KREDITPONTOS ÜGYVÉD TOVÁBBKÉPZÉSEK | KÖNYVELŐ, ADÓSZAKÉRTŐ, AT TOVÁBBKÉPZÉSEK | ADÓZÓNA TOVÁBBKÉPZÉS | ÁKSZ TOVÁBBKÉPZÉSEK

A papír alapú és/vagy elektronikus iratkezelés a DÁP előtt és a DÁP után
Szakmai Konferencia (Élő közvetítés + E-learning)

Egyre gyakoribb annak a kérdésnek a felvetése, hogy hogyan váltsuk ki a papír alapú iratkezelést? Az ötlet, hogy papírmentes irodát alakítsunk ki vonzó mindenki számára, de vajon elérhető-e ez? Mindeközben a dokumentumbiztonsággal kapcsolatos elvárások nem változtak meg. Hogyan lehetséges tehát egyszerre alkalmazkodni a technikai feltételek megváltozásához és a vonatkozó szabályozási és adatbiztonsági környezethez? Mi kell a jó döntéshez és hogyan tudunk jól dönteni?

  • A képzést MICROSOFT TEAMS-en keresztül internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről akár otthonról vagy irodájából is tudja követni! A képzés interaktív, kérdéseket tud feltenni!
  • Ha nem tud részt venni az eseményen válassza az otthonról vagy irodájából utólag is megtekinthető ONLINE KÉPZÉST!

Jogi, adatvédelmi képzéseinket a Magyar Jogászegylet Fővárosi Szervezete és a Magyar Közlöny Lap- és Könyvkiadó
és a Gál Ferenc Egyetem szakmai támogatásával szervezzük!

TÉMAKÖRÖK

Papír alapú és elektronikus iratkezelés hasonlósága és különbsége ▪ Iratkezelés a közszférában és a vállalkozásoknál ▪ Iratokkal szemben támasztott követelmények ▪ Iratkezelés belső szabályozása ▪ Elektronikus másolatkészítések a DÁP után ▪ Hiteles elektronikus iratkezelés ▪ Hogyan döntsünk az iratkezelés fejlesztéséről ▪ Iratkezelés fejlesztési indikátorok ▪ Bizalmi szolgáltatások az elektronikus iratkezelésben: E-aláírások, időbélyegzés, archiválás, papírlapú dokumentumok hiteles e-konverziója ▪  KONZULTÁCIÓ

ELŐADÓNK

  • Csóti Csaba iratkezelési szakértő, főlevéltáros, történész

RÉSZVÉTELI DÍJ / KEDVEZMÉNYEK

  • 29 900 Ft / fő + 27% Áfa / fő
  • Amennyiben 2025. március 25-ig jelentkezik
    20% KEDVEZMÉNNYEL 23 920 Ft / fő + 27% Áfa / fő áron regisztrálhat rendezvényünkre!
  • Amennyiben egy cégtől 2 vagy több fő jelentkezik
    30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft / fő + 27% Áfa / fő áron regisztrálhatnak rendezvényünkre!

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2025. március 27. (csütörtök), 9-13:30-ig, belépés: 08:45-től, MS Teams élő közvetítés.

HA NEM TUD RÉSZT VENNI A KONFERENCIÁN, VÁLASSZA AZ E-LEARNING KÉPZÉST!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK AZ ÉLŐ KÖZVETÍTÉSRE

  • A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
  • A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
  • A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás.
  • A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni.
  • Az MS TEAMS használatát itt találja: >>>

Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

FIZETÉSI FELTÉTELEK (TANTERMI-, ÉLŐ KÖZVETÍTÉS-, E-LEARNING KÉPZÉS)

Ez a meghívó a System Media Kft. részéről ajánlatnak minősül, a rendezvényre leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után.
FIZETÉSI FELTÉTELEK TANTERMI KÉPZÉS / ÉLŐ KÖZVETÍTÉS ESETÉN: A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat a A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
FIZETÉSI FELTÉTELEK  E-LEARNING KÉPZÉS ESETÉN: A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazoló e-mailt küldünk. A visszaigazoló e-mailhez csatolt DÍJBEKÉRŐT kérjük a fizetési határidőig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni. Oktatási segédanyagot biztosítunk .pdf formátumban. A befizetett díjbekérő után küldjük ki azokat a belépési kódokat, amivel az online képzést képzési portálunkon a jelentkezéskor megadott időszakon belül elkezdheti!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

LEMONDÁSI FELTÉTELEK (TANTERMI-, ÉLŐ KÖZVETÍTÉS ESETÉN)

Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvény időpontját vagy a kurzus kezdést megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!

Részletek
Részletek
Megosztás
iratkezelési szakértő, főlevéltáros
1997 óta dolgozik levéltári területen. 2005 óta a fizikai iratrendezés, 2006 óta pedig az elektronikus iratrendezés területén végez szakértői munkákat. Az elmúlt évtizedben számos közepes és nagyvállalat, bank, államigazgatási szervezet és önkormányzat iratkezelési szervezetének kialakításában, iratkezelő szoftvereik bevezetésében, illetve digitalizálási munkák háttérelemzésében vett részt.