Modern ügyviteltechnika az ügyvédi irodában
2 napos jogi asszisztens szoftverfelhasználói képzés
Az igazságszolgáltatás és a közigazgatás követelményeinek megfelelően egyre több területen válik szükségessé, hogy a jogi-, ügyvédi irodákban olyan asszisztensek segítsék a jogászi munkát, akik nem kizárólag ügyviteli feladatok ellátására alkalmasak, hanem döntés előkészítésre, egyszerűbb ügyekben való önálló eljárásra is képesek.
Képzésünk nekik próbál segítséget nyújtani gyakorlatban bemutatva
- a jogi irodákban használandó ügyviteli-, fizetési rendszereket, szoftvereket, programokat,
- ill. betekintést nyújtunk a számlázási alapismeretekbe is,
hogy gyorsan, hatékonyan tudjanak részvevőink megbirkózni az előttük álló feladatokkal.
- Képzésünk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!
Vélemények a képzésről:
„Szerintem mindegyik előadás jó volt, rengeteg ismeretet próbáltak átadni az előadók, tudtak volna még mindenről beszélni, ami a témákból kifolyólag érthető, hiszen mindegyik nagy anyag. Ugyanakkor azt gondolom, hogy ez volt a befogadható, követhető mennyiség. Az anyag még így is utólagos átnézést igényel a részemről, a következtetések leszűréséhez. Nagyon jó volt, hogy a diákat megkaptuk kinyomtatva, és a mellé is tudtunk jegyzetelni. Engem személy szerint az elektronikus ingatlannyilvántartás érdekelt volna jobban, de mivel ott a rendszer még nem áll készen, érthető, hogy azt csak érintőlegesen vettük át. Munkájukhoz további sok sikert kívánok!” /Dr. G. András/
TÉMAKÖRÖK
Dokumentumhitelesítés, elektronikus aláírás a gyakorlatban (e-szignó, AVDH) ▪ Számlázási alapismeretek ▪ Gyakorlati tudnivalók az e-személyi használatáról és a tipikus hibaforrásokról ▪ E-akta (ÜIR) rendszer használata ▪ Három fő fizetési mód az e-ügyintézéshez ▪ ÜK/PK/HK adminisztráció: értesítési szabályok, értesítési profilok, ügykezelők ▪ ÜK/PK/HK használat: letöltés, feltöltés, tartós tár, címkék ▪ E-papír használat, keresés, példák ▪ SZÜF bemutatása, példák, kedvencek ■ Konzultáció
ELŐADÓINK
- Dr. Oroszvári Dániel ügyvéd, Homoki Ügyvédi Iroda
- Dr. Homoki Péter irodavezető ügyvéd, szabályozási szakjogász
- Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.
- Dr. Lovas Lilla vezető jogtanácsos, Microsec Zrt.
- Bonácz Zsolt adószakértő
RÉSZLETES PROGRAM
1 NAP (2022. október 11.)
10:00-11:30 Dr. Lovas Lilla, vezető jogtanácsos, Microsec Zrt.
Dokumentumhitelesítés, elektronikus aláírás a gyakorlatban
11:30-12:30 Bonácz Zsolt, adószakértő
Számlázási alapismeretek
12:30-13:30 Ebéd
13:30-15:30 Dr. Homoki Péter, irodavezető ügyvéd, Homoki Ügyvédi Iroda
– Gyakorlati tudnivalók az e-személyi használatáról és a tipikus hibaforrásokról
– Dr. Oroszvári Dániel, ügyvéd, Homoki Ügyvédi Iroda
E-akta (ÜIR) rendszer használata
– Dr. Szijártó Máté, ügyvédjelölt, Homoki Ügyvédi Iroda
Fizetési módok az e-ügyintézéshez
2. NAP (2022. október 12.)
10:00-16: 00 Előadó: Ardó Péter, ügyvezető
Témakörök:
Elektronikus aláírás ügyvédi felhasználásai területei:
- elektronikus cégeljárás
- FMH
- JÜB
- elektronikus szerződéskötés
- elektronikus ingatlannyilvántartás
12:00-13:00 ebédszünet
Elektronikusügyintézés a gyakorlatban:
- E-kapcsolattartás
- E-ügyintézési lehetőségek (bíróság, ügyészség, rendőrség, NAV, kamarák, közjegyzők, végrehajtók stb.)
- Cégkapu alapok
- Bíróság, NAV, közjegyzők: beadványok ÁNYK-val, BLANKETTA-val
- Személyre Szabott Ügyintézési Felület (iForm keresetlevelek)
- Egyéb e-ügyintézési portálok: IKR, ÖHP, inNOVA, E-PAPÍR
DÁTUM, IDŐPONT / HELYSZÍN
- 2022. október 11-12. kedd-szerda 10.00-16.00 óráig, Regisztráció 9.00 órától.
- Hunguest Hotel Millennium (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)
RÉSZVÉTELI DÍJ / KEDVEZMÉNYEK
- Részvételi díj: 89.900 Ft + áfa / fő / 2 nap – A részvételi díj teljes ellátást tartalmaz! (Reggeli büfé, ebédek, frissítők, kávé.)
- Amennyiben egy cégtől 2 vagy több fő jelentkezik
15% KEDVEZMÉNNYEL 76 415 Ft + 27% Áfa / fő áron regisztrálhatnak rendezvényünkre!
JELENTKEZÉSI / FIZETÉSI / LEMONDÁSI FELTÉTELEK
Ez a meghívó a System Media Kft. részéről ajánlatnak minősül, a rendezvényre leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után.
A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
TANTERMI KÉPZÉS: A konferencia díja költségként elszámolható, tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag, a reggeli sütemény, üdítő, büfé, valamint a 3 fogásos ebéd költségeit. Az étkezési költséget (beleértve a reggeli sütemények, frissítők és az ebéd költségét is) a számlán külön sorban közvetített szolgáltatásként számlázzuk.