Ez a képzés már nem elérhető!
FIGYELEM! A KÉPZÉS LÉTSZÁMA BETELT
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2018. május 15-én (kedd) a képzést megismételjük!
NINCS IDEJE ELMENNI A RENDEZVÉNYRE!
VÁLASSZA A RENDEZVÉNYBŐL KÉSZÜLT ONLINE KÉPZÉSÜNKET!
Az elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba. A központi ügyfél-regisztrációs nyilvántartás (KÜNY) innentől az ügyfélkapus kapcsolattartást jelenti, de ami a legfontosabb, hogy alapértelmezetten az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz, csak tárhelyeken keresztül kommunikálhatunk a jövőben. Szó lesz továbbá szakmai napunkon az „e-papír”-ról a cégkapu működésének mikéntjéről, gyakorlatáról. Gyakorlati képzésünk bemutatóin keresztül választ kapunk arra, hogy:
- Milyen szolgáltatások elérhetőek a Cégkapun keresztül.
- Milyen kötelező vagy választható ügytípusok intézhetőek a cégkapun keresztül.
- Hogyan állítsuk be a cégkapus szolgáltatásokat a cégünk szervezeti struktúráinak megfelelően.
- E-ügyintézés a NAV irányában.
Az elektronikus ügyintézés sok ügytípusra még választható szolgáltatás, de ne legyenek illúzióink, a közeljövőben nem kerülhetjük el a kötelező elektronikus kommunikációt az állammal.
Gyakorlati képzésünket ajánljuk a kötelezett cégek:
- operatív vezetőinek,
- gazdasági vezetőinek,
- könyvelőinek.
A KÉPZÉSEK IDŐPONTJAI:
- 2018. április 19. (csütörtök), 10-13-ig, regisztráció 9-tól!
- 2018. május 15. (kedd), 10-13-ig, regisztráció 9-tól!
RÉSZVÉTELI DÍJ, KEDVEZMÉNYEK:
- Részvételi díj: 19 900 Ft + Áfa / fő.
TAKARÍTSON MEG 30% MÉG MA!
Amennyiben 2018. április 17-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
30 % KEDVEZMÉNNYEL 13 930 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek a rendezvényre!
- Amennyiben 2018. április 2-ig regisztrál,
20% KEDVEZMÉNNYEL 15 920 Ft + Áfa / fő áron,
- amennyiben 2018. április 13-ig regisztrál,
10% KEDVEZMÉNNYEL 17 910 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhet rendezvényünkre!
INGYENES SZAKMAI INFORMÁCIÓK!
KREDITPONTOS ONLINE KÉPZÉSAJÁNLÓ
Előadó: KOVÁCS BEÁTA szolgáltatástámogató, NISZ Zrt.
Az elektronikus ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata, beállításai a gyakorlatban
Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás
- Bejelentkezés
- Postafiókok áttekintése
- KÜNY (személyes) tárhely / böngészős Cégkapus tárhely használata
- Szűrés
- Beérkezett dokumentumok kezelése
- Dokumentumfeltöltés, vevények
- Tartós tár
Tárhely adminisztráció
- Adminisztrációs felületek
- Értesítési tárhely adminisztráció
- Cégkapu adminisztráció
- Vevénykezelési beállítások
e-Papír üzenetküldő alkalmazás
- Új levél írása
- Csatolmányok hozzáadása, hitelesítése
- Benyújtás
- Visszaigazolások
Egyéb hasznos információk
- Rendelkezési Nyilvántartás
- Felhasználói tájékoztatások
Előadó: DR. TÓTH GÁBOR főosztályvezető-helyettes NAV Központi Irányítása, Adóügyi Főosztály
E-ügyintézés adóügyekben – Elektronikus ügyintézés a NAV irányában 2018.
- Az elektronikus ügyintézés keretszabályai Magyarországon
- Elvek az e-ügyintézésben
- Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben
- E-ügyintézésre kötelezettek köre
- Azonosítás
- Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely)
- Rendelkezési Nyilvántartás
- Személyre Szabott Ügyintézési Felület
- Dokumentum hitelesítés
- Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír)
- Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz
- Alkalmazandó jogszabályok
- Képviseleti átmeneti időszak
- Cégkapu átmeneti időszak
- Címzési elvek
Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, sós, édes sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>