KREDITPONTOS ÜGYVÉD TOVÁBBKÉPZÉSEK | KÖNYVELŐ, ADÓSZAKÉRTŐ, AT TOVÁBBKÉPZÉSEK | ADÓZÓNA TOVÁBBKÉPZÉS | ÁKSZ TOVÁBBKÉPZÉSEK

Az iratkezelés, selejtezés szabályai, e-iratok nyilvántartása és kezelése, digitális irattranszformáció
(E-learning)

Képzésünkön az államigazgatási szerveknek is és a vállalkozásoknak is a hatályos jogszabályi rendelkezések alapulvételével nyújtunk segítséget irataik kezelésére, megőrzésére, selejtezésére a GDPR szabályok betartásával.

Jogi, adatvédelmi képzéseinket a Magyar Jogászegylet Fővárosi Szervezete és a Magyar Közlöny Lap- és Könyvkiadó
és a Gál Ferenc Egyetem szakmai támogatásával szervezzük!

TÉMAKÖRÖK

  1. modul (119 perc)
    1. Az irataink nyilvántartásba vétele – és útjuk a nyilvántartásba vétel után – Az iratkezelés története – miért van szükség iratkezelésre? – Az iratok „útja” – A folyamatok megszervezése – Az iratkezelés folyamata – minta – Sorszám, főszám-alszám, tételszám. Kinek kötelező és kinek nem? – A strukturált iratőrzés irattári terv alapján – 2. Szabályozzuk a folyamatot – Egyedi iratkezelési szabályzat és irattári terv – A nem közfeladatot ellátó szervezetek esete – A szabályozás gyakorlati célja – 3. Néhány szó a közfeladat ellátásról és a belőle fakadó iratkezelési követelményekről – Közfeladat ellátás és iratkezelés – Közfeladatkataszter, nemzeti vagyon – 4. Az iratok őrzése – Ami mindenki számára fontos – Tárolóeszközök használata, ahogy szeretnénk – Tárolóeszközök használata, ahogy nem szeretnénk
  2. modul (101 perc)
    Az iratőrzés és az irattár legfontosabb elemei – A strukturált iratőrzés irattári terv alapján – Az elektronikus iratok és a hiteles elektronikus másolatok őrzésének mintája a papír alapú irattár – Amiről minden irattáros álmodik – Mit tegyünk az iratokkal és az irattárral, ha digitalizáljuk az iratokkal? – Az iratok „útja” – A közfeladat ellátás jellegéből adódó  selejtezési korlátozás hiteles digitális másolat esetén – 5. Mikor és mit dobhatunk ki? (Az iratselejtezés) – Selejtezési szabályok – 1. Hogyan mérjük fel az őrzési időket? – 6. Kitekintés az adatkezelésre – iratkezelési szempontból. – Néhány problémakör az adatvédelem területéről – iratkezelési szempontból – Az iratkezelés folyamata – minta – Adatkezelés és iratkezelés összefüggése – Beszéljük meg, hogy mit hogyan csináljuk!

ELŐADÓNK

  • Csóti Csaba iratkezelési szakértő, főlevéltáros, történész

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 23 900 Ft + 27% Áfa / fő

A KÉPZÉS ELVÉGZÉSÉNEK HATÁRIDEJE

  • A képzés 2025. december 28. 23:59 percig elérhető!

JELENTKEZÉSI / FIZETÉSI FELTÉTELEK

KÁRTYÁS FIZETÉS:
A kártyás fizetés után azonnal e-mailben elküldjük a képzés elkezdéséhez szükséges belépési kódokat, ill. a számlát. A képzést azonnal elkezdheti!
ÁTUTALÁSOS FIZETÉS:
A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazoló e-mailt küldünk. A visszaigazoló e-mailhez csatolt DÍJBEKÉRŐT kérjük a fizetési határidőig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni. Oktatási segédanyagot biztosítunk .pdf formátumban. A befizetett díjbekérő után küldjük ki azokat a belépési kódokat, amivel az online képzést képzési portálunkon elkezdheti!
TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK:
Támogatott operációs rendszerek: Windows 7, Win 8, Win 10.
NEM támogatott operációs rendszerek: Windows 95, Windows XP, – Apple operációs rendszerek.
Támogatott böngészők: Internet Explorer (IE 11-től), Windows Edge (14-től), Firefox Mozilla vagy Google Chrome böngészőben kezdje el a képzést!
Opera böngésző NEM támogatott!
Egyéb követelmények: JavaScript engedélyezése. A böngészőben a felugró (pop-up) ablakok engedélyezése!
HÁLÓZATI KÖVETELMÉNYEK:
Minimálisan 1MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A tananyagok mobil eszközökön való megtekintése nem támogatott! A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
A System Media Kft. a Magyar Ügyvédi Kamara Oktatási Bizottságánál akkreditált képzési hely.
Akkreditációs száma: AK001001/2020

Részletek
Részletek
Megosztás
iratkezelési szakértő, főlevéltáros
1997 óta dolgozik levéltári területen. 2005 óta a fizikai iratrendezés, 2006 óta pedig az elektronikus iratrendezés területén végez szakértői munkákat. Az elmúlt évtizedben számos közepes és nagyvállalat, bank, államigazgatási szervezet és önkormányzat iratkezelési szervezetének kialakításában, iratkezelő szoftvereik bevezetésében, illetve digitalizálási munkák háttérelemzésében vett részt.