Vállalkozás a Neten – Vállalati Facebook és Google Ads (Adwords) kampányok gyakorlata – 2 napos hirdetési szeminárium


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


A jól beállított Facebook vagy Google Ads (Adwords) hirdetés olcsó, mérhető, tesztelhető és az elérhető legjobb célzást nyújtja. Miért fizetne ügynökségnek, ha cégen belül Ön is elsajátíthatja a két leghatékonyabb online hirdetési rendszer használatát?
Két napos gyakorlati hirdetési szemináriumunk segítségével tapasztalt szakértőinktől tanulhatja meg a Facebook és Google Ads hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre, kiscsoportos tréning keretén belül.

  • Hallgatóink a képzések elvégzése után olyan tudás birtokába jutnak, amely segítségével önállóan és hatékonyan tudják használni a hirdetési platformokat és annak hirdetési eszközeit.
  • Olyan ismeretekhez juthatnak, melyek tovább növelik kampányaik megtérülését, előnyt szerezve a versenytársakkal szemben az online csatatéren!
  • Megismerkedhetnek olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javítják kampányok áttekinthetőségét rengeteg időt megspórolva a kampányok felállításakor és az optimalizálás folyamán.
  • Továbbá választ kaphatnak korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtak senkitől megkérdezni!

A képzésekre külön-külön vagy mindkét napra is tud jelentkezni!

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK:

  • Saját laptop használata nem kötelező, de ajánlott. WIFI biztosított.
  • A Facebook szeminárium részvételi feltétele: saját Facebook üzleti fiók.

ELŐADÓNK (GOOGLE ADS)

  • Molnár Dániel PPC Senior Manager.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2019. szeptember 30. (hétfő), 9-16-ig, regisztráció 8:30-tól!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 50 000 Ft + Áfa / fő / NAP – Ebéd igényelhető 3 990 Ft + áfa / fő / nap áron.
  • Amennyiben 2019. szeptember 1-ig regisztrál,
    15% KEDVEZMÉNNYEL 42 500 Ft + Áfa / fő / nap áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

TÉMAKÖRÖK

Szemináriumunkon meg fogja tanulni hogy hogyan kerülhet a Google találati lista elejére (a fizetős Google Ads szekcióban) valamint azt is, hogy miként jeleníthet meg hirdetéseket a Google tartalmi hálózatában (display). A Google Ads account létrehozása előtt bemutatom, hogy kinek és milyen elvek mentén érdemes használni a PPC hirdetési modellt.

A szeminárium végére lesz egy saját Google Ads fiókja, tudni fogja, hogy

  • milyen hirdetéseket kezelhet,
  • az egyes targetálási lehetőségek trükkjeit,
  • milyen elvek mentén hozzon létre hirdetéscsoportokat (adgroupokat),
  • miként kell optimalizálni egy kampányt,
  • a kampányai hatékonyságát miként mérheti,
  • melyek a főbb mérőszámok és ezek miként viszonyulnak egymáshoz (CPC, CTR, CR, konverzió),
  • hogyan viszonyul a PPC a többi hirdetési csatornához.

A teljesség igénye nélkül szó lesz az alábbiakról: alapfogalmak (CPC, ROI, , ROAS, CR, CTR, CPM, PPC, CPA), kampánybeállítások, nyelvi és földrajzi beállítások, fizetési és számlázási beállítások, MCC és önálló account kezelése, kulcsszókutatás, legjobb kulcsszavak kiválasztása, kulcsszó egyezési módok, költségtervezés, költségek optimalizálása, ajánlattételi módok (CPC, CPA, Impression share biddinig stb.) bemutatása, hirdetések létrehozása, display és search hálózat különbségei, hirdetés szöveg best practice-ek, konverziós cél meghatározása, keresési display és Youtube kampányok létrehozása, hirdetésbővítmények és riportok.

ELŐADÓNK (FACEBOOK)

  • Klausz Melinda közösségi média specialista.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2019. október 1. (kedd), 9-16-ig, regisztráció 8:30-tól!

TAKARÍTSON MEG 30% MÉG MA!

Amennyiben 2019. szeptember 26-ig egy cégtől mindkét képzési napra regisztrálnak
70 000 FT + ÁFA / FŐ / 2 NAP ÁRON
jelentkezhetnek a 2 napos rendezvényre!

TÉMAKÖRÖK

Szeretne olcsón és hatékonyan hirdetni? Szeretne termékéhez és/vagy szolgáltatásához leginkább illeszkedő rajongókat (és potenciális vásárlókat) gyűjteni?

  • Megismerheti a speciális beállítási lehetőségeket is lehetővé tevő Hirdetéskezelőt,
  • Megtanulhatja hogyan célozzon célcsoportjára (kor, nem, érdeklődési kör stb.) a leghatékonyabban.
  • Megismerheti a Facebook hirdetési szabályokat és trendeket és megakadályozhatja, hogy a Facebook kitiltsa, vagy letiltsa 28 napra hibás hirdetési tevékenységei miatt.
  • Megtanulhatja, mobilja segítségével hogyan ellenőrizze és szabályozza leghatékonyabban hirdetéseit,
  • hogyan kövesse hirdetésekkel ügyfeleit,
  • illetve hogyan mérje hirdetései hatékonyságát, hogyan optimalizálja megjelenéseit és kampányait.

  • Mérés ellenőrzése, beállítása – FB pixel létrehozása, elhelyezése.
  • Kampánybeállítások, konverziók mérése (Mi a konverzió? Hogyan mérjük) Konverzókövetés módjai (Url-szabályok és mérés alapeseményekkel) – Kódok ellenőrzése (Pl. Chrome bővítménnyel) – webkonverziós kampány létrehozása (Konv. hozzárendelése hirdetéssorozathoz).
  • Haladó célzási beállítások – Geográfiai célzás (GPS, gombostű, helyszínek csoportos hozzáadása) – egyéni célközönség létrehozás, mentés – REMARKETING – RETARGETING működése – célközönségek létrehozása, használata, célzások, címkézés – Részletes célzási beállítások: érdeklődés alapján, átfedések ellenőrzése – célzás kapcsolatok alapján – hasonmás és hasonló célcsoport létrehozása, használata.
  • Hirdetéssorozat költség-, ütemezés és elhelyezés beállításai, licitstratégia – hirdetés elhelyezései és kiválasztása – Insta hirdetésekről (Insta és FB fiók összekapcsolása) – hirdetés Messengerben – Ütemezés beállítása – licitstratégiák módjai.
  • Haladó kreatívok létrehozása – Galéria hirdetés és létrehozása – Call to action gomb – dinamikus kreatív (és eredmények).
  • Különleges (keveset használt) kampánymegoldások – Ajánlat és létrehozása, beváltása – Lead Ads kampány és kreatív létrehozása.
  • FB hirdetési szabályok – Életkor, tiltott tartalom, GDPR – képek ellenőrzése, kép szabályok 2019.
  • Kampányok kiértékelése és jelentések beállításai.
  • Kampány optimalizálás – hirdetések optimalizálása – Licitek, gyors módosítás – kreatív tesztelés – célzás tesztelés – elhelyezés tesztelés – landing oldal tesztelés.
  • Facebook Business Manager és beállításai.
  • Ötletek FB kampányokhoz cél alapján – Követők szerzése – E-mail feliratkozók – termékértékesítés – saját tartalom népszerűsítés alapján.

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ
(E-001831/2018/D003)
ÁLLAMILAG ENGEDÉLYEZETT ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ (DPO) KÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>
CÉGKAPU HASZNÁLATA, E-ÜGYINTÉZÉS 2019.
VÁLTOZÁSOK, AKTUALITÁSOK - ONLINE KÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>