Kérdések és válaszok az elektronikus közbeszerzésben ajánlattevőknek – Országos Közbeszerzési Konferencia


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


Hazánkban egységes elektronikus közbeszerzési rendszer került kialakításra, melynek használata minden ajánlatkérő és ajánlattevő számára kötelező 2018. április 15-től.
Az elektronikus közbeszerzésre történő átállásra való felkészülés mellett, hasznos gyakorlati tanácsokkal felhívjuk a figyelmet azokra a praktikus kérdésekre, melyekkel várhatóan szembesülni fognak az érintettek az elektronikus rendszer használata során.

ELŐADÓINK >>

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:

  • 2018. május 22. (kedd), 10-15-ig, regisztráció 9 órától!

A KÉPZÉS DÍJA:

  • Részvételi díj: 29 900 Ft + Áfa / fő.
  • Ebéd igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!
  • DR. MOLNÁR MARGARÉTA közbeszerzési szakértő, az Európai Unió Bizottsága EXEP szakértő bizottságának tagja,
  • DR. TÁTRAI TÜNDE egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem, Európai Bizottság szakértője.

 

TAKARÍTSON MEG 40% MÉG MA!

  • Amennyiben 2018. május 20-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
    40% KEDVEZMÉNNYEL 17 940 Ft + Áfa / fő áron
    jelentkezhetnek a rendezvényünkre!

 

  • Amennyiben május 18-ig regisztrál,
    30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron,
    jelentkezhet rendezvényünkre!

 

KÉSZÜLJÖN FEL IDŐBEN!

A MEGFIGYELÉS ÚJ ADATVÉDELMI SZABÁLYAI
Kamerarendszerek, belső megfigyelések legálisan
<< JELENTKEZZEN ITT >>
ÜZLETI SZERZŐDÉSEK ADÓTERVEZÉSE
Jogi továbbképzés Vadász Iván adótanácsadóval
<< JELENTKEZZEN ITT >>

Elektronikus közbeszerzési példák Európában ▪ Az elektronikus közbeszerzési rendszer bemutatása ▪ Újdonságok, főbb változások elektronikus közbeszerzési eljárásban a papír alapú eljárással szemben, elektronikus kommunikáció az eljárásban ▪ Regisztráció és jogosultságok ▪ Nyilatkozattétel, képviselet, ajánlattétel ▪ Egyes eljárási cselekmények elektronikus támogatása, utólagos adatfeltöltési kötelezettség ▪ Hasznos gyakorlati tanácsok ajánlatkérőknek és ajánlattevőknek a rendszer használatához ▪ eESPD, E-certis ▪ Elektronikus aláírás kérdése ▪ Elektronikus adatbázisok ▪ Elektronikus aukció, elektronikus licit, elektronikus  katalógus, Dinamikus Beszerzési Rendszer ▪ Konzultáció

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. – Ebéd igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>