASZNÁLATA 2019.
Online képzés
<< MOST MEGNÉZEM >>
FELMONDÁS - FEGYELMI - KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉG
Munkajogi Képzés
<< MOST MEGNÉZEM >>