Vállalati Facebook kampányok gyakorlata – Élő, online képzés


Kategóriák


A jól beállított Facebook hirdetési kampány olcsó, mérhető, tesztelhető és az elérhető legjobb célzást nyújtja. Miért fizetne ügynökségnek, ha cégen belül Ön is elsajátíthatja az Facebook hirdetési rendszer használatát?
Online képzésünk segítségével tapasztalt szakértőinktől tanulhatja meg a Facebook hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre.

  • Hallgatóink a képzések elvégzése után olyan tudás birtokába jutnak, amely segítségével önállóan és hatékonyan tudják használni az FB hirdetési platformot és annak hirdetési eszközeit.
  • Olyan ismeretekhez juthatnak, melyek tovább növelik kampányaik megtérülését, előnyt szerezve a versenytársakkal szemben az online csatatéren!
  • Megismerkedhetnek olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javítják kampányok áttekinthetőségét rengeteg időt megspórolva a kampányok felállításakor és az optimalizálás folyamán.
  • Továbbá választ kaphatnak korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtak senkitől megkérdezni!

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK:

  • Az online képzést internet kapcsolattal rendelkező számítógépén a GOTOMeeting alkalmazáson segítségével tudja elérni. (https://www.gotomeet.me/)
  • A képzéshez való csatlakozáshoz egy alkalmazást kell letöltenie és telepítenie számítógépére.
    Letöltés itt: 
    https://global.gotomeeting.com/install/277815877
  • A képzéshez való csatlakozáshoz e-mailben egy linket és jelszót küldünk. A linkre kattintva tud belépni a webináriumba.

TÉMAKÖRÖK

Szeretne olcsón és hatékonyan hirdetni? Szeretne termékéhez és/vagy szolgáltatásához leginkább illeszkedő rajongókat (és potenciális vásárlókat) gyűjteni?

  • Megismerheti a speciális beállítási lehetőségeket is lehetővé tevő Hirdetéskezelőt,
  • Megtanulhatja hogyan célozzon célcsoportjára (kor, nem, érdeklődési kör stb.) a leghatékonyabban.
  • Megismerheti a Facebook hirdetési szabályokat és trendeket és megakadályozhatja, hogy a Facebook kitiltsa, vagy letiltsa 28 napra hibás hirdetési tevékenységei miatt.
  • Megtanulhatja, mobilja segítségével hogyan ellenőrizze és szabályozza leghatékonyabban hirdetéseit,
  • hogyan kövesse hirdetésekkel ügyfeleit,
  • illetve hogyan mérje hirdetései hatékonyságát, hogyan optimalizálja megjelenéseit és kampányait.

ELŐADÓNK

  • Klausz Melinda közösségi média specialista.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2020. május 26. (kedd), 10-15:30-ig, (5 óra + szünetek).

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 34 900 Ft + Áfa / fő
  • Mérés ellenőrzése, beállítása – FB pixel létrehozása, elhelyezése.
  • Kampánybeállítások, konverziók mérése (Mi a konverzió? Hogyan mérjük) Konverzókövetés módjai (Url-szabályok és mérés alapeseményekkel) – Kódok ellenőrzése (Pl. Chrome bővítménnyel) – webkonverziós kampány létrehozása (Konv. hozzárendelése hirdetéssorozathoz).
  • Haladó célzási beállítások – Geográfiai célzás (GPS, gombostű, helyszínek csoportos hozzáadása) – egyéni célközönség létrehozás, mentés – REMARKETING – RETARGETING működése – célközönségek létrehozása, használata, célzások, címkézés – Részletes célzási beállítások: érdeklődés alapján, átfedések ellenőrzése – célzás kapcsolatok alapján – hasonmás és hasonló célcsoport létrehozása, használata.
  • Hirdetéssorozat költség-, ütemezés és elhelyezés beállításai, licitstratégia – hirdetés elhelyezései és kiválasztása – Insta hirdetésekről (Insta és FB fiók összekapcsolása) – hirdetés Messengerben – Ütemezés beállítása – licitstratégiák módjai.
  • Haladó kreatívok létrehozása – Galéria hirdetés és létrehozása – Call to action gomb – dinamikus kreatív (és eredmények).
  • Különleges (keveset használt) kampánymegoldások – Ajánlat és létrehozása, beváltása – Lead Ads kampány és kreatív létrehozása.
  • FB hirdetési szabályok – Életkor, tiltott tartalom, GDPR – képek ellenőrzése, kép szabályok 2020.
  • Kampányok kiértékelése és jelentések beállításai.
  • Kampány optimalizálás – hirdetések optimalizálása – Licitek, gyors módosítás – kreatív tesztelés – célzás tesztelés – elhelyezés tesztelés – landing oldal tesztelés.
  • Facebook Business Manager és beállításai.
  • Ötletek FB kampányokhoz cél alapján – Követők szerzése – E-mail feliratkozók – termékértékesítés – saját tartalom népszerűsítés alapján.

ÜZLETI INSTAGRAM-FIÓK BEÁLLÍTÁSAI,
MENEDZSELÉSE, KREATÍV TARTALMAK LÉTREHOZÁSA

ÉLŐ, ONLINE KÉPZÉS
2020 /  június / 02
<<< TOVÁBBI INFORMÁCIÓK >>>

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

ÁTUTALÁSOS FIZETÉS:
A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat a SBERBANK Magyarország Zrt.: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni. A befizetett részvételi díj után küldjük ki azokat a belépési kódokat, amivel az online képzést képzési elkezdheti!

TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK:

Támogatott operációs rendszerek: Windows 7, Win 8, Win 10.
NEM támogatott operációs rendszerek: Windows 95, Windows XP, – Apple operációs rendszerek
Támogatott böngészők: Internet Explorer (IE 11) vagy Edge (14) böngészőben kezdje el a képzést! Opera böngésző NEM támogatott!
Egyéb követelmények: JavaScript engedélyezése.

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ
(E-001831/2018/D003)
ÁLLAMILAG ENGEDÉLYEZETT ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ (DPO) KÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>
CÉGKAPU HASZNÁLATA, E-ÜGYINTÉZÉS 2019.
VÁLTOZÁSOK, AKTUALITÁSOK - ONLINE KÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>