EPR és Termékdíj konzultációs nap
Adatszolgáltatás, nyilvántartás, bevallás a gyakorlatban
(MS Teams élő közvetítés)
2025-ben jelentős változások léptek életbe a kiterjesztett gyártói felelősség (továbbiakban: EPR) és a környezetvédelmi termékdíj szabályozásában. Ezek a módosítások nemcsak az adminisztratív terheket csökkentik, hanem változásokat is okoznak a nyilvántartás vezetése, a termékdíj bevallás és az EPR adatszolgáltatás során.
A soron következő termékdíj bevallás és EPR adatszolgáltatás határideje, ahol már alkalmazni kell az új szabályokat:
április 20. (azaz a határidőt követő első munkanap: április 22.)
Kérdése merült fel a termékdíj és EPR változásokkal kapcsolatban?
Elakadt a napi munkájában, a nyilvántartás vezetésében?
A beszállítóival, vevő partnereivel kapcsolatos ügyletei során termékdíj és EPR kérdések merülnek fel?
– Mit és hogyan kell feltüntetni a számlákon?
– Felszólítást, hiánypótlási felhívást kapott?
– Hogyan érdemes előkészíteni a termékdíj bevallást és az EPR adatszolgáltatást?
– Szívesen tisztázna néhány, a gyakorlat során felmerült szakmai kérdést a termékdíj és az EPR adminisztrációval kapcsolatban?
– Hogyan önellenőrízhető a termékdíj bevallás, illetve hogyan módosítható az EPR adatszolgáltatás?
– Egyszerűen csak elakadt a bevallás készítése során és megerősítésre lenne szüksége?
Jelentkezzen konzultációs napunkra, ahol szakértő előadónk válaszol kérdéseire és megoldási javaslatot ad a megoldandó problémával kapcsolatban!
(A résztvevőknek lehetőségük van előzetesen, írásban elküldeni a kérdéseiket, illetve az online rendszerben élő szóban is feltehetik azt a konzultáció során.)
TEGYE FÖL KÉRDÉSEIT ELŐRE E-MAILBEN VAGY A KÉPZÉS ALATT!
Mail: [email protected]
ELŐADÓNK
- Debreczeni László környezetvédelmi termékdíj szakértő
KONZULTÁCIÓ
- Kérdezz – felelek: az előzetesen és élőszóban feltett kérdések ismertetése és megválaszolása
- Tapasztalatok
- Gyakorlati példák
- Megoldási javaslatok
KEDVEZMÉNYES KONZULTÁCIÓS DÍJ
- 11 900 Ft + 27% ÁFA / fő.
IDŐPONTOK / HELYSZÍN
- 2025. április 16. (csütörtök) 10-12-ig.
- MS Teams élő közvetítés, belépés: 9:30-tól. A belépési linkeket a rendezvény előtt 1 nappal küldjük ki.
- SZÁMLÁT a rendezvény előtt 8 nappal küldjük ki a megadott e-mail vímre.
HIRDETÉS
EPR ÉS KÖRNYEZETVÉDELMI TERMÉKDÍJ ASSZISZTENS
ÁLLAMILAG TANÚSÍTOTT SZAKMAI KÉPZÉS
(ÉLŐ KÖZVETÍTÉS)
JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK AZ ÉLŐ KÖZVETÍTÉSRE
- A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
- A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
- A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás.
- A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 15 perccel tud csatlakozni.
- Az MS TEAMS használatát itt találja: >>>
Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
FIZETÉSI FELTÉTELEK
Ez a meghívó a System Media Kft. részéről ajánlatnak minősül, a rendezvényre leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után.
FIZETÉSI FELTÉTELEK TANTERMI KÉPZÉS / ÉLŐ KÖZVETÍTÉS ESETÉN: A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat a A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
LEMONDÁSI FELTÉTELEK
Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvény időpontját vagy a kurzus kezdést megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!