KREDITPONTOS ÜGYVÉD TOVÁBBKÉPZÉSEK | KÖNYVELŐ, ADÓSZAKÉRTŐ, AT TOVÁBBKÉPZÉSEK | ADÓZÓNA TOVÁBBKÉPZÉS | ÁKSZ TOVÁBBKÉPZÉSEK

Számlázási ügyintézői ismeretek – Államilag tanúsított szakmai képzés
2 napos ONLINE ÉLŐ Képzés megújult tematikával (MS Teams közvetítés)

A számlázási ügyintéző fő tevékenysége a vállalkozások működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzése, illetve az azokban való közreműködés. Sokan dolgoznak ezen a területen minden szükséges végzettség nélkül, illetve sok esetben kisebb méretű cégeknél a számlázási feladatok az irodavezetőre hárulnak.
Képzésünk célja, hogy gyakorlati segítséget, tudást nyújtsunk azoknak, akik most kezdik a számlákkal való ismerkedést, és szeretnék átlátni a pénzügyi folyamatokat, kötelezettségeket.
Előadónk részletesen bemutatja és elmagyarázza a számlázásra vonatkozó jogforrásokat, az Áfa tv. területi alkalmazását, a törvény tárgyi hatályát, a számlával szemben támasztott alaki és tartalmi követelményeket, a számla utólagos korrekciójára vonatkozó szabályokat és a jellemző ügyletek számlázására vonatkozó szabályait.

A képzés az elmélet mellett nagy hangsúlyt fektet a gyakorlatra, a rendszeresen előforduló problémákra megoldási javaslatokat kínál, a napi munka megkönnyítéséhez praktikákat nyújt. A második nap végére a résztvevő alkalmas lesz a számlázási feladatok teljes körű ellátására, beleértve az egyedi, problémás esetek megoldását is.
Gyakorlati képzésünket ajánljuk minden olyan érintett cég, intézmény munkatársainak, akik:

  • gyakorlatban is felhasználható szakmai képesítést szeretnének szerezni jelenlegi munkájukhoz,
  • vagy már szakmai képesítéssel akarnak jobb pozíciót megpályázni a magyar munkaerőpiacon.

Képzésünk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik.
A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!

A System Media Kft. felnőttképzési engedélyszáma: E-001831/2018.
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/003737

TÉMAKÖRÖK

1. nap: Számlázási alapismeretek

  • Áfa törvény hatálya; Számlarendelet és Pénztárgéprendelet előírásai
  • Adóköteles ügyletek meghatározása (termékértékesítés, szolgáltatásnyújtás)
  • Közösségi ügyletek szabályai; Exportra vonatkozó mentességi szabályok
  • Adófizetésre kötelezett személy, az adófizetési kötelezettség keletkezése
  • Számla adattartalmára vonatkozó szabályok; Kapcsolódó adatszolgáltatási kötelezettség
  • A számlákkal kapcsolatos követelményrendszer; Bizonylatok megőrzési kötelezettsége
    Meghatalmazott számlakibocsátási szabályai; Számlakiállítási határidő;
  • Számlakorrekciók (érvénytelenítés, helyesbítés);
  • Egyszerűsített számla és nyugta kiállítási szabályai

2. nap: Speciális számlázási helyzetek

  • Teljesítési hely meghatározása; Teljesítés időpontja és annak jelentősége
  • Devizában meghatározott ellenérték számlázása
  • Időszakonkénti elszámolású ügyletek; Előlegszámlával kapcsolatos szabályok
  • Gyűjtőszámla kiállításának szabályai; Tárgyi eszközök értékesítése
  • Fordított adózású ügyletek; Ingyenes ügyletek bizonylatolása
  • Ingatlanértékesítés áfa szabályai; Ingatlan bérbeadás áfa szabályai
  • Pénzforgalmi elszámolás lényege; Alanyi adómentesség
  • Közvetített szolgáltatások jelentősége
  • Adómentes ügyletek

ELŐADÓNK

  • Szolnoki Szabina mérlegképes könyvelő, közgazdász, ügyvezető E&Sz Accounting Kft.

ÉLŐ KÖZVETÍTÉS IDŐPONTJA

  • 2025. március 25-26. kedd, szerda 9-16-ig
    MS Teams belépés: 8:45-től.

KÉPZÉSI DÍJA

  • 80 000 Ft + 27% ÁFA / fő / 2 nap
  • Amennyiben egy cégtől 2 vagy több fő jelentkezik
    75 000 Ft + 27% Áfa / fő / 2 nap áron  regisztrálhatnak rendezvényünkre!
  • Az alap részvételi díj tartalmazza:
    – a két napos képzést,
    – prezentációt elektronikus kiadvány formában,
    – a képzés elvégzéséről szóló, a FAR rendszerből kiállítható állami tanúsítványt.

HIRDETÉS

EPR ÉS KÖRNYEZETVÉDELMI TERMÉKDÍJ ASSZISZTENS
ÁLLAMILAG TANÚSÍTOTT 2 NAPOS SZAKMAI KÉPZÉS

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK AZ ONLINE, ÉLŐ KÖZVETÍTÉSRE, AZ ÁLLAMI TANÚSÍTVÁNY KIADÁSÁNAK FELTÉTELE

  • A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás letöltése és használata ingyenes.
  • A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
  • A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás.
  • A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni.
  • Az állami tanúsítvány kiadásának kiadásának feltétele: a rendezvény közvetítés időtartamának minimum 90%-án való igazolt részvétel.

Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobilinternetet használó eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

FIZETÉSI FELTÉTELEK (TANTERMI-, ÉLŐ KÖZVETÍTÉS-, E-LEARNING KÉPZÉS)

Ez a meghívó a System Media Kft. részéről ajánlatnak minősül, a rendezvényre leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után.
FIZETÉSI FELTÉTELEK TANTERMI KÉPZÉS / ÉLŐ KÖZVETÍTÉS ESETÉN: A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat a OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
FIZETÉSI FELTÉTELEK  E-LEARNING KÉPZÉS ESETÉN: A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazoló e-mailt küldünk. A visszaigazoló e-mailhez csatolt DÍJBEKÉRŐT kérjük a fizetési határidőig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni. Oktatási segédanyagot biztosítunk .pdf formátumban. A befizetett díjbekérő után küldjük ki azokat a belépési kódokat, amivel az online képzést képzési portálunkon a jelentkezéskor megadott időszakon belül elkezdheti!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

LEMONDÁSI FELTÉTELEK 

Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvény időpontját vagy a kurzus kezdést megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!

Részletek
Részletek
Megosztás