KREDITPONTOS ÜGYVÉD TOVÁBBKÉPZÉSEK | KÖNYVELŐ, ADÓSZAKÉRTŐ, AT TOVÁBBKÉPZÉSEK | ADÓZÓNA TOVÁBBKÉPZÉS | ÁKSZ TOVÁBBKÉPZÉSEK

Ez a képzés már nem elérhető!

A jól beállított Facebook vagy Google Ads (Adwords) hirdetés olcsó, mérhető, tesztelhető és az elérhető legjobb célzást nyújtja. Miért fizetne ügynökségnek, ha cégen belül Ön is elsajátíthatja a két leghatékonyabb online hirdetési rendszer használatát?
Két napos gyakorlati hirdetési webináriumaink segítségével tapasztalt szakértőinktől tanulhatja meg a Facebook és Google Ads hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre, kiscsoportos tréning keretén belül.

  • Hallgatóink a képzések elvégzése után olyan tudás birtokába jutnak, amely segítségével önállóan és hatékonyan tudják használni a hirdetési platformokat és annak hirdetési eszközeit.
  • Olyan ismeretekhez juthatnak, melyek tovább növelik kampányaik megtérülését, előnyt szerezve a versenytársakkal szemben az online csatatéren! Megismerkedhetnek olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javítják kampányok áttekinthetőségét rengeteg időt megspórolva a kampányok felállításakor és az optimalizálás folyamán.
  • Továbbá választ kaphatnak korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtak senkitől megkérdezni!

A képzésekre Microsoft Teams és GoToMeeting webinárium alkalmazásokon keresztül kerül sor. Külön-külön vagy mindkét webináriumra is tud jelentkezni!

A képzésekről készült videófelvétel 8 napig visszanézhető!

A Facebook szeminárium részvételi feltétele: saját Facebook üzleti fiók.

ELŐADÓNK (GOOGLE ADS)

  • Molnár Dániel PPC Senior Manager.

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2021. november 16. (kedd), 10-15:30-ig, (5 óra + szünetek).

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 34 900 Ft + Áfa / fő / nap

TAKARÍTSON MEG 10% MÉG MA!

Amennyiben egy cégtől mindkét képzési napra regisztrálnak
62 820 FT + ÁFA / FŐ
áron jelentkezhetnek a 2 napos rendezvényünkre

[ultimate_spacer height=”45″]

TÉMAKÖRÖK

Szemináriumunkon meg fogja tanulni hogy hogyan kerülhet a Google találati lista elejére (a fizetős Google Ads szekcióban) valamint azt is, hogy miként jeleníthet meg hirdetéseket a Google tartalmi hálózatában (display). A Google Ads account létrehozása előtt bemutatom, hogy kinek és milyen elvek mentén érdemes használni a PPC hirdetési modellt.

A szeminárium végére lesz egy saját Google Ads fiókja, tudni fogja, hogy

  • milyen hirdetéseket kezelhet,
  • az egyes targetálási lehetőségek trükkjeit,
  • milyen elvek mentén hozzon létre hirdetéscsoportokat (adgroupokat),
  • miként kell optimalizálni egy kampányt,
  • a kampányai hatékonyságát miként mérheti,
  • melyek a főbb mérőszámok és ezek miként viszonyulnak egymáshoz (CPC, CTR, CR, konverzió),
  • hogyan viszonyul a PPC a többi hirdetési csatornához.

A teljesség igénye nélkül szó lesz az alábbiakról: alapfogalmak (CPC, ROI, , ROAS, CR, CTR, CPM, PPC, CPA), kampánybeállítások, nyelvi és földrajzi beállítások, fizetési és számlázási beállítások, MCC és önálló account kezelése, kulcsszókutatás, legjobb kulcsszavak kiválasztása, kulcsszó egyezési módok, költségtervezés, költségek optimalizálása, ajánlattételi módok (CPC, CPA, Impression share biddinig stb.) bemutatása, hirdetések létrehozása, display és search hálózat különbségei, hirdetés szöveg best practice-ek, konverziós cél meghatározása, keresési display és Youtube kampányok létrehozása, hirdetésbővítmények és riportok.

ELŐADÓNK (FACEBOOK)

  • Klausz Melinda közösségi média specialista.
    << VIDEÓ >>

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2021. november 17. (csütörtök), 10-15:30-ig, (5 óra + szünetek).
[ultimate_spacer height=”10″][ultimate_spacer height=”33″]

TÉMAKÖRÖK

Az utóbbi időben sok hirdetési letiltásba fut bele? Szeretne olcsón és hatékonyan hirdetni? Szeretne termékéhez és/vagy szolgáltatásához leginkább illeszkedő rajongókat (és potenciális vásárlókat) gyűjteni?

  • Megismerheti a speciális beállítási lehetőségeket is lehetővé tevő Hirdetéskezelőt,
  • Megtanulhatja hogyan célozzon célcsoportjára (kor, nem, érdeklődési kör stb.) a leghatékonyabban.
  • Megismerheti a Facebook hirdetési szabályokat és trendeket és megakadályozhatja, hogy a Facebook kitiltsa, vagy letiltsa 28 napra hibás hirdetési tevékenységei miatt.
  • Megtanulhatja, mobilja segítségével hogyan ellenőrizze és szabályozza leghatékonyabban hirdetéseit,
  • hogyan kövesse hirdetésekkel ügyfeleit,
  • illetve hogyan mérje hirdetései hatékonyságát, hogyan optimalizálja megjelenéseit és kampányait.

  • Mérés ellenőrzése, beállítása – FB pixel létrehozása, elhelyezése.
  • Kampánybeállítások, konverziók mérése (Mi a konverzió? Hogyan mérjük) Konverzókövetés módjai (Url-szabályok és mérés alapeseményekkel) – Kódok ellenőrzése (Pl. Chrome bővítménnyel) – webkonverziós kampány létrehozása (Konv. hozzárendelése hirdetéssorozathoz).
  • Haladó célzási beállítások – Geográfiai célzás (GPS, gombostű, helyszínek csoportos hozzáadása) – egyéni célközönség létrehozás, mentés – REMARKETING – RETARGETING működése – célközönségek létrehozása, használata, célzások, címkézés – Részletes célzási beállítások: érdeklődés alapján, átfedések ellenőrzése – célzás kapcsolatok alapján – hasonmás és hasonló célcsoport létrehozása, használata.
  • Hirdetéssorozat költség-, ütemezés és elhelyezés beállításai, licitstratégia – hirdetés elhelyezései és kiválasztása – Insta hirdetésekről (Insta és FB fiók összekapcsolása) – hirdetés Messengerben – Ütemezés beállítása – licitstratégiák módjai.
  • Haladó kreatívok létrehozása – Galéria hirdetés és létrehozása – Call to action gomb – dinamikus kreatív (és eredmények).
  • Különleges (keveset használt) kampánymegoldások – Ajánlat és létrehozása, beváltása – Lead Ads kampány és kreatív létrehozása.
  • FB hirdetési szabályok – Életkor, tiltott tartalom, GDPR – képek ellenőrzése, kép szabályok 2019.
  • Kampányok kiértékelése és jelentések beállításai.
  • Kampány optimalizálás – hirdetések optimalizálása – Licitek, gyors módosítás – kreatív tesztelés – célzás tesztelés – elhelyezés tesztelés – landing oldal tesztelés.
  • Facebook Business Manager és beállításai.
  • Ötletek FB kampányokhoz cél alapján – Követők szerzése – E-mail feliratkozók – termékértékesítés – saját tartalom népszerűsítés alapján.

FIZETÉSI FELTÉTELEK – LEMONDÁSI FELTÉTELEK

FIZETÉSI FELTÉTELE: A képzésre való jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után! A regisztráció után a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, a képzés előtt 8 nappal SZÁMLÁT küldünk. Kérjük a számlát a fizetési határidőig, legkésőbb a képzés napjáig kiegyenlíteni szíveskedjenek. Kizárólag befizetett részvételi díj ellenében tud résztvenni a képzésen! A részvételi díjat a SBERBANK Magyarország Zrt.: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra, számlánk alapján szíveskedjen utalni.

LEMONDÁSI FELTÉTELEK: Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk!
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

A System Media Kft. felnőttképzési engedélyszáma: E-001831/2018.
A System Media Kft. felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2020/003737

[ultimate_spacer height=”20″][ultimate_info_banner banner_title=”ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ” banner_desc=”(E-001831/2018/D003)
ÁLLAMILAG ENGEDÉLYEZETT ADATVÉDELMI TISZTVISELŐ (DPO) KÉPZÉS” button_text=”<< MOST MEGNÉZEM >>” button_link=”url:https%3A%2F%2Fsystemmedia.hu%2Frendezvenyek%2Fadatvedelmi-tisztviselo-kepzes-dpo-ketnapos-szakmai-kepzes-dr-keri-adammal-2%2F||target:%20_blank|” info_effect=”fadeInDown” ib3_alignment=”ultb3-img-top-center” ib3_effect=”ultb3-hover-1″ overlay_color=”#dd3333″ button_color=”#ffffff” button_text_color=”#ffffff” button_text_hover_color=”#dd3333″ button_border_width=”4″ title_color=”#ffffff” desc_color=”#ffffff” title_font_family=”font_family:|font_call:”]

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

  • GOOGLE ADS nap: A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
  • A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni.
  • FACEBOOK nap: Az online képzést internet kapcsolattal rendelkező számítógépén a GOTOMEETING alkalmazás segítségével tudja elérni. (https://www.gotomeet.me/)
  • A képzéshez való csatlakozáshoz egy alkalmazást kell letöltenie és telepítenie számítógépére.
    Letöltés itt: 
    https://global.gotomeeting.com/install/277815877
  • A képzéshez való csatlakozáshoz e-mailben egy linket és jelszót küldünk. A linkre kattintva tud a webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni.

Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil internetes eszközökön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk!

[ultimate_info_banner banner_title=”A CÉGSTRUKTÚRA ÁTALAKÍTÁS LEHETŐSÉGEI – CÉGBŐL CÉGCSOPORT, CÉGELADÁS, GENERÁCIÓVÁLTÁS, BIZALMI VAGYONKEZELÉS” banner_desc=”ONLINE KÉPZÉS” button_text=”<< MOST MEGNÉZEM >>” button_link=”url:https%3A%2F%2Fsystemmedia.hu%2Frendezvenyek%2Fa-cegstruktura-atalakitas-lehetosegei-cegbol-cegcsoport-cegeladas-generaciovaltas-bizalmi-vagyonkezeles-szakmai-konferencia-elo-online-kepzes%2F||target:%20_blank|” info_effect=”fadeInDown” ib3_alignment=”ultb3-img-top-center” ib3_effect=”ultb3-hover-1″ overlay_color=”#dd3333″ button_color=”#ffffff” button_text_color=”#ffffff” button_text_hover_color=”#dd3333″ button_border_width=”4″ title_color=”#ffffff” desc_color=”#ffffff” title_font_family=”font_family:|font_call:”]