KREDITPONTOS ÜGYVÉD TOVÁBBKÉPZÉSEK | KÖNYVELŐ, ADÓSZAKÉRTŐ, AT TOVÁBBKÉPZÉSEK | ADÓZÓNA TOVÁBBKÉPZÉS | ÁKSZ TOVÁBBKÉPZÉSEK

Modern ügyviteltechnika az ügyvédi irodában
2 napos jogi asszisztens szoftverfelhasználói képzés

Az igazságszolgáltatás és a közigazgatás követelményeinek megfelelően egyre több területen válik szükségessé, hogy a jogi-, ügyvédi irodákban olyan asszisztensek segítsék a jogászi munkát, akik nem kizárólag ügyviteli feladatok ellátására alkalmasak, hanem döntés előkészítésre, egyszerűbb ügyekben való önálló eljárásra is képesek.
Képzésünk nekik próbál segítséget nyújtani gyakorlatban bemutatva

  • a jogi irodákban használandó ügyviteli-, fizetési rendszereket, szoftvereket, programokat,
  • ill. betekintést nyújtunk a számlázási alapismeretekbe is,

hogy gyorsan, hatékonyan tudjanak részvevőink megbirkózni az előttük álló feladatokkal.

  • Képzésünk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!

Vélemények a képzésről:

„Szerintem mindegyik előadás jó volt, rengeteg ismeretet próbáltak átadni az előadók, tudtak volna még mindenről beszélni, ami a témákból kifolyólag érthető, hiszen mindegyik nagy anyag. Ugyanakkor azt gondolom, hogy ez volt a befogadható, követhető mennyiség. Az anyag még így is utólagos átnézést igényel a részemről, a következtetések leszűréséhez. Nagyon jó volt, hogy a diákat megkaptuk kinyomtatva, és a mellé is tudtunk jegyzetelni. Engem személy szerint az elektronikus ingatlannyilvántartás érdekelt volna jobban, de mivel ott a rendszer még nem áll készen, érthető, hogy azt csak érintőlegesen vettük át. Munkájukhoz további sok sikert kívánok!” /Dr. G. András/

TÉMAKÖRÖK

Dokumentumhitelesítés, elektronikus aláírás a gyakorlatban (e-szignó, AVDH) ▪ Számlázási alapismeretek ▪ Gyakorlati tudnivalók az e-személyi használatáról és a tipikus hibaforrásokról ▪ E-akta (ÜIR) rendszer használata ▪ Három fő fizetési mód az e-ügyintézéshez ▪ ÜK/PK/HK adminisztráció: értesítési szabályok, értesítési profilok, ügykezelők ▪ ÜK/PK/HK használat: letöltés, feltöltés, tartós tár, címkék ▪ E-papír használat, keresés, példák ▪ SZÜF bemutatása, példák, kedvencek  ■ Konzultáció

ELŐADÓINK

  • Dr. Oroszvári Dániel ügyvéd, Homoki Ügyvédi Iroda
  • Dr. Homoki Péter irodavezető ügyvéd, szabályozási szakjogász
  • Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.
  • Dr. Lovas Lilla vezető jogtanácsos, Microsec Zrt.
  • Bonácz Zsolt adószakértő

RÉSZLETES PROGRAM

1 NAP (2022. október 11.)

10:00-11:30 Dr. Lovas Lilla, vezető jogtanácsos, Microsec Zrt.
Dokumentumhitelesítés, elektronikus aláírás a gyakorlatban

11:30-12:30 Bonácz Zsolt, adószakértő
Számlázási alapismeretek

12:30-13:30 Ebéd

13:30-15:30 Dr. Homoki Péter, irodavezető ügyvéd, Homoki Ügyvédi Iroda
– Gyakorlati tudnivalók az e-személyi használatáról és a tipikus hibaforrásokról
– Dr. Oroszvári Dániel, ügyvéd, Homoki Ügyvédi Iroda
E-akta (ÜIR) rendszer használata
– Dr. Szijártó Máté, ügyvédjelölt, Homoki Ügyvédi Iroda
Fizetési módok az e-ügyintézéshez

2. NAP (2022. október 12.)

10:00-16: 00  Előadó: Ardó Péter, ügyvezető
Témakörök:
Elektronikus aláírás ügyvédi felhasználásai területei:

  • elektronikus cégeljárás
  • FMH
  • JÜB
  • elektronikus szerződéskötés
  • elektronikus ingatlannyilvántartás

12:00-13:00 ebédszünet
Elektronikusügyintézés a gyakorlatban:

  • E-kapcsolattartás
  • E-ügyintézési lehetőségek (bíróság, ügyészség, rendőrség, NAV, kamarák, közjegyzők, végrehajtók stb.)
  • Cégkapu alapok
  • Bíróság, NAV, közjegyzők: beadványok ÁNYK-val, BLANKETTA-val
  • Személyre Szabott Ügyintézési Felület (iForm keresetlevelek)
  • Egyéb e-ügyintézési portálok: IKR, ÖHP, inNOVA, E-PAPÍR

DÁTUM, IDŐPONT / HELYSZÍN

RÉSZVÉTELI DÍJ / KEDVEZMÉNYEK

  • Részvételi díj: 89.900 Ft + áfa / fő / 2 nap – A részvételi díj teljes ellátást tartalmaz! (Reggeli büfé, ebédek, frissítők, kávé.)
  • Amennyiben egy cégtől 2 vagy több fő jelentkezik
    15% KEDVEZMÉNNYEL 76 415 Ft + 27% Áfa / fő áron  regisztrálhatnak rendezvényünkre!

JELENTKEZÉSI / FIZETÉSI / LEMONDÁSI FELTÉTELEK

Ez a meghívó a System Media Kft. részéről ajánlatnak minősül, a rendezvényre leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után.
A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
TANTERMI KÉPZÉS: A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag, a reggeli sütemény, üdítő, büfé, valamint a 3 fogásos ebéd költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk.

Részletek
Részletek
Megosztás
vezető jogtanácsos
irodavezető ügyvéd, szabályozási szakjogász
Dr. Homoki Péter széles körű és egyedülálló ügyvédi tapasztalattal rendelkezik az informatikai iparág területén. A MÜK-tól 2016-ban Pro Collegio Advocatorum díjat kapott, mivel segítette a Kamarát a hazai ügyvédek kötelező bírósági elektronikus kapcsolattartásra való felkészítésében.
adótanácsadó, adószakértő