Vállalkozás a neten!
Vállalati Facebook és Google Ads hirdetési kampányok gyakorlata
Államilag tanúsított 2 napos képzés

A jól beállított Facebook (Meta) vagy Google Ads (Adwords) hirdetés olcsó, mérhető, tesztelhető és az elérhető legjobb célzást nyújtja. Miért fizetne ügynökségnek, ha cégen belül Ön is elsajátíthatja a két leghatékonyabb online hirdetési rendszer használatát?
Két napos gyakorlati hirdetési webináriumaink segítségével tapasztalt szakértőinktől tanulhatja meg a Facebook és Google Ads hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre, kiscsoportos tréning keretén belül.
A Facebook képzés 7 napig visszanézhető!

  • Hallgatóink a képzések elvégzése után olyan tudás birtokába jutnak, amely segítségével önállóan és hatékonyan tudják használni a hirdetési platformokat és annak hirdetési eszközeit.
  • Olyan ismeretekhez juthatnak, melyek tovább növelik kampányaik megtérülését, előnyt szerezve a versenytársakkal szemben az online csatatéren! Megismerkedhetnek olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javítják kampányok áttekinthetőségét rengeteg időt megspórolva a kampányok felállításakor és az optimalizálás folyamán.
  • Továbbá választ kaphatnak korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtak senkitől megkérdezni!
  • Képzésünk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!

A képzésekre Microsoft Teams webinárium alkalmazásokon keresztül kerül sor.
Külön-külön vagy mindkét webináriumra is tud jelentkezni!

A Facebook szeminárium részvételi feltétele: saját Facebook üzleti fiók.

GOOGLE ADS HALADÓ KÉPZÉS
2023 / április / 26 / szerda

ÚJ KÖZÖSSÉGI MÉDIA TRENDEK!
TIKTOK, INSTA ÚJDONSÁGOK, BEREAL, TWITCH

2023 / április / 27 / csütörtök

TÉMAKÖRÖK / META (FACEBOOK)

Az utóbbi időben sok hirdetési letiltásba fut bele? Szeretne olcsón és hatékonyan hirdetni? Szeretne termékéhez és/vagy szolgáltatásához leginkább illeszkedő rajongókat (és potenciális vásárlókat) gyűjteni és költséghatékonyan értékesíteni?

  • Megismerheti a speciális beállítási lehetőségeket is lehetővé tevő Hirdetéskezelőt
  • Megtanulhatja hogyan célozzon célcsoportjára, adatbázisaira vagy éppen hogyan képezzen korábbi vásárlóihoz hasonló adatbázisokat a leghatékonyabban
  • Megismerheti a hirdetési szabályokat és trendeket és megakadályozhatja, hogy a Facebook kitiltsa, vagy letiltsa 28 napra hibás hirdetési tevékenységei miatt
  • Megtanulhatja, hogyan ellenőrizze és szabályozza leghatékonyabban hirdetéseit, hogyan kövesse hirdetésekkel ügyfeleit, illetve hogyan mérje hirdetései hatékonyságát, hogyan optimalizálja megjelenéseit, kampányait és hogyan írjon eredményes hirdetési szövegeket
  • Mérés ellenőrzése, beállítása – FB pixel létrehozása, elhelyezése.
  • Kampánybeállítások, konverziók mérése (Mi a konverzió? Hogyan mérjük) – Konverzókövetés módjai (Url-szabályok és mérés alapeseményekkel) – Kódok ellenőrzése (Pl. Chrome bővítménnyel) – webkonverziós kampány létrehozása (Konv. hozzárendelése hirdetéssorozathoz).
  • Haladó célzási beállítások – Geográfiai célzás (GPS, gombostű, helyszínek csoportos hozzáadása) – egyéni célközönség létrehozás, mentés – REMARKETING – RETARGETING működése – célközönségek létrehozása, használata, célzások, címkézés – Részletes célzási beállítások: érdeklődés alapján, átfedések ellenőrzése – célzás kapcsolatok alapján – hasonmás és hasonló célcsoport létrehozása, használata.
  • Hirdetéssorozat költség-, ütemezés és elhelyezés beállításai, licitstratégia – hirdetés elhelyezései és kiválasztása – Insta hirdetésekről (Insta és FB fiók összekapcsolása) – hirdetés Messengerben – Ütemezés beállítása – licitstratégiák módjai.
  • Haladó kreatívok létrehozása – Galéria hirdetés és létrehozása – Call to action gomb – dinamikus kreatív (és eredmények).
  • Különleges (keveset használt) kampánymegoldások – Ajánlat és létrehozása, beváltása – Lead Ads kampány és kreatív létrehozása.
  • FB hirdetési szabályok – Életkor, tiltott tartalom, GDPR – képek ellenőrzése, kép szabályok
  • Kampányok kiértékelése és jelentések beállításai.
  • Kampány optimalizálás – hirdetések optimalizálása – Licitek, gyors módosítás – kreatív tesztelés – célzás tesztelés – elhelyezés tesztelés – landing oldal tesztelés.
  • Ötletek FB kampányokhoz cél alapján – Követők szerzése – E-mail feliratkozók – termékértékesítés – saját tartalom népszerűsítés alapján.

TÉMAKÖRÖK / GOOGLE ADS

Szemináriumunkon meg fogja tanulni hogy hogyan kerülhet a Google találati lista elejére (a fizetős Google Ads szekcióban) valamint azt is, hogy miként jeleníthet meg hirdetéseket a Google tartalmi hálózatában (display). A Google Ads account létrehozása előtt bemutatom, hogy kinek és milyen elvek mentén érdemes használni a PPC hirdetési modellt.
A szeminárium végére lesz egy saját Google Ads fiókja, tudni fogja, hogy

  • milyen hirdetéseket kezelhet,
  • az egyes kampánytípusok beállítási trükkjeit,
  • milyen elvek mentén hozzon létre hirdetéscsoportokat (adgroupokat),
  • miként kell konverziót beállítani,
  • milyen kulcsszavakat használjon,
  • miként futtathat sikeres display kampányokat

Ezekről a témakörökröl tanulhat részletesen: Mi az a PPC modell? Miben különbözik más hirdetési modellektől? – Google kampánytípusok – hol és miként jeleníthetek meg hirdetéseket? (Search, Display, Shopping, Hotel Ads, Google Maps, Gmail stb. megjelenések) – Google Ads fiók létrehozásának lépései (számlázási beállítások, e-mail értesítők, jogosultságok kezelése) – Search (Keresési hálózat) alapkoncepciók bemutatása: minőségi mutató, lefedettség és ajánlattétel. – Jó kampánystruktúra létrehozásának trükkjei. – Kulcsszó típusok bemutatása és használatuk a gyakorlatban. – Honnan vegyük a kulcsszavainkat? – Milyen a jó hirdetés és hogyan hozzam létre azokat? – Display kampányok alapjai. – A legfontosabb szakkifejezések, mérőszámok és azok magyarázata. (CPC, Bid, CPA, RoAS, ROI, Bounce Rate) – Konverziók és mérési pontok bemutatása – Hasznos eszközök a Google Adsben: Keresési kifejezések, Auction insights, Ads preview tool. – Google teljesítmény (performance) riportok használata – Közönségek (Audiences) használata és optimalizálása. Melyek a legtipikusabb közönségek? – Ajánlattételi metódusok részletes bemutatása. – Miként kalkuláljunk maximális CPC-t, target CPA-t vagy target RoASt? – Display kampányok haladó beállítás


ELŐADÓNK (FACEBOOK/META)

  • Klausz Melinda közösségi média specialista.
    (Az Év Marketing Nagykövete (a Magyar Marketing Szövetség 2021. évi díja)

FACEBOOK/META  KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2023. április 20. (csütörtök), 10-15:30-ig, (5 óra + szünetek)

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 41 900 Ft + Áfa / fő / nap

TAKARÍTSON MEG 10% MOST!

Amennyiben egy cégtől mindkét képzési napra regisztrálnak
75 420 FT + ÁFA / FŐ
áron jelentkezhetnek a 2 napos rendezvényünkre

ELŐADÓNK (GOOGLE ADS)

  • Molnár Dániel PPC Senior Manager

GOOGLE ADS  KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2023. április 19. (szerda), 10-15:30-ig, (5 óra + szünetek).
[mvc_advanced_button align=”center” btn_animation=”button–float” btn_text=”MINDKÉT NAPRA JELENTKEZEM ITT >>” btn_size=”20″ btn_shadow=”shadow” google_fonts=”font_family:Abel%3Aregular|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal” btn_clr=”#ffffff” btn_bg=”#dd3333″ btn_hvrclr=”#ffffff” btn_hvrbg=”#1e73be” btn_radius=”0″ btn_url=”url:https%3A%2F%2Fsystemmedia.hu%2Fjelentkezes-20230419-20-facebook-google-ads%2F|target:_blank”]

FIZETÉSI FELTÉTELEK – LEMONDÁSI FELTÉTELEK

  • A rendezvényközvetítések (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
  • A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 15 perccel tud csatlakozni.

FIZETÉSI FELTÉTELE: A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után! A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. Kizárólag befizetett részvételi díj ellenében tud résztvenni a képzésen! A részvételi díjat az OTP: 11714051-21458037-00000000 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.
LEMONDÁSI FELTÉTELEK: Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 8. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
A System Media Kft. felnőttképzési engedélyszáma: E-001831/2018.
A System Media Kft. felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2020/003737

Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil internetes eszközökön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk!

Részletek
Részletek
Megosztás
közösségi média specialista
2007. óta foglalkozik közösségi média marketinggel, a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának marketingvezetőjeként még az iwiw és MyVIP felületeken kommunikált először cégként, 2007-ben indította első blogját, 2009-ben adta fel első Facebook hirdetését. Többek között a Mesés Shiraz Hotel, Bambara, Wellamarin Hotel, az AMC, a VeszprémFest, a Fujitsu Klíma, Nők Lapja Cafe közösségi média tanácsadója / kommunikátora (volt), közösségi média tréningeket tart többek között a Buddha Bár Hotel, a Líra Könyvkiadó, a Centrál Médiacsoport, a Zeneipari Hivatal, a Pannon Lapok Társasága, a Külügyminisztérium, az Állami Számvevőszék vagy az MTD Hungary munkatársai részére. 9 különböző altémájú közösségi média könyve jelent meg.
PPC Senior Manager
Első Google Adwords (tavalyi évtől Google Ads) fiókját 2008-ban hozta létre magáncéllal – első sikeres Adwords projektje egy lakás kiadása volt. Azóta számos magyar és nemzetközi webshop és brand számára építet fel Google kampányokat. 2012-től főállásban csak PPC-vel foglalkozik. 2020-ig az Agoda.com (Booking Holding társcég) PPC csoportvezetőjeként, majd 2020-2022 között a Findhotel.net (Vio.com) PPC vezetőjeként. Jelenleg egy nemzetközi, oktatással foglalkozó cég közép-európai PPC csapatában dolgozik vezetőként, így jó rálátása van a nemzetközi trendekre illetve maga is aktív részt vesz azok alakításában.