Felkészülés az automatizált számlaadat küldésre a NAV-hoz – Szabályozási háttér és megoldási lehetőségek a NAV és az RSM szakértőjével


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


FIGYELEM! A RENDEZVÉNY LÉTSZÁMA BETELT!
Új regisztrációkat nem áll módunkban fogadni!

FIGYELEM! HELYSZÍNVÁLTOZÁS!
Új helyszín: Hotel Hungaria City Center ****

A 2018-as esztendő számos új jogszabályt fog hozni a NAV-val történő kapcsolattartásban. Ezek közül a számla adatszolgáltatás alapvetően befolyásolja a számlázó programok működését, mely egyrészt fejlesztői feladat, másrészt pedig felhasználói oldalon is jelennek meg új kötelezettségek. Az előadás során a számlázó program felhasználók oldaláról kerül bemutatásra ez a kötelezettség, annak hatása a napi tevékenységre.

ELŐADÓINK >>

CZÖNDÖR SZABOLCS főosztályvezető, NAV
DR. SZTANKÓ DÁNIEL Közvetett adók, vezető adószakértő, RSM Hungary Zrt.

TÉMAKÖRÖK: Számla adatszolgáltatás adóhivatali szemmel * Számla adatszolgáltatás jogszabályi háttere * Adatszolgáltatással érintett számlák * Mi a helyzet a kézi számlákkal? * Adatszolgáltatás számlázó programokra gyakorolt hatása * Fejlesztői és adózói kötelezettségek az adatszolgáltatásban * Mitől lesz nem megfelelő egy adatszolgáltatás, mit lehet tenni ezt követően? * Az adatszolgáltatásra való felkészülés * Adóhivatali szolgáltatások az adatszolgáltatás rendszerében * Számla adatszolgáltatás gyakorlati kérdései * Számlázás szabályai * Számla kötelező tartalmi elemei és XSD séma tartalma – miért tágabb az XSD? * Mi a különbség a teljesítés időpontja, a számla kibocsátásának kelte és a számla lezárása között? * Mi a különbség a számla kiállítás és kibocsátás között? * Helyesbítő számlák adatszolgáltatása példákkal * Valós idejű számla-adatszolgáltatás és adólevonási jog összefüggései * Összesítő nyilatkozat és valós idejű számla-adatszolgáltatás összefüggései * Adatexport és valós idejű számla-adatszolgáltatás összefüggései * Miért nem jó darabolni a számlákat? * Felkészülés gyakorlati kérdései * Mi a teendőnk, ha a számlázó program nem képes az adatszolgáltatásra? * Le kell-e cserélnem a számlázó programot? * Mit jelent a külső adatszolgáltatási modul? * Szakmai konzultáció

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:

  • 2018. június 13. (szerda), 10-15-ig, regisztráció 9-tól!

A KÉPZÉS DÍJA:

  • Részvételi díj: 24 700 Ft + Áfa / fő. – Ebéd igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő

TAKARÍTSON MEG 25% MÉG MA!

Amennyiben 2018. június 11-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
18 700 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

Amennyiben 2018. június 4-ig regisztrál,
21 700 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhet rendezvényünkre!

MEGSZEREZTE MÁR ÉVES KÖTELEZŐ KREDITPONTJAIT?

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. Ebéd külön igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>