Tax Compliance Officer képzés


Helyszín
Danubius Hotel Helia **** (1133 Budapest, Kárpát utca 62-64.)


Kategóriák


Hiánypótló képzésünket olyan gazdasági, pénzügyi irányultságú adózással foglalkozó szakembernek ajánljuk, akik a nemzetközi vagy belföldi tax compliance területen szeretnének elhelyezkedni vagy már ott dolgoznak.

  • A 2 napos képzés elvégzéséről tanúsítványt állítunk ki. VIZSGA NINCS!
  • Kiscsoportos képzés (max. 40 fő)!

A Tax compliance tevékenység vagyis az adóügyi feladatok ellátása vagy adózási szabályoknak való megfelelés az utóbbi időkben egyre nagyobb figyelmet kap Magyarországon, önálló területté fejlődött és meg kell különböztetni a könyveléstől, adótanácsadástól és egyéb határterületektől. A tax compliance funkciót el lehet látni házon belül, de lehet részben vagy egészben kiszervezni egy erre szakosodott tax compliance szolgáltatóra.
A multinacionális szervezetek több országban végeznek gazdasági tevékenységet, így több országban keletkezik adókötelezettségük, ezért – centralizált tax compliance funkció esetén – ügyelni kell a több helyi adószabályoknak való megfelelésre és ehhez szükségszerűen kell támaszkodniuk helyi szakértelemre. A tax compliance-el foglalkozó szakembereknek épp ezért kell érteni legalább egy ország adószabályaihoz, valamint érteni a nemzetközi körképet is. Mivel a tax compliance feladatok nagyobb része elsősortban áfa compliance, ezért a tax compliancehez szükséges jogszabály ismeretet a magyar és a közösségi áfa szabályozáson keresztül mutatjuk be.

A tax compliance feladatokkal foglalkozó szakembernek – a jogszabályi ismereteken túl – rendelkezni kell megfelelő priorizálási, időmenedzselési és kommunikációs készségekkel, ezért a képzés során ezen készségek elsajátítására is sor kerül. Mivel a tax compliance területen kiemelten fontos az angol-nyelv ismeret és az angolnyelvű kommunikáció, ezért egyes kifejezések / témák angolul is kerülnek bemutatásra. Nem célja a képzésnek a különböző alkalmazások (excel, word, SAP, abev) bemutatása.

A System Media Kft. felnőttképzési engedélyszáma: E-001831/2018.

A KÉPZÉS AZ ALÁBBI MODULOKRA ÉPÜL

  1. Tax Compliance fogalma és célja
  2. Time management, priorizálás, folyamat-szabályozás
  3. Belföldi számlázási és áfa ismeretek
  4. Nemzetközi számlázási és áfa ismeretek, EU Áfa Irányelv
  5. Online számla adatszolgáltatás, elektronikus számlázás
  6. Bevallás gyakorisága
  7. Képviseleti szabályok
  8. Magyar elektronikus szolgáltatások rövid bemutatása (ebev, online-számla, ekaer)

A KÉPZÉS DÍJA

  • Részvételi díj: 119 900 Ft + 27% Áfa / fő / 2 nap. (A részvételi díj teljes ellátást tartalmaz: reggeli büfé, kávé, üdítő 3 fogásos ebéd.)
  • Amennyiben 2020. szeptember 28-ig regisztrál, 
    15% KEDVEZMÉNNYEL 101 105 Ft + Áfa áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

TAKARÍTSON MEG 25 EZER FT MÉG MA!

Amennyiben egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
  94 900 Ft + Áfa / fő / 2 nap áron
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2020. november 2-3. (hétfő-kedd) 9-16:30-ig, regisztráció 8:30-tól!

ELŐADÓNK

  • Dr. Sztankó Dániel vezető adószakértő, RSM Hungary Zrt.

A System Media Kft.-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: reggeli büfé, kávé, üdítő 3 fogásos ebéd.
FIZETÉSI FELTÉTELEK: A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat a SBERBANK Magyarország Zrt.: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé, ebéd költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra.
Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

A System Media Kft. felnőttképzési engedélyszáma: E-001831/2018

KÉPZÉSAJÁNLÓ

(4 KREDIT) IFRS UPDATE 2020. – COVID-19 HATÁSAINAK MÉRLEGELÉSE
IFRS KÖNYVELŐK KÖTELEZŐ TOVÁBBKÉPZÉSE
<< MOST MEGNÉZEM >>
IRATKEZELÉS, IRATMEGŐRZÉS, IRATSELEJTEZÉS SZABÁLYOZÁSA A GDPR SZERINT
ONLINE KÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>