Ez a képzés már nem elérhető!
Megváltozott az elektronikus számlák megőrzésével kapcsolatos szabályozás. Ez a változás az elektronikus számla kiállítására és befogadására is hatással van. Gyakorlatorientált előadásunk bemutatja a jogszabálynak megfelelő elektronikus számlázási gyakorlatokat sok példával illusztrálva, valamint a jogszabály adta lehetőségeket. Az elektronikus számlamegőrzésre, a számlázó programokkal kapcsolatos változásokra is kitér az előadás.
Példákon keresztül szemléltetjük, hogyan lehet a jogszabályoknak megfelelő számlázási módszereket kialakítani, az elektronikus számlázásban rejlő lehetőségeket jobban kiaknázni.
TÉMAKÖRÖK
Elektronikus számla általános követelményei * Elektronikus számla fogalma, megjelenése * Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények az áfa törvényben * Elektronikus aláírás, időbélyeg szerepe * Elektronikus számla kiállítása elektronikus aláírás nélkül * Elektronikus számla kiállítása és befogadása * Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei * Számla kiállítás folyamata * Elektronikus bizonylatok kezelése kiállítói oldalon * Elektronikus számla kiállítása és kibocsátása * Számlával szemben támasztott követelmények változásai * Folyamatos sorszámozás követelményének ismertetése, gyakorlati problémák * Adatexport készítési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai * Adatexport készítése a 2018-as számla adatszolgáltatás sémájában * Online számla adatszolgáltatás és az elektronikus számla kapcsolata * Gyakori számla adattartalmi hibák * Elektronikus számlázás közbeszerzéseknél * Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei * Elektronikus számla befogadás lehetőségei a gyakorlatban * Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban * Elektronikus számla kontírozása * Elektronikus másolatkészítés fő szabályai * Elektronikus számla megőrzése * Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények * Archiválási szabályozás változásának hatásai * Mikortól kell alkalmazni az új archiválási rendeletet? * Új archiválási rendeletnek megfelelő gyakorlati lehetőségek * Mit nevezünk zárt rendszernek? Hogyan lehet megvalósítani? * Adatszolgáltatás alapján hogyan lehet megőrizni a számlákat? * Egyes archiválási megoldásokkal kapcsolatos kihívások * Szakmai konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása
ELŐADÓNK
- Czöndör Szabolcs főosztályvezető, NAV Elektronikus Kereskedelem Ellenőrzési Osztály
A KÉPZÉS IDŐPONTJA
- 2019. október 28. (hétfő), 10-15-ig, regisztráció 9-tól!
RÉSZVÉTELI DÍJ
- Részvételi díj: 21 900 Ft + Áfa / fő.
- 3 fogásos ebéd igényelhető 3 200 Ft + áfa /fő áron.
TAKARÍTSON MEG 1 000 FT MÉG MA!
Amennyiben egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
20 900 FT + ÁFA / FŐ ÁRON jelentkezhetnek rendezvényünkre!
JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK
Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, büfé.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>