Ez a képzés már nem elérhető!

kihelyezett-vallalati-tovabbkepzes
Szakértő előadóink szívesen kimennek Önökhöz, és az előre meghatározott tematika alapján vállalati képzést tartanak. Kérje ajánlatunkat ITT: >>>

Június 1-jétől több kormányrendeleti jogszabályváltozás történt, mely lehetőséget ad például a referenciák igazolásával kapcsolatos gyakorlat újragondolására. Három további útmutató is megjelent, melynek ismerete javasolt a közbeszerzésben aktív piaci szereplők számára. A módosítások mellett szót kell ejteni a várható elektronikus közbeszerzésről és a központosított közbeszerzésben már zajló kötelező elektronikus ajánlattételről. Hagyományainknak megfelelően gyakorlati példákkal, jogesetekkel készülünk, hogy megfelelő módon tájékoztathassuk a piaci szereplőket az újdonságokról, fontosabb jogértelmezési kérdésekről.

ELŐADÓINK >>

DR. TÁTRAI TÜNDE egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem, Európai Bizottság szakértője
DR. HUBAI ÁGNES felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, Hubai Ügyvédi Iroda

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:
2017. június 22. (csütörtök), 10-15-ig, regisztráció 9 órától!

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 29 900 Ft + Áfa / fő. – Ebéd igényelhető: 3 200 Ft + áfa /fő áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

Amennyiben 2017. június 20-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
40% KEDVEZMÉNNYEL 17 940 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek a rendezvényünkre!

TAKARÍTSON MEG 40% MÉG MA!

Amennyiben 2017. június 15-ig regisztrál,
30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron,
amennyiben 2017. június 20-ig regisztrál,
20% KEDVEZMÉNNYEL 23 920 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhet rendezvényünkre!

KÉSZÜLJÖN FEL IDŐBEN!

AZ ELEKTRONIKUS KÖZBESZERZÉS

TÉMAKÖRÖK: Kizáró okok és igazolásuk ▪ Alkalmassági követelmények és vizsgálatuk, különös tekintettel a referenciákkal kapcsolatos jogszabályi változásokra ▪ Értékelési szempontok alkalmazása, fókuszban az ár-érték arány ▪ Bírálat és értékelés folyamata  Egységes Európai Közbeszerzési Dokumentum alkalmazása, hiánypótlása ▪ Szerződésmódosítás és szerződés teljesítésének gyakorlati tapasztalatai ▪ Elektronikus eljárás a központosított közbeszerzésben ▪ Építési beruházások új szabálya ▪ Új útmutatók

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Reggeli büfé, sütemények. – Ebéd igényelhető: 3 200 Ft + áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.