KREDITPONTOS ÜGYVÉD TOVÁBBKÉPZÉSEK | KÖNYVELŐ, ADÓSZAKÉRTŐ, AT TOVÁBBKÉPZÉSEK | ADÓZÓNA TOVÁBBKÉPZÉS | ÁKSZ TOVÁBBKÉPZÉSEK

A papír alapú vagy elektronikus iratkezelés?
Online képzés

Egyre gyakoribb annak a kérdésnek a felvetése, hogy hogyan váltsuk ki a papír alapú iratkezelést? Az ötlet, hogy papírmentes irodát alakítsunk ki vonzó mindenki számára, de vajon elérhető-e ez? Mindeközben a dokumentumbiztonsággal kapcsolatos elvárások nem változtak meg. Hogyan lehetséges tehát egyszerre alkalmazkodni a technikai feltételek megváltozásához és a vonatkozó szabályozási és adatbiztonsági környezethez? Mi kell a jó döntéshez és hogyan tudunk jól dönteni?
(Az online képzés a 2025. márciusában megrendezett konferencia kép- és hanganyagából készült!)

Jogi, adatvédelmi képzéseinket a Magyar Jogászegylet Fővárosi Szervezete és a Magyar Közlöny Lap- és Könyvkiadó
és a Gál Ferenc Egyetem szakmai támogatásával szervezzük!

TÉMAKÖRÖK

Papír alapú és elektronikus iratkezelés hasonlósága és különbsége ▪ Iratkezelés a közszférában és a vállalkozásoknál ▪ Iratokkal szemben támasztott követelmények ▪ Iratkezelés belső szabályozása ▪ Elektronikus másolatkészítések a DÁP után ▪ Hiteles elektronikus iratkezelés ▪ Hogyan döntsünk az iratkezelés fejlesztéséről ▪ Iratkezelés fejlesztési indikátorok ▪ Bizalmi szolgáltatások az elektronikus iratkezelésben: E-aláírások, időbélyegzés, archiválás, papírlapú dokumentumok hiteles e-konverziója

ELŐADÓNK

  • Csóti Csaba iratkezelési szakértő, főlevéltáros, történész

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 26 900 Ft / fő + 27% Áfa / fő

A KÉPZÉS ELÉRHETŐSÉGE

  • A képzés 2025. március 31-től 2025. december 28-ig korlátlan hozzáféréssel elérhető!

JELENTKEZÉSI / FIZETÉSI FELTÉTELEK

KÁRTYÁS FIZETÉS:
A kártyás fizetés után azonnal e-mailben elküldjük a képzés elkezdéséhez szükséges belépési kódokat, ill. a számlát. A képzést azonnal elkezdheti!
ÁTUTALÁSOS FIZETÉS:
A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazoló e-mailt küldünk. A visszaigazoló e-mailhez csatolt DÍJBEKÉRŐT kérjük a fizetési határidőig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni. Oktatási segédanyagot biztosítunk .pdf formátumban. A befizetett díjbekérő után küldjük ki azokat a belépési kódokat, amivel az online képzést képzési portálunkon elkezdheti!
TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK:
Támogatott operációs rendszerek: Windows 7, Win 8, Win 10.
NEM támogatott operációs rendszerek: Windows 95, Windows XP, – Apple operációs rendszerek.
Támogatott böngészők: Internet Explorer (IE 11-től), Windows Edge (14-től), Firefox Mozilla vagy Google Chrome böngészőben kezdje el a képzést!
Opera böngésző NEM támogatott!
Egyéb követelmények: JavaScript engedélyezése. A böngészőben a felugró (pop-up) ablakok engedélyezése!
HÁLÓZATI KÖVETELMÉNYEK:
Minimálisan 1MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A tananyagok mobil eszközökön való megtekintése nem támogatott! A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
A System Media Kft. a Magyar Ügyvédi Kamara Oktatási Bizottságánál akkreditált képzési hely.
Akkreditációs száma: AK001001/2020

Részletek
Részletek
Megosztás
iratkezelési szakértő, főlevéltáros
1997 óta dolgozik levéltári területen. 2005 óta a fizikai iratrendezés, 2006 óta pedig az elektronikus iratrendezés területén végez szakértői munkákat. Az elmúlt évtizedben számos közepes és nagyvállalat, bank, államigazgatási szervezet és önkormányzat iratkezelési szervezetének kialakításában, iratkezelő szoftvereik bevezetésében, illetve digitalizálási munkák háttérelemzésében vett részt.