A papír alapú és/vagy elektronikus iratkezelés a DÁP előtt és a DÁP után
Szakmai Konferencia (Élő közvetítés + E-learning)
Egyre gyakoribb annak a kérdésnek a felvetése, hogy hogyan váltsuk ki a papír alapú iratkezelést? Az ötlet, hogy papírmentes irodát alakítsunk ki vonzó mindenki számára, de vajon elérhető-e ez? Mindeközben a dokumentumbiztonsággal kapcsolatos elvárások nem változtak meg. Hogyan lehetséges tehát egyszerre alkalmazkodni a technikai feltételek megváltozásához és a vonatkozó szabályozási és adatbiztonsági környezethez? Mi kell a jó döntéshez és hogyan tudunk jól dönteni?
- A képzést MICROSOFT TEAMS-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről akár otthonról vagy irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni!
- Ha nem tud részt venni az eseményen válassza az otthonról vagy irodájából utólag is megtekinthető ONLINE KÉPZÉST!
Jogi, adatvédelmi képzéseinket a Magyar Jogászegylet Fővárosi Szervezete és a Magyar Közlöny Lap- és Könyvkiadó
és a Gál Ferenc Egyetem szakmai támogatásával szervezzük!
TÉMAKÖRÖK
Papír alapú és elektronikus iratkezelés hasonlósága és különbsége ▪ Iratkezelés a közszférában és a vállalkozásoknál ▪ Iratokkal szemben támasztott követelmények ▪ Iratkezelés belső szabályozása ▪ Elektronikus másolatkészítések a DÁP után ▪ Hiteles elektronikus iratkezelés ▪ Hogyan döntsünk az iratkezelés fejlesztéséről ▪ Iratkezelés fejlesztési indikátorok ▪ Bizalmi szolgáltatások az elektronikus iratkezelésben: E-aláírások, időbélyegzés, archiválás, papírlapú dokumentumok hiteles e-konverziója ▪ KONZULTÁCIÓ
ELŐADÓNK
- Csóti Csaba iratkezelési szakértő, főlevéltáros, történész
RÉSZVÉTELI DÍJ / KEDVEZMÉNYEK
- 29 900 Ft / fő + 27% Áfa / fő
- Amennyiben 2025. március 25-ig jelentkezik
20% KEDVEZMÉNNYEL 23 920 Ft / fő + 27% Áfa / fő áron regisztrálhat rendezvényünkre! - Amennyiben egy cégtől 2 vagy több fő jelentkezik
30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft / fő + 27% Áfa / fő áron regisztrálhatnak rendezvényünkre!
A KÉPZÉS IDŐPONTJA
- 2025. március 27. (csütörtök), 9-13:30-ig, belépés: 08:45-től, MS Teams élő közvetítés.
HA NEM TUD RÉSZT VENNI A KONFERENCIÁN, VÁLASSZA AZ E-LEARNING KÉPZÉST!
JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK AZ ÉLŐ KÖZVETÍTÉSRE
- A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
- A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
- A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás.
- A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni.
- Az MS TEAMS használatát itt találja: >>>
Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
FIZETÉSI FELTÉTELEK (TANTERMI-, ÉLŐ KÖZVETÍTÉS-, E-LEARNING KÉPZÉS)
Ez a meghívó a System Media Kft. részéről ajánlatnak minősül, a rendezvényre leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után.
FIZETÉSI FELTÉTELEK TANTERMI KÉPZÉS / ÉLŐ KÖZVETÍTÉS ESETÉN: A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat a A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
FIZETÉSI FELTÉTELEK E-LEARNING KÉPZÉS ESETÉN: A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazoló e-mailt küldünk. A visszaigazoló e-mailhez csatolt DÍJBEKÉRŐT kérjük a fizetési határidőig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni. Oktatási segédanyagot biztosítunk .pdf formátumban. A befizetett díjbekérő után küldjük ki azokat a belépési kódokat, amivel az online képzést képzési portálunkon a jelentkezéskor megadott időszakon belül elkezdheti!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
LEMONDÁSI FELTÉTELEK (TANTERMI-, ÉLŐ KÖZVETÍTÉS ESETÉN)
Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvény időpontját vagy a kurzus kezdést megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!