E-ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata, beállításai a gyakorlatban – Gyakorlati bemutató a NISZ és a NAV szakértőivel


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


FIGYELEM! A KÉPZÉS LÉTSZÁMA BETELT

A nagy érdeklődésre való tekintettel 2018. május 15-én (kedd) a képzést megismételjük!

NINCS IDEJE ELMENNI A RENDEZVÉNYRE!
VÁLASSZA A RENDEZVÉNYBŐL KÉSZÜLT ONLINE KÉPZÉSÜNKET!

Az elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba. A központi ügyfél-regisztrációs nyilvántartás (KÜNY) innentől az ügyfélkapus kapcsolattartást jelenti, de ami a legfontosabb, hogy alapértelmezetten az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz, csak tárhelyeken keresztül kommunikálhatunk a jövőben. Szó lesz továbbá szakmai napunkon az „e-papír”-ról a cégkapu működésének mikéntjéről, gyakorlatáról. Gyakorlati képzésünk bemutatóin keresztül választ kapunk arra, hogy:

  • Milyen szolgáltatások elérhetőek a Cégkapun keresztül.
  • Milyen kötelező vagy választható ügytípusok intézhetőek a cégkapun keresztül.
  • Hogyan állítsuk be a cégkapus szolgáltatásokat a cégünk szervezeti struktúráinak megfelelően.
  • E-ügyintézés a NAV irányában.

Az elektronikus ügyintézés sok ügytípusra még választható szolgáltatás, de ne legyenek illúzióink, a közeljövőben nem kerülhetjük el a kötelező elektronikus kommunikációt az állammal.

Gyakorlati képzésünket ajánljuk a kötelezett cégek:

  • operatív vezetőinek,
  • gazdasági vezetőinek,
  • könyvelőinek.

A KÉPZÉSEK IDŐPONTJAI:

  • 2018. április 19. (csütörtök), 10-13-ig, regisztráció 9-tól!
  • 2018. május 15. (kedd), 10-13-ig, regisztráció 9-tól!

RÉSZVÉTELI DÍJ, KEDVEZMÉNYEK:

  • Részvételi díj: 19 900 Ft + Áfa / fő.

ELŐADÓINK:

KOVÁCS BEÁTA
szolgáltatástámogató, NISZ Zrt.

DR. TÓTH GÁBOR
főosztályvezető-helyettes, NAV Központi Irányítása,
Adóügyi Főosztály

TAKARÍTSON MEG 30% MÉG MA!

Amennyiben 2018. április 17-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
30 % KEDVEZMÉNNYEL 13 930 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek a rendezvényre!

  • Amennyiben 2018. április 2-ig regisztrál,
    20% KEDVEZMÉNNYEL 15 920 Ft + Áfa / fő áron,

 

  • amennyiben 2018. április 13-ig regisztrál,
    10% KEDVEZMÉNNYEL 17 910 Ft + Áfa / fő áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

INGYENES SZAKMAI INFORMÁCIÓK!

KREDITPONTOS ONLINE KÉPZÉSAJÁNLÓ

(16 KREDITPONT) ADÓZÁS/SZÁMVITEL 2018.
MÉRLEGKÉPES KÖNYVELŐK KÖTELEZŐ TOVÁBBKÉPZÉSE
<< JELENTKEZZEN MOST A 16 KREDITPONTRA >>
KREDITPONTOS KÉPZÉSEINK KATEGÓRIÁNKÉNT
KÖNYVELŐKNEK - ASZ, AT, OASZ - KÖNYVVIZSGÁLÓKNAK
<< NÉZZE MEG ITT KREDITPONTOS KÉPZÉSEINKET >>

Előadó: KOVÁCS BEÁTA szolgáltatástámogató, NISZ Zrt.

Az elektronikus ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata, beállításai a gyakorlatban

Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás

  • Bejelentkezés
  • Postafiókok áttekintése
  • KÜNY (személyes) tárhely / böngészős Cégkapus tárhely használata
    • Szűrés
    • Beérkezett dokumentumok kezelése
    • Dokumentumfeltöltés, vevények
    • Tartós tár

Tárhely adminisztráció

  • Adminisztrációs felületek
    • Értesítési tárhely adminisztráció
    • Cégkapu adminisztráció
  • Vevénykezelési beállítások

e-Papír üzenetküldő alkalmazás

  • Új levél írása
    • Csatolmányok hozzáadása, hitelesítése
    • Benyújtás
  • Visszaigazolások

Egyéb hasznos információk

  • Rendelkezési Nyilvántartás
  • Felhasználói tájékoztatások

Előadó: DR. TÓTH GÁBOR főosztályvezető-helyettes NAV Központi Irányítása, Adóügyi Főosztály

E-ügyintézés adóügyekben – Elektronikus ügyintézés a NAV irányában 2018.

  • Az elektronikus ügyintézés keretszabályai Magyarországon
    • Elvek az e-ügyintézésben
  • Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben
    • E-ügyintézésre kötelezettek köre
    • Azonosítás
    • Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely)
    • Rendelkezési Nyilvántartás
    • Személyre Szabott Ügyintézési Felület
    • Dokumentum hitelesítés
    • Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír)
  • Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz
    • Alkalmazandó jogszabályok
    • Képviseleti átmeneti időszak
    • Cégkapu átmeneti időszak
    • Címzési elvek

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, sós, édes sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>