Ez a képzés már nem elérhető!
Január 1-jétől a teljes körű elektronikus ügyintézés MINDEN GAZDÁLKODÓ SZERVEZET RÉSZÉRE KÖTELEZŐ! A cégek számára csak ez az egyetlen egy út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.
Bemutatónkon keresztül Ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket,
valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!
Gyakorlati képzésünket ajánljuk a gazdálkodó szervezetek:
- operatív vezetőinek, cégkapu megbízottaknak,
- gazdasági vezetőinek, könyvelőinek.
HA NEM TUD ELJÖNNI, VÁLASSZA A RENDEZVÉNYBŐL KÉSZÜLT ONLINE KÉPZÉSÜNKET!
FŐBB TÉMAKÖRÖK:
Az elektronikus ügyintézés keretszabályai – Elvek az e-ügyintézésben – Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben – E-ügyintézésre kötelezettek köre – Azonosítás – Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely) – Rendelkezési Nyilvántartás – Személyre Szabott Ügyintézési Felület – Dokumentum hitelesítés – Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír) – Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz – Alkalmazandó jogszabályok – Képviseleti átmeneti időszak – Kötelező cégkapu használat adóügyekben is – Jogosultság vizsgálat – Címzési elvek – ePapír-szolgáltatás – SZÜF ügyintézési példák – Önkormányzati, hivatali portál – ÁNYK küldés cégkapun – A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.) – Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés) – ugyfelkapu.gov.hu – Konzultáció
ELŐADÓINK:
- dr. Tóth Gábor főosztályvezető-helyettes NAV Központi Irányítása, Adóügyi Főosztály
- Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.
A KÉPZÉS IDŐPONTJA
- 2019. február 18. (hétfő), 10-15-ig, regisztráció 9-tól!
RÉSZVÉTELI DÍJ
- 29 900 Ft + Áfa / fő.
- Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, büfé.
- Ebéd igényelhető 3 200 Ft + áfa /fő áron.
- Amennyiben 2019. február 14-ig regisztrál
30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa áron,
jelentkezhet rendezvényünkre!
TAKARÍTSON MEG 35% MÉG MA!
Amennyiben 2019. február 14-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
19 435 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!
VÁLASSZA A KONFERENCIÁBÓL KÉSZÜLT ONLINE KÉPZÉST!
A TÁVOKTATÁSOS ONLINE KÉPZÉS ELŐNYEI:
- Korlátlan hozzáférés, többször visszanézhető, témakörre kereshető tananyag.
- Oktatási portálunkon keresztül világ bármelyik pontjáról elérhetőek internet kapcsolattal rendelkező számítógépről, korlátlanul a nap 24 órájában.
- Tematizálás és kereshetőség. A rendezvényekről készült kép- és hanganyag modulokba rendezve, speciális video formátumban jelennek meg, ahol a videofilmek és a filmen belüli anyagrészek, tematikusan, témakörökre bontva kereshetőek.
NÉZZEN BELE az ONLINE képzésből készült videóba!
JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK
Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>