KREDITPONTOS ÜGYVÉD TOVÁBBKÉPZÉSEK | KÖNYVELŐ, ADÓSZAKÉRTŐ, AT TOVÁBBKÉPZÉSEK | ADÓZÓNA TOVÁBBKÉPZÉS | ÁKSZ TOVÁBBKÉPZÉSEK

Ez a képzés már nem elérhető!

Hazánkban egységes elektronikus közbeszerzési rendszer került kialakításra, melynek használata minden ajánlatkérő és ajánlattevő számára kötelező 2018. április 15-től.
Az elektronikus közbeszerzésre történő átállásra való felkészülés mellett, felhívjuk a figyelmet azokra a praktikus kérdésekre, melyekkel várhatóan szembesülni fognak az érintettek az elektronikus rendszer használata során.

ELŐADÓINK:

  • DR. MOLNÁR MARGARÉTA közbeszerzési szakértő, az Európai Unió Bizottsága EXEP szakértő bizottságának tagja,
  • DR. TÁTRAI TÜNDE egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem, Európai Bizottság szakértője.

 

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:

  • 2018. június 18. (hétfő), 10-15-ig, regisztráció 9 órától!

A KÉPZÉS DÍJA:

  • Részvételi díj: 29 900 Ft + Áfa / fő.  – Ebéd igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!

TAKARÍTSON MEG 40% MÉG MA!

Amennyiben 2018. június 14-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
40% KEDVEZMÉNNYEL 17 940 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek a rendezvényünkre!
  • Amennyiben 2018. június 14-ig regisztrál,
    30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

KÉSZÜLJÖN FEL IDŐBEN!

[ultimate_info_banner banner_title=”ÜZLETI SZERZŐDÉSEK ADÓTERVEZÉSE” banner_desc=”Jogi továbbképzés” button_text=”<< JELENTKEZZEN ITT >>” button_link=”url:https%3A%2F%2Fsystemmedia.hu%2Frendezvenyek%2Fuzleti-szerzodesek-adotervezese-adojogi-szamviteli-szempontjai-e-learning%2F||target:%20_blank|” info_effect=”fadeInDown” ib3_border=”solid” ib3_border_width=”3″ button_color=”#ffffff” button_text_color=”#ffffff” button_text_hover_color=”#8224e3″ ib3_background=”#dd3333″ ib3_border_color=”#8224e3″]

Elektronikus közbeszerzés irányelvi értelmezése ▪ Elektronikus közbeszerzési példák Európában ▪ Az elektronikus közbeszerzési rendszer bemutatása ▪ Újdonságok, főbb változások elektronikus közbeszerzési eljárásban a papír alapú eljárással szemben, elektronikus kommunikáció az eljárásban ▪ Regisztráció ▪ Nyilatkozattétel, képviselet, ajánlattétel ▪ Egyes eljárási cselekmények elektronikus támogatása, utólagos adatfeltöltési kötelezettség ▪ Hasznos gyakorlati tanácsok ajánlatkérőknek és ajánlattevőknek a rendszer használatához ▪ eESPD, E-certis ▪ Elektronikus aláírás kérdése ▪ Elektronikus adatbázisok ▪ Elektronikus aukció, elektronikus licit, elektronikus  katalógus, Dinamikus Beszerzési Rendszer ▪ Konzultáció

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. – Ebéd igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.