Elektronikus ügyintézés, cégkapus szolgáltatások 2019. – Változások, aktualitások – Gyakorlati Bemutató


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


FIGYELEM! A RENDEZVÉNY LÉTSZÁMA BETELT!
A RENDEZVÉNYT 2019. január 15-én megismételjük!
Kérjük jelentkezzen a december 17-től elérhető ONLINE képzésre vagy a januári időpontra!

Január 1-jétől a teljes körű elektronikus ügyintézés MINDEN GAZDÁLKODÓ SZERVEZET RÉSZÉRE KÖTELEZŐ! A cégek számára csak ez az egyetlen egy út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.

Bemutatónkon keresztül Ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket,
valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!

Gyakorlati képzésünket ajánljuk a gazdálkodó szervezetek:

  • operatív vezetőinek, cégkapu megbízottaknak,
  • gazdasági vezetőinek, könyvelőinek.

HA NEM TUD ELJÖNNI, VÁLASSZA A RENDEZVÉNYBŐL KÉSZÜLT ONLINE KÉPZÉSÜNKET!

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

Az elektronikus ügyintézés keretszabályai – Elvek az e-ügyintézésben – Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben – E-ügyintézésre kötelezettek köre – Azonosítás – Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely) – Rendelkezési Nyilvántartás – Személyre Szabott Ügyintézési Felület – Dokumentum hitelesítés – Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír) – Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz – Alkalmazandó jogszabályok – Képviseleti átmeneti időszak – Kötelező cégkapu használat adóügyekben is – Jogosultság vizsgálat – Címzési elvek – ePapír-szolgáltatás – SZÜF ügyintézési példák – Önkormányzati, hivatali portál – ÁNYK küldés cégkapun – A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.) – Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés) – ugyfelkapu.gov.hu – Konzultáció

ELŐADÓINK:

  • dr. Tóth Gábor főosztályvezető-helyettes NAV Központi Irányítása, Adóügyi Főosztály
  • Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2018. december 12. (szerda), 10-14-ig, regisztráció 9-tól!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 24 900 Ft + Áfa / fő.
  • Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, büfé.
  • Ebéd igényelhető 3 200 Ft + áfa /fő áron a szálloda éttermében azoknak, akik ebédet is kérnek a rendezvény után.
  • Amennyiben 2018. december 3-ig regisztrál,
    20% KEDVEZMÉNNYEL 19 920 Ft + Áfa / fő áron,
  • amennyiben 2018. december 7-ig regisztrál
    10% KEDVEZMÉNNYEL 22 410 Ft + Áfa áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

A System Media Kft-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

TAKARÍTSON MEG 30% MÉG MA!

Amennyiben 2018. december 10-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
17 430 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

Jogi képzéseinket a Magyar Jogászegylet Fővárosi és Pest Megyei Szervezete szakmai támogatásával szervezzük!

VÁLASSZA A KONFERENCIÁBÓL KÉSZÜLT ONLINE KÉPZÉST!

A TÁVOKTATÁSOS ONLINE KÉPZÉS ELŐNYEI:

  • Korlátlan hozzáférés, többször visszanézhető, témakörre kereshető tananyag.
  • Oktatási portálunkon keresztül világ bármelyik pontjáról elérhetőek internet kapcsolattal rendelkező számítógépről, korlátlanul a nap 24 órájában.
  • Tematizálás és kereshetőség. A rendezvényekről készült kép- és hanganyag modulokba rendezve, speciális video formátumban jelennek meg, ahol a videofilmek és a filmen belüli anyagrészek, tematikusan, témakörökre bontva kereshetőek.

A videó a 2018. áprilisi képzésünkből készült!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

(8 KREDIT) ADÓTÖRVÉNYEK 2019.
Online kreditpontos képzés a NAV szakértőivel!
<< MOST MEGNÉZEM >>
FELMONDÁS - FEGYELMI - KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉG
Online munkajogi képzés dr. Kártyás Gáborral
<< MOST MEGNÉZEM >>