KREDITPONTOS ÜGYVÉD TOVÁBBKÉPZÉSEK | KÖNYVELŐ, ADÓSZAKÉRTŐ, AT TOVÁBBKÉPZÉSEK | ADÓZÓNA TOVÁBBKÉPZÉS | ÁKSZ TOVÁBBKÉPZÉSEK

Ügyfélpanaszok hatékonyan kezelése – Államilag tanúsított 2 napos szakmai képzés
(MS Teams élő közvetítés)

A panaszt tevő vevőt a legtöbb kereskedő a háta közepére sem kívánja. Pedig statisztikák azt mutatják, hogy a jól kezelt panaszos vevőkből lojális vásárlókat varázsolhatunk, akár akkor is, ha panaszukat végül elutasítjuk. Az ügyfél véleménye olyan érték, amit a jelenlegi piaci versenyben senki nem hagyhat figyelmen kívül.
Mitől sikeresebb az egyik cég, mint a másik? Mitől van több panasz egy termékre/ cégre/ szolgáltatásra, mint a másik hasonlóra? Talán az egyik legfontosabb, hogy a különböző cégek eltérő módon bánnak az ügyfeleikkel, eltérő panaszkezelési stratégiát követnek.

Alakítsa ki a leghatékonyabb stratégiát és képezze az ügyfelekkel közvetlen kapcsolatban kerülő munkatársakat, hisz Ők ebben a folyamatban kulcsszereplők!

A tájékozott szolgáltató, kereskedő pontosan ismeri a jogszabályokat, azok pontos alkalmazása során azonban kérdések merülnek fel. Jöjjön el és a gyakorlati megoldások mellett ismerje meg részletesen a jogszabályokat! A kétnapos képzés során felkészítjük a résztvevőket a feladataik ellátására, hasznos tippeket kapnak a panaszkezelésre, a panaszok megelőzésére, a hatékony panaszügyintézésre és megismerik a vásárlói elégedettség fenntartására épülő ügyfélszolgálati módszereket!

  • A képzésen a résztvevők gyakorlati tippeket és inspirációt kapnak mindennapi munkájuk során felmerült ügyfélpanaszok kezeléséhez, így hatékonyabb lesz a munkavégzésük,
  • A későbbi munkavégzése teljesítménye nő, mert a résztvevők a képzésen új kontextusba helyezik munkájukat: jobban fogják látni, mennyire fontos, amit csinálnak,
  • Megismerhetik más cégek, társaságok panaszkezelését (anonim módon), tanulhatnak a stratégiájukból,
  • Pontosabb képet kaphatnak a GDPR, a Whistle blowing, az ESG és az általános panaszkezelés viszonyáról,
  • csökken a panaszügyek költsége, mert professzionálisabban tudják kezelni a beérkező panaszokat,
  • csökken a kiégés és a fluktuáció veszélye, ezáltal a cég pénzt, időt és energiát takaríthat meg

A 2 napos képzés a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A 2 napos képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki! (A System Media Kft. felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2020/003737)

ELŐADÓNK:

Siklósi Máté fogyasztóvédelmi szakértő, ügyvezető CP Contact Kft.
Siklósi Máté a hazai fogyasztóvédelmi szakma meghatározó szereplője, aki szerteágazó tapasztalatainak köszönhetően a hatóságok, a cégek, és a fogyasztók szempontjait is átlátja.
Hatósági munkát az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál, a MÁV-nál utasjogi biztosként, a PSzÁF-nél fogyasztóvédelmi igazgatóként végzett.
Éveken keresztül adott tanácsokat a fogyasztóknak az ország első online fogyasztóvédelmi fórumán, a Panaszfalon, majd megalakította az ország első fogyasztóvédelmi tanácsadó cégét, a CP Contactot, amellyel kereskedőket és vállalkozásokat segít abban, hogyan folytathatnának minél inkább fogyasztóbarát üzletvitelt.
Innovatív ötletei közé tartozik a WestEnd Vevőkör, ami a bevásárlóközpontban azonnali segítséget nyújt a vásárló-üzlet viták rendezésére, valamint a Panaszkezelő.hu, amelynek segítségével online készíthetnek minőségi kifogás vagy panaszjegyzőkönyveket a vállalkozók/szolgáltatók.

KÉPZÉSI TEMATIKA/TÉMAKÖRÖK

  • Panasz fogalma, fogalmai
  • Panaszkezelés kultúrája, stratégiák, ezek illeszkedése a vállalati működéshez, stratégiához
    • Miért kaphatunk panaszt és hogyan kezelhetjük hatékonyan azt?
    • Mit vár az ügyfél tőlünk – mi az ami nem teljesülhetett?
    • Milyen ügyféligények rejtőzhetnek a panaszokban?
  • Panaszkezelési módszertanok és lehetőségek
    • Hogyan kommunikáljunk hatékonyan a panaszkezelés során?
    • Milyen módon kompenzálhatunk jól, amelyben az ügyfél is win – win helyzetben érzi magát?
    • Hogyan tudjuk összehangolni a vevői, ügyfél elvárásokat és saját panaszkezelésünket?
    • Miként fordíthatjuk meg? Panaszból értékesítés?
    • Lehet a panasz, szolgáltatásfejlesztési lehetőség?
  • Panaszkezelés jogi háttere
    • Pénzügyi szervezetek panaszkezelése
    • Közszolgáltatók panaszkezelése az Fgytv alapján
    • Egyéb szervezetek panaszkezelése az Fgytv alapján
    • Whistle blowing, GDPR, ESG szerinti panaszkezelés
  • Írásbeli és szóbeli panasz kezelése
    • Technikák, csatornák fenntartása, elengedése
    • MI tartozik a szóbeli panaszhoz, mi nem?
    • Vásárlók könyvének helyes kezelése
  • Panaszok elutasítása hatékonyan
    • Elutasítható jogszerűen egy panasz?
    • Mikor jelent veszélyt egy hatósági vizsgálat az elutasított panaszra?
    • Utasíts el úgy, hogy a vásárló megköszönje!
  • Hatósági vizsgálatok a panaszkezelésben: mi jogszerű és mi nem
    • Amit az MNB büntet
    • Amit a fogyasztóvédelmi hatóságok büntetnek
    • Mik a határterületek
    • Határidők kezelése, érdemi válasz, elérhetőségek,
    • Megtévesztő kereskedelmi gyakorlat a panaszkezelésben
  • Stresszkezelés, statisztikák, panaszkezelés eredményeinek visszacsatornázása az üzletmenetbe

RÉSZVÉTELI DÍJ / KEDVEZMÉNYEK

  • 2 NAPOS KÉPZÉS ÁRA: 80 000 Ft + 27 % áfa / fő / 2 nap
  • Amennyiben egy cégtől 2 vagy több fő jelentkezik
    10 000 FT KEDVEZMÉNNYEL 70 000 Ft + 27% ÁFA / FŐ ÁRON  regisztrálhatnak rendezvényünkre!

A KÉPZÉS IDŐPONTJAI

  • (1. nap) 2025. június 11. (szerda)  9:00 – 16:00 óráig
  • (2. nap) 2025. június 12. (csütörtök)  9:00 – 16:00 óráig

AZ ÁLLAMI TANÚSÍTVÁNY KIADÁSÁNAK FELTÉTELE (TANTERMI, ÉLŐ KÖZVETÍTÉS) ESETÉN

Élő közvetítés: A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás letöltése és használata ingyenes.
A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás.
A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni.
Az állami tanúsítvány kiadásának kiadásának feltétele: a 3 NAPOS rendezvény közvetítés időtartamának minimum 90%-án való igazolt részvétel.
Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobilinternetet használó eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Az állami tanúsítvány kiadásának kiadásának feltétele tantermi képzés esetén: A rendezvényen való részvétel igazolása a résztvevő aláírásával minden képzési nap kezdetén és végén, összesen napi két alkalommal.

FIZETÉSI FELTÉTELEK (TANTERMI-, ÉLŐ KÖZVETÍTÉS-, E-LEARNING KÉPZÉS)

Ez a meghívó a System Media Kft. részéről ajánlatnak minősül, a rendezvényre leadott jelentkezés az ajánlat elfogadásának számít, és fizetési kötelezettséget von maga után.
FIZETÉSI FELTÉTELEK TANTERMI KÉPZÉS / ÉLŐ KÖZVETÍTÉS ESETÉN: A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat a A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
FIZETÉSI FELTÉTELEK  E-LEARNING KÉPZÉS ESETÉN: A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazoló e-mailt küldünk. A visszaigazoló e-mailhez csatolt DÍJBEKÉRŐT kérjük a fizetési határidőig kiegyenlíteni szíveskedjenek. A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni. Oktatási segédanyagot biztosítunk .pdf formátumban. A befizetett díjbekérő után küldjük ki azokat a belépési kódokat, amivel az online képzést képzési portálunkon a jelentkezéskor megadott időszakon belül elkezdheti!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

LEMONDÁSI FELTÉTELEK (TANTERMI-, ÉLŐ KÖZVETÍTÉS ESETÉN)

Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvény időpontját vagy a kurzus kezdést megelőző 9. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!

Részletek
Részletek
Megosztás