Az elektronikus cégeljárás gyakorlata
Kreditpontos jogi gyakorlati képzés
(MS Teams élő közvetítés)
Az elektronikus cégeljárás lényege, hogy a cégbíróság az érintett cégeket elektronikus úton jegyzi be és tartja nyilván, valamint a jogi képviselők az interneten keresztül intézhetik a cégadatok változásaival kapcsolatos ügyeket.
Megújult cégeljárás képzésünkön az elektronikus cégeljárás általános gyakorlatán túlmenően ismertetjük a távmunka széles körű elterjedése kapcsán bevezetett és az új törvény adta lehetőségeket kihasználó, korszerű módszereket, úgy mint:
– távazonosítás, távaláírás/távelőttemezés, távellenjegyzés,
– okiratok ügyfél általi elektronikus hitelesítése, elektronikus ellenjegyzése, hosszú távú megőrzése
online cégalapítás.
– Bemutatjuk a nagy méretű mellékletek feltöltését is lehetővé tevő új cégeljárás portál használatát,
– Az ismertetett új eljárásokat gyakorlati példán keresztül is szemléltetjük.
- 4 kreditpont (A képzés NEM vizsgaköteles!)
- Nyilvántartási szám: NY002920/2023
A képzést MICROSOFT TEAMS-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről
akár otthonról vagy irodájából tudja követni, kreditpontot szerezni!
************
TÉMAKÖRÖK
Jogszabályi háttér ▪ Technikai feltételek ▪ A cégbejegyzés/változásbejegyzés, online cégalapítás folyamata ▪ Azonosítás / távazonosítás, JÜB, Tényleges tulajdonosi nyilvántartás ▪ Távelőttemezés, távellenjegyzés ▪ Videófelvétel hitelesítése, archiválása ▪ Ügyvédi nyilvántartás ▪ Az okiratok szkennelése, okiratátalakítás ▪ Formanyomtatványok, nyomtatványkitöltők ▪ Elektronikus hitelesítés, elektronikus ellenjegyzés ▪ Illeték, közzétételi díj megfizetése ▪ Elektronikus kérelem e-akta elkészítése, aláírása, beküldése ▪ Online cégalapítás mintafeladat ▪ Változásbejegyzés elektronikus hitelesítéssel mintafeladat ▪ Cégtörvényességi beadvány mintafeladat ▪ Cégeljárás portál, nagy méretű akták feltöltése ▪ Digitális tértivevény, tanúsítvány, végzés ▪ Céginformáció kérés (hiteles, nem hiteles) ▪ Egyszerűsített végelszámolás befejezés bejelentése (SZÜF) ▪ Konzultáció
ELŐADÓNK
- Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.
(3 KREDIT)
PANASZTÖRVÉNY
FELKÉSZÜLÉS A BEVEZETÉSÉVEL JÁRÓ FELADATOKRA, KÖTELEZETTSÉGEKRE
2023 / szeptember / 14
(4 KREDIT)
ÚJ E-ALÁÍRÁSI TECHNIKÁK ÉS ÜGYVÉDI ALKALMAZÁSUK
KREDITPONTOS JOGI GYAKORLATI KÉPZÉS (ÉLŐ KÖZVETÍTÉS)
2023 / október / 17
A KÉPZÉS IDŐPONTJA
- 2023. szeptember 21. (csütörtök), 10-15-ig, belépés: 09:45-től, MS Teams élő közvetítés.
RÉSZVÉTELI DÍJ / KEDVEZMÉNYEK
- MS Teams élő közvetítés: 24 900 Ft + 27% Áfa / fő
- Amennyiben egy cégtől 2 vagy több fő jelentkezik
10 % KEDVEZMÉNNYEL 22 410 Ft + 27% Áfa / fő áron regisztrálhatnak rendezvényünkre!
JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK AZ ÉLŐ KÖZVETÍTÉSRE / A KREDITPONTOS IGAZOLÁS KIADÁSÁNAK FELTÉTELEI
A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
- A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
- A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás.
- A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni. Az MS TEAMS használatát itt találja: >>>
- Állami tanúsítvány kiadásának kiadásának feltétele: a rendezvény közvetítés időtartamának minimum 90%-án való igazolt részvétel.
- A részvétel feltétele: kitöltött adatbekérő űrlap! A 2020. szeptember 1-jétől alkalmazandó, a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) módosító rendelkezései alapján hatósági képzésként, ez a képzés a felnőttképzési törvény hatálya alá esik, így jelentkezésével kötelezően adatot kell szolgáltatnia a képző (a System Media Kft.) felé! Amennyiben a rendezvény napjáig nem szolgáltat adatot, a képzésből kizárjuk!
Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobilinternetet használó eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
FIZETÉSI / LEMONDÁSI FELTÉTELEK
A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
A System Media Kft. a Magyar Ügyvédi Kamara Oktatási Bizottságánál akkreditált képzési hely.
Akkreditációs száma: AK001001/2020