Vállalkozás a neten!
Vállalati Facebook és Google Ads hirdetési kampányok gyakorlata
Államilag tanúsított 2 napos képzés
A jól beállított Facebook (Meta) vagy Google Ads (Adwords) hirdetés olcsó, mérhető, tesztelhető és az elérhető legjobb célzást nyújtja. Miért fizetne ügynökségnek, ha cégen belül Ön is elsajátíthatja a két leghatékonyabb online hirdetési rendszer használatát?
Két napos gyakorlati hirdetési webináriumaink segítségével tapasztalt szakértőinktől tanulhatja meg a Facebook és Google Ads hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre, kiscsoportos tréning keretén belül.
A Facebook képzés 7 napig visszanézhető!
- Hallgatóink a képzések elvégzése után olyan tudás birtokába jutnak, amely segítségével önállóan és hatékonyan tudják használni a hirdetési platformokat és annak hirdetési eszközeit.
- Olyan ismeretekhez juthatnak, melyek tovább növelik kampányaik megtérülését, előnyt szerezve a versenytársakkal szemben az online csatatéren! Megismerkedhetnek olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javítják kampányok áttekinthetőségét rengeteg időt megspórolva a kampányok felállításakor és az optimalizálás folyamán.
- Továbbá választ kaphatnak korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtak senkitől megkérdezni!
- Képzésünk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!
A képzésekre Microsoft Teams webinárium alkalmazásokon keresztül kerül sor.
Külön-külön vagy mindkét webináriumra is tud jelentkezni!
A Facebook szeminárium részvételi feltétele: saját Facebook üzleti fiók.
GOOGLE ADS HALADÓ KÉPZÉS
2023 / április / 26 / szerda
ÚJ KÖZÖSSÉGI MÉDIA TRENDEK!
TIKTOK, INSTA ÚJDONSÁGOK, BEREAL, TWITCH
2023 / április / 27 / csütörtök
TÉMAKÖRÖK / META (FACEBOOK)
Az utóbbi időben sok hirdetési letiltásba fut bele? Szeretne olcsón és hatékonyan hirdetni? Szeretne termékéhez és/vagy szolgáltatásához leginkább illeszkedő rajongókat (és potenciális vásárlókat) gyűjteni és költséghatékonyan értékesíteni?
- Megismerheti a speciális beállítási lehetőségeket is lehetővé tevő Hirdetéskezelőt
- Megtanulhatja hogyan célozzon célcsoportjára, adatbázisaira vagy éppen hogyan képezzen korábbi vásárlóihoz hasonló adatbázisokat a leghatékonyabban
- Megismerheti a hirdetési szabályokat és trendeket és megakadályozhatja, hogy a Facebook kitiltsa, vagy letiltsa 28 napra hibás hirdetési tevékenységei miatt
- Megtanulhatja, hogyan ellenőrizze és szabályozza leghatékonyabban hirdetéseit, hogyan kövesse hirdetésekkel ügyfeleit, illetve hogyan mérje hirdetései hatékonyságát, hogyan optimalizálja megjelenéseit, kampányait és hogyan írjon eredményes hirdetési szövegeket
- Mérés ellenőrzése, beállítása – FB pixel létrehozása, elhelyezése.
- Kampánybeállítások, konverziók mérése (Mi a konverzió? Hogyan mérjük) – Konverzókövetés módjai (Url-szabályok és mérés alapeseményekkel) – Kódok ellenőrzése (Pl. Chrome bővítménnyel) – webkonverziós kampány létrehozása (Konv. hozzárendelése hirdetéssorozathoz).
- Haladó célzási beállítások – Geográfiai célzás (GPS, gombostű, helyszínek csoportos hozzáadása) – egyéni célközönség létrehozás, mentés – REMARKETING – RETARGETING működése – célközönségek létrehozása, használata, célzások, címkézés – Részletes célzási beállítások: érdeklődés alapján, átfedések ellenőrzése – célzás kapcsolatok alapján – hasonmás és hasonló célcsoport létrehozása, használata.
- Hirdetéssorozat költség-, ütemezés és elhelyezés beállításai, licitstratégia – hirdetés elhelyezései és kiválasztása – Insta hirdetésekről (Insta és FB fiók összekapcsolása) – hirdetés Messengerben – Ütemezés beállítása – licitstratégiák módjai.
- Haladó kreatívok létrehozása – Galéria hirdetés és létrehozása – Call to action gomb – dinamikus kreatív (és eredmények).
- Különleges (keveset használt) kampánymegoldások – Ajánlat és létrehozása, beváltása – Lead Ads kampány és kreatív létrehozása.
- FB hirdetési szabályok – Életkor, tiltott tartalom, GDPR – képek ellenőrzése, kép szabályok
- Kampányok kiértékelése és jelentések beállításai.
- Kampány optimalizálás – hirdetések optimalizálása – Licitek, gyors módosítás – kreatív tesztelés – célzás tesztelés – elhelyezés tesztelés – landing oldal tesztelés.
- Ötletek FB kampányokhoz cél alapján – Követők szerzése – E-mail feliratkozók – termékértékesítés – saját tartalom népszerűsítés alapján.
TÉMAKÖRÖK / GOOGLE ADS
Szemináriumunkon meg fogja tanulni hogy hogyan kerülhet a Google találati lista elejére (a fizetős Google Ads szekcióban) valamint azt is, hogy miként jeleníthet meg hirdetéseket a Google tartalmi hálózatában (display). A Google Ads account létrehozása előtt bemutatom, hogy kinek és milyen elvek mentén érdemes használni a PPC hirdetési modellt.
A szeminárium végére lesz egy saját Google Ads fiókja, tudni fogja, hogy
- milyen hirdetéseket kezelhet,
- az egyes kampánytípusok beállítási trükkjeit,
- milyen elvek mentén hozzon létre hirdetéscsoportokat (adgroupokat),
- miként kell konverziót beállítani,
- milyen kulcsszavakat használjon,
- miként futtathat sikeres display kampányokat
Ezekről a témakörökröl tanulhat részletesen: Mi az a PPC modell? Miben különbözik más hirdetési modellektől? – Google kampánytípusok – hol és miként jeleníthetek meg hirdetéseket? (Search, Display, Shopping, Hotel Ads, Google Maps, Gmail stb. megjelenések) – Google Ads fiók létrehozásának lépései (számlázási beállítások, e-mail értesítők, jogosultságok kezelése) – Search (Keresési hálózat) alapkoncepciók bemutatása: minőségi mutató, lefedettség és ajánlattétel. – Jó kampánystruktúra létrehozásának trükkjei. – Kulcsszó típusok bemutatása és használatuk a gyakorlatban. – Honnan vegyük a kulcsszavainkat? – Milyen a jó hirdetés és hogyan hozzam létre azokat? – Display kampányok alapjai. – A legfontosabb szakkifejezések, mérőszámok és azok magyarázata. (CPC, Bid, CPA, RoAS, ROI, Bounce Rate) – Konverziók és mérési pontok bemutatása – Hasznos eszközök a Google Adsben: Keresési kifejezések, Auction insights, Ads preview tool. – Google teljesítmény (performance) riportok használata – Közönségek (Audiences) használata és optimalizálása. Melyek a legtipikusabb közönségek? – Ajánlattételi metódusok részletes bemutatása. – Miként kalkuláljunk maximális CPC-t, target CPA-t vagy target RoASt? – Display kampányok haladó beállítás
ELŐADÓNK (FACEBOOK/META)
- Klausz Melinda közösségi média specialista.
(Az Év Marketing Nagykövete (a Magyar Marketing Szövetség 2021. évi díja)
FACEBOOK/META KÉPZÉS IDŐPONTJA
- 2023. április 20. (csütörtök), 10-15:30-ig, (5 óra + szünetek)
RÉSZVÉTELI DÍJ
- 41 900 Ft + Áfa / fő / nap
TAKARÍTSON MEG 10% MOST!
Amennyiben egy cégtől mindkét képzési napra regisztrálnak
75 420 FT + ÁFA / FŐ
áron jelentkezhetnek a 2 napos rendezvényünkre
ELŐADÓNK (GOOGLE ADS)
- Molnár Dániel PPC Senior Manager
GOOGLE ADS KÉPZÉS IDŐPONTJA
- 2023. április 19. (szerda), 10-15:30-ig, (5 óra + szünetek).
FIZETÉSI FELTÉTELEK – LEMONDÁSI FELTÉTELEK
- A rendezvényközvetítések (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
- A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 15 perccel tud csatlakozni.
FIZETÉSI FELTÉTELE: A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után! A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. Kizárólag befizetett részvételi díj ellenében tud résztvenni a képzésen! A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
LEMONDÁSI FELTÉTELEK: Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 8. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
A System Media Kft. felnőttképzési engedélyszáma: E-001831/2018.
A System Media Kft. felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2020/003737
Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil internetes eszközökön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk!