Transzferárazás 2019. – Új szabályok, esettanulmányok, ellenőrzési gyakorlat


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


A transzferárazás az a terület, amelyet az adóhatóság szinte minden esetben vizsgálat alá von. Ezzel összefüggésben jelentősen megváltozott a szabályozási környezet. Előadóink a téma elméleti megközelítésén túl a gyakorlatban megjelenő kihívásokra, kérdésekre is összpontosítanak az új szabályozás tükrében. Továbbá körbejárják a transzferárazás adóellenőrzési gyakorlatát belföldi és nemzetközi kitekintésben egyaránt, mivel a nemzetközi törekvések nagyban meghatározzák a hazai ellenőrzési irányt is.

TÉMAKÖRÖK

A megváltozott jogszabályi környezet leglényegesebb elemei ▪ A „kétszintű” transzferár dokumentációs kötelezettség ▪ A Masterfile és a Local File kötelező tartalmi elemei ▪ Az összevonásban rejlő lehetőségek és veszélyek ▪ A funkcionális elemzés ▪ A szokásos piaci ár megállapítására alkalmazható módszerek és adatforrások ▪ Nemzetközi kitekintés, iránymutatások ▪ a BEPS hatása a transzferárazásra, CbCR (Országonkénti-jelentés) szabályozás, tapasztalatok ▪ Előzetes ármegállapítás (APA) előnyei és a szabályozási környezet változása ▪ Előzetes adóhatósági konzultáció ▪ A transzferár ellenőrzések adóhatósági tapasztalatai ▪ APA eljárás adóhatósági tapasztalatai

ELŐADÓINK

  • Bagdi Lajos adótanácsadás üzletágvezető, Niveus Consulting Group,
  • Csikós Katalin főosztályvezető-helyettes, NAV Központi Irányítás.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2019. január 17. (csütörtök), 10-14-ig, regisztráció 9-tól!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 24 900 Ft + Áfa / fő.
  • Ellátás: reggeli büfé, sütemények, szendvicsek.
  • Ebéd igényelhető 3 200 Ft + áfa /fő áron a szálloda éttermében azoknak, akik ebédet is kérnek a rendezvény után.
  • Amennyiben 2018. december 9-ig regisztrál,
    15% KEDVEZMÉNNYEL 22 410 Ft + Áfa / fő áron,
  • amennyiben 2019. január 10-ig regisztrál,
    5% KEDVEZMÉNNYEL 23 655 Ft + Áfa / fő áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

TAKARÍTSON MEG 20% MÉG MA!

Amennyiben 2018. december 9-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
19 920 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

A System Media Kft.-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

INGYENES SZAKMAI INFORMÁCIÓK!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Reggeli büfé, sütemények, szendvics
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

(16 KREDIT) ADÓZÁS/SZÁMVITEL 2019.
Könyvelőirodák, adószakértők, adótanácsadók online, kreditpontos továbbképzése
<< MOST MEGNÉZEM >>
CÉGKAPU, E-ÜGYINTÉZÉS 2019. - VÁLTOZÁSOK, AKTUALITÁSOK
Gyakorlati Bemutató a NAV szakértőjével
<< MOST MEGNÉZEM >>